Valitettavasti noita on ihan oikeestikin.kaveri kirjoitti veispuukissa että jotku muka oikeesti uskoo MV-lehden juttuihin
sanokaa mulle että kaveri on seonnu
Mulla on feissarissa yksi tyyppi joka keksii jopa omasta päästään kyseisen lehden julkaisujen tapaisia juttuja.kaveri kirjoitti veispuukissa että jotku muka oikeesti uskoo MV-lehden juttuihin
sanokaa mulle että kaveri on seonnu
Mulla on feissarissa yksi tyyppi joka keksii jopa omasta päästään kyseisen lehden julkaisujen tapaisia juttuja.
Kyllä noita siis on!
Aika pieni onMun jalka on "siro" 40, jostain 41
Mä en olekaan mies mutta joo, ei taida kaupasta enää pahemmin kenkiä löytää, isäsi siis? Jonkin verran on noita "isojalkaisten" kenkäkauppoja.Aika pieni on
Mun isäukon saappaan numero oli 56
Lauran kengät ovat kokoa 48 – isojen jalkojen kanssa oppii elämään - Kävely - Sunnuntai - Helsingin Sanomat
Ämpäri?ei jumalauta, kuinka urpoja ihmiset voi olla
sille vissiin tulee MV kotiin kannettuna?Ämpäri?
jos ne laitteli niitä MV-juttuja ihan läpällä?Mää poistin facesta kaikki mv:tä jakavat tyypit. Paitsi yhen, joka on muuten ihan kiva, mut se lopetti noiden jakamisen kaikessa hiljaisuudessa sen jälkeen ko tein pienen avautumispäivityksen
En usko että läpällä. Nää mun kaverilistalla olleet jakajat on just näitä kouluttautumattomia perähikiän asukkeja, jotka ei varmaan oo eriväristä ihmistä ennen nähneetkään. Elämäm kova koulu on käyty ja jääty pari kertaa luokallekin, työskentee yrityksessä kotiäiti tai orjana yrityksessä xxx.jos ne laitteli niitä MV-juttuja ihan läpällä?
vaikkei ne nyt vitseinä mitään kovin kasevia mun makuun ole
Eihän ne jutut kaikki ole keksittyjä, siinä ne onkin ovelia kun jotkut on ihan totta, joissakin totuutta silleen mausteeksi ja sit loppu ihan keksittyä. Sillälailla saadaan ihmiset jopa tosiaan uskomaan niihin keksittyihinkin juttuihin.jos ne laitteli niitä MV-juttuja ihan läpällä?
vaikkei ne nyt vitseinä mitään kovin kasevia mun makuun ole
voisko olla nuin?En usko että läpällä. Nää mun kaverilistalla olleet jakajat on just näitä kouluttautumattomia perähikiän asukkeja, jotka ei varmaan oo eriväristä ihmistä ennen nähneetkään. Elämäm kova koulu on käyty ja jääty pari kertaa luokallekin, työskentee yrityksessä kotiäiti tai orjana yrityksessä xxx.
ei tarvii edes muuttua, mutta pitäis kohta sinne loimaalle mennä käymään.Yhyy, tulkaas joku tänne ja muuttukaa autoks. Tyhmä ämmä ei tajunnu varata bussilippuja ajoissa ja joudun nyt hengaamaan siellä Tampereella monta tuntia paluubussia odotellessa. Gbf:kin on tössä eikä ehi tulla hengaamaan mun kaa
No en tietenkään tiiä ketkä kaikki noita juttuja jakaa ja puhun vain omalla kaverilistalla törmättyihin tapauksiin.voisko olla nuin?
Mitäkätä sää siellä tehet?ei tarvii edes muuttua, mutta pitäis kohta sinne loimaalle mennä käymään.
käyn näyttämässä sormea mitä laikkaavat jossain vaiheessa.Mitäkätä sää siellä tehet?
pientä nivelen korjausta vaan. ei mitään amputaatioita.Kääk! Ei kai Päättömästä tule sormetontakin?