The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en olekaan mies :D mutta joo, ei taida kaupasta enää pahemmin kenkiä löytää, isäsi siis? Jonkin verran on noita "isojalkaisten" kenkäkauppoja.

Totta, riippuu mihin vertaa :)
Naisissa on paljon sellaisiakin joilla kengän kokona on 42-44.

muoks. eikä tuo kenkä tuossa kuvassa kyllä oikein 45 kokoselta näytä
 
Viimeksi muokattu:
Yhyy, tulkaas joku tänne ja muuttukaa autoks. Tyhmä ämmä ei tajunnu varata bussilippuja ajoissa ja joudun nyt hengaamaan siellä Tampereella monta tuntia paluubussia odotellessa. Gbf:kin on tössä eikä ehi tulla hengaamaan mun kaa :mad::cry:
 
jos ne laitteli niitä MV-juttuja ihan läpällä?

vaikkei ne nyt vitseinä mitään kovin kasevia mun makuun ole
En usko että läpällä. Nää mun kaverilistalla olleet jakajat on just näitä kouluttautumattomia perähikiän asukkeja, jotka ei varmaan oo eriväristä ihmistä ennen nähneetkään. Elämäm kova koulu on käyty ja jääty pari kertaa luokallekin, työskentee yrityksessä kotiäiti tai orjana yrityksessä xxx.
 
jos ne laitteli niitä MV-juttuja ihan läpällä?

vaikkei ne nyt vitseinä mitään kovin kasevia mun makuun ole
Eihän ne jutut kaikki ole keksittyjä, siinä ne onkin ovelia kun jotkut on ihan totta, joissakin totuutta silleen mausteeksi ja sit loppu ihan keksittyä. Sillälailla saadaan ihmiset jopa tosiaan uskomaan niihin keksittyihinkin juttuihin.
Unohtaa ei pidä myöskään että sen omistaa venäläinen. *"laittaa tinahatun päähän" * sen jutut luovat tai yrittävät luoda epäjärjestystä Suomeen ja se voi ollakkin jonkun valtion mielestä hjuva asia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä