The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyl sitä mahtuu. en miekään kauhean iso ole mut joskus hesessä joku kysyi et syödäänkö kilpaa. 14 tuplajuuston jälkeen isomus luovutti niin kävelin tiskille hakeen kerrosaterian.
Me käytiin yks kerta sällin ja poikasen kanssa syömässä. Mää söin melkein tuplaten enempi ko se ja poikanen yhteensä :oops: Ja sälli on vähän kookkaampi kaveri ko mää, muistaakseni 186cm pitkä ja on sillä elopainoakin varmaan puolet enempi ko mulla :D


Mutta nyt meen jäätelön ja kauniiden (ja vähäpukeisten) naisten äärelle sohvalle.
 
Niin että mulla vois olla sulle yksi takki, sellanen haaleanvihertävä, vähän saman tapanen kun se sun harmaa. Saattaa olla vähän lyhyempi. En ole sitä pitänyt ja tuskin pidänkään. Sellanen kevät/syytakki, ei siis mikään paksu. Puuvillanen.

Voin vaikka ottaa huomenna kuvan niin näet.
Okei. Kuulostaa kivalta :)

Dilemma: kaadanko sohvan ja katon telkkaa sängystä, vai raahaanko peiton sohvalle? Hmm.
 
vierailija
ei tuo naurun asia ole, nyt näiden kaikkien syömisten ja oluitten jälkeen meinaa alkaa vatta kasvamaan. yleensä työ on pitänyt huolen linjoista mut vanhuus ei tule yksin :LOL:
Anna kasvaa vaan.:D

Mut sen sijaan tän neidon olis oikeesti jo tehtävä masulle jotain. Töissä on tullu syötyä epäterveellisesti. Ennen masu kutistu muutaman päivän huonolla syömisellä mut nyt se ei oo kutistunu, vaikka oon omasta mielestä syöny tosi vähän, jo vähän pidempään.
Onkohan musta tullu vanha.:cautious:
Täytyy vissiin alkaa reenaa, sen nyt luulis ainakin auttavan.(n)
 
Anna kasvaa vaan.:D

Mut sen sijaan tän neidon olis oikeesti jo tehtävä masulle jotain. Töissä on tullu syötyä epäterveellisesti. Ennen masu kutistu muutaman päivän huonolla syömisellä mut nyt se ei oo kutistunu, vaikka oon omasta mielestä syöny tosi vähän, jo vähän pidempään.
Onkohan musta tullu vanha.:cautious:
Täytyy vissiin alkaa reenaa, sen nyt luulis ainakin auttavan.(n)
nuorihan sinä vielä olet. paljon kun töitä tekee niin sapuskat on mitä on. aika paljon auttaa kun lisää hiukan töitä niin nukahtaa het kun kotiin tulee ja herää aamulla töihin. tosin tuo käy hiukan kanisterin päälle. itse ajattelin ottaa pienen lihaskuntokuurin joka päivä, tosin lupasin itselleni et aloitan sen 3 viikkoa sitten. mut rantaleijonaksi kesäksi.....
 
vierailija
nuorihan sinä vielä olet. paljon kun töitä tekee niin sapuskat on mitä on. aika paljon auttaa kun lisää hiukan töitä niin nukahtaa het kun kotiin tulee ja herää aamulla töihin. tosin tuo käy hiukan kanisterin päälle. itse ajattelin ottaa pienen lihaskuntokuurin joka päivä, tosin lupasin itselleni et aloitan sen 3 viikkoa sitten. mut rantaleijonaksi kesäksi.....
Hyviä neuvoja.:ROFLMAO:

Sä oot nyt tosi hyvä.:love:

Mun täytys varmaan alkaa juoksee duuniin kun ei pyöräily silleen mitään mulla kuluta.
 
nuorihan sinä vielä olet. paljon kun töitä tekee niin sapuskat on mitä on. aika paljon auttaa kun lisää hiukan töitä niin nukahtaa het kun kotiin tulee ja herää aamulla töihin. tosin tuo käy hiukan kanisterin päälle. itse ajattelin ottaa pienen lihaskuntokuurin joka päivä, tosin lupasin itselleni et aloitan sen 3 viikkoa sitten. mut rantaleijonaksi kesäksi.....
Noinhan tuo monesti menee :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä