Eihän päätön nyt kaikkea tiedäAlamittanen on palstanimi kyöpelin mukulalle, olisin lievästi sanoen hieman hämmentynyt jos sää oisit alamittanen
Tuossa taas sanotaankin noin, ota nyt sitten selvää. Juttu vuodelta 2010.Mä muuten luulin, että naisten keskipituus on 168 senttiä. Oisko se voinut olla niin yhdeksänkymmentäluvulla? Tuskin. Muistan vain väärin.
Mitä lyhyempi, sen sirompi jalkaMää oon 165 ja saan kattoa lähes kaikkia ylöspäin
Mää luulen, et elämä vois olla ihan erilaista, jos ei olis tietoinen kaikista palstajutuistaEihän päätön nyt kaikkea tiedä
Oppii kyllä koko ajan uusia juttuja
Jalat, voi saakeli Inhoon mun jalkoja, koska on ihan sikavaikeeta löytää kenkiä näihin räpylöihin (siis sen lisäks, et vihaan shoppailua kohtalaisen paljon ja käytän vanhoja kenkiä niin kauan, kunnes niitä ei saa enää puettua päälle).Mitä lyhyempi, sen sirompi jalka
juu, semmonen raikkaan impivaaralainenMää luulen, et elämä vois olla ihan erilaista, jos ei olis tietoinen kaikista palstajutuista
Voi ollaMää luulen, et elämä vois olla ihan erilaista, jos ei olis tietoinen kaikista palstajutuista
Mää muistan palstan mm. lindströmin pihveistä, glögistä, akvaariosta, vesiliukumäestä jne...Voi olla
Monesti tulee ketju tai joku muu juttu mieleen esim jossain kaupassa tms kun näkee jotain
No tuokaan ei sitten osunutJalat, voi saakeli Inhoon mun jalkoja, koska on ihan sikavaikeeta löytää kenkiä näihin räpylöihin (siis sen lisäks, et vihaan shoppailua kohtalaisen paljon ja käytän vanhoja kenkiä niin kauan, kunnes niitä ei saa enää puettua päälle).
tai jos esim. jonkun kersa häröilee niin heti tulee mieleen että siinäpäs palstamamman Janica-Hermannilla kiukuttaaVoi olla
Monesti tulee ketju tai joku muu juttu mieleen esim jossain kaupassa tms kun näkee jotain
Niinpätai jos esim. jonkun kersa häröilee niin heti tulee mieleen että siinäpäs palstamamman Janica-Hermannilla kiukuttaa
Ei mulla siis iso jalka oo, mut kapeus ja leveys ei kulje käsi kädessä. 37 mahtuis pituuden puolesta täydellisesti, mut leveyden puolesta on pakko ostaa 38 ja sit on varpaille ylimäärästä tilaa. Mur.No tuokaan ei sitten osunut
osta nauhakengät niin ei haittaa vaikka varpaiden eteen jää vähän tyhjääEi mulla siis iso jalka oo, mut kapeus ja leveys ei kulje käsi kädessä. 37 mahtuis pituuden puolesta täydellisesti, mut leveyden puolesta on pakko ostaa 38 ja sit on varpaille ylimäärästä tilaa. Mur.
Sepä se kun puhuin sirosta ja sä räpylöistäEi mulla siis iso jalka oo, mut kapeus ja leveys ei kulje käsi kädessä. 37 mahtuis pituuden puolesta täydellisesti, mut leveyden puolesta on pakko ostaa 38 ja sit on varpaille ylimäärästä tilaa. Mur.
Niin mäkin Kerran kattelin yhen suurehkon kokoisen amman ostoskärryä, ja olin salaa mielessäni ylpeä ko kärri oli täynnä vihanneksia ja salaattia. Kassalla sitten hoksin, et se oli jemmannu ihan hullun määrän donitseja, karkkeja ja muita herkkuja niiden salaattien alle. Se aiko varmaan pitää lapsi(lauma)lle syntäribileet tai jotainpalstan opettamana minäkin koitan salaa vilkuilla kaupassa että mitä muilla on ostoskärryssä.
Mulla on pelkkiä nauhakenkiä.osta nauhakengät niin ei haittaa vaikka varpaiden eteen jää vähän tyhjää
eli problem solvedMulla on pelkkiä nauhakenkiä.
Tai sitten jostain voi tulla mieleen "tänään kaupassa/uimahallissa/rannalla yms nähtyä"palstan opettamana minäkin koitan salaa vilkuilla kaupassa että mitä muilla on ostoskärryssä.