No jos nyt sattuu olemaan esim suklaata siinä ulottuvilla...Otetaanko kuvat kuorrutteella vai ilman
No jos nyt sattuu olemaan esim suklaata siinä ulottuvilla...Otetaanko kuvat kuorrutteella vai ilman
Ai niin. Mä en muistanut että sä oot mies.mites kun palstalla on väitetty ettei mies osaa kun yhden asian kerrallaan.
maksalaatikolla kiitos ja kylmänä.Otetaanko kuvat kuorrutteella vai ilman
Onks meillä siis ketju täynnä imeväisikäisiätissit on imeväisikäsille.
ilmanOtetaanko kuvat kuorrutteella vai ilman
Onks meillä siis ketju täynnä imeväisikäisiä
Mistäs niitä nyt tähän hätään saadaan
riippuu paikastaMää oon kuullu huhua, et useimmilla miehillä on kaks kättä, ja ne käyttää niitä samanaikaisesti.
nooo, en ala tässä ketjussa selvittämään mitä tarkotin.Onks meillä siis ketju täynnä imeväisikäisiä
Saako nopeasti hakea kyökistä sitä appelsiini krokantti suklaataNo jos nyt sattuu olemaan esim suklaata siinä ulottuvilla...
Ai niin. Mä en muistanut että sä oot mies.
No jos tosi tosi nopeesti.Saako nopeasti hakea kyökistä sitä appelsiini krokantti suklaata
Vessa on se parasja ne vuotaa suoraan lattialle ilman multaa ja aluslautasta.
Ei oo maksalaatikkoa . Kävisikö itse värkätty hernekeittomaksalaatikolla kiitos ja kylmänä.
saa jos käy nopsaanSaako nopeasti hakea kyökistä sitä appelsiini krokantti suklaata
mitä tässä nyt pitikään tehdä, vastaus riippuu ihan siitä.Ei oo maksalaatikkoa . Kävisikö itse värkätty hernekeitto
Eli ns. neljännen käden ongelma. Toi on muuten hankala joskus.riippuu paikasta
esim. sängyssä maaten toinen käsi jää usein jumiin jolloin naista ylettää hiplaamaan vain yhdellä kädellä
:köhköhamatööriköhköh:riippuu paikasta
esim. sängyssä maaten toinen käsi jää usein jumiin jolloin naista ylettää hiplaamaan vain yhdellä kädellä
Kuorruttaa vissiin ne tissitmitä tässä nyt pitikään tehdä, vastaus riippuu ihan siitä.
Kerrankos sitä unohtaa palstailijan sukupuolen Ei mulla ole tiimarinvihkoon merkittynä kaikkien kohalla onko mies vai nainen Ehkä pitäisi ruveta kirjoittamaan muistiin
Imeminen on ihan mukavaaOnks meillä siis ketju täynnä imeväisikäisiä
hernekeitto on pirullista siivottavaa jo joku ei halua sitä syödä.Kuorruttaa vissiin ne tissit
Niin onImeminen on ihan mukavaa