RELAATIO 58 VINKKIKETJU

newman
Siis ei ole todellista, miten te olette päässeet eteenpäin ???? itsellä on kaksi ruutua auki ja en edes keski jatkoa kouluratsastus 5 jotta pääsisin alla olevaan ruutuun. J amuihin ruutuihin ei mitään asiaa kun en pääse ettenpäin edes pääsanasta

Ja ketjut eivät jatku minnekään, todella paljon sanoja, jotka eivät jatku minnekään

ja minä sentään olen useimmissa relluissa 3-5 ensimmäisen ratkojan joukossa
Tuo jatko on kouluratsun nimi, löytyy sieltä wikin lisäsivuilta.

Tämä tuntui olevan vaikeampi alkuruuduissa, tähän peliin täytyy hieman päästä sisään, niin sitten se alkaa sujumaan.
 
newman
Kysytään näitä uudestaan, kun näiden takana on eniten tyhjää.

Tie
jo..pu... 12 ja 6

Perunalastut
pr..ro.. 10
pe..li.. 10
pä..li.. 5

Eddie
E.E. 7
mie.. 10

Lumikki
tai... 15

Juustokärpäset
pes... 5 ja 8
mut... 4

Kesä
syö... 7
 
Eliittiorava
Vehmaassa en oo vieläkään keksinyt sitä 5+7 yläoikealle. Oon käynyt kaikki wikisivulla mainitut nimet läpi, mikään ei tärppää. Lisävinkkiä? Tai sit tohon Lu..Lu..So.. 4+5+6, jos sitä kautta keksisin edeltävänkin.

Lisäksi puuttuu myös mm.
Ke..ju.. 6
Lo.. 5
Pri.. 5
Kur.. 11
 
newman
Vehmaassa en oo vieläkään keksinyt sitä 5+7 yläoikealle. Oon käynyt kaikki wikisivulla mainitut nimet läpi, mikään ei tärppää. Lisävinkkiä? Tai sit tohon Lu..Lu..So.. 4+5+6, jos sitä kautta keksisin edeltävänkin.

Lisäksi puuttuu myös mm.
Ke..ju.. 6 - kengät toisella sanalla
Lo.. 5 - olut puhekielellä
Pri.. 5
Kur.. 11
Tuo 5+7 on laulaja, jolla oli hitti lulu. Oletko saanut sen ii..ti.. se on ainut mikä multa tästä ruudusta vielä puuttuu.
 
newman
Koitan taas pitkällä listalla, kun ei tämä ole muuten tänään edennyt kuin parilla sanalla.

Lumikki
tai...15

Aku
le..ju.. 7 vasen
lom... 8

Sherlock
hö...4+6+2+10
ru..wi..10 oikea
mu..al.. 6
levy 9 vasen
lev...9 rajalla

Haapavesi
mur... 6 ja 7 vasen
hau... 11

Vehmaa
ii...ti.. 7

Fazer 9 vasen
ukk 11, 4+10 ja 10
pii 5+9
hii... 7
 
Eliittiorava
Koitan taas pitkällä listalla, kun ei tämä ole muuten tänään edennyt kuin parilla sanalla.

Sherlock
levy 9 vasen = tässä on virhe. Kokeile sanaa, joka on muodossa ....-..... (yhteensä siis 10 merkkiä).
Ei mulla oo ku tuo yksi :( Mu..-sanoja mulla ois tyrkyllä, mut en nyt hoksannut mitkä niistä sulta puuttuu.

Vinkkaisitko Fazer-ruudusta Ho..ko.. 11 ja Au..on.. 15, ni mustakin vois olla enempi apua jatkossa? ;)
 
newman
Ei mulla oo ku tuo yksi :( Mu..-sanoja mulla ois tyrkyllä, mut en nyt hoksannut mitkä niistä sulta puuttuu.

Vinkkaisitko Fazer-ruudusta Ho..ko.. 11 ja Au..on.. 15, ni mustakin vois olla enempi apua jatkossa? ;)
Tarkoitin ylälaidassa olevaa "kurvia", muut mitkä multa siitä ruudusta puuttuvat ovat pes.. molemmat, hoi.. 4 ja ma..la.. 8 ja 7 vasempaan.

Fazerissa au... jatkoon tulee korvauksen haku.
 
newman
Pistetään tällainen päivitys, jos joku olisi saanut jonkun ruudun pidemmälle, niin voisi antaa muutaman vinkin.

ok ok ok 2 6
3 2 2 ok 4
1 6 ok 1 8
ok 1 2 ok 4
6 2 7 2 4

Pelin läpäisy:
1846 / 2028 (91.0%)

Vihjeet: 5 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 163
 
ruu ruur
Tää ei oo todellista, MITEN te olette saaneet edes ruutuja auki ? oon päivän tätä tehnyt ja vasta kolme ruutua auki

Esim putous pääsanasta 5+4 ja 3+6 ei aukea, vaikka olen kokeillut kaikkea !
 
newman
Mulla on tää peli täysin pysähdyksissä, niin anellaan vihjeitä. :D Omat ideat ovat juuttuneet toistamaan yhtä ja samaa.

Juustokärpäset
pe.. 5 ja 8
hoi... 4
mut... 4
ma..la... 7 ylävasen

Kesä
syö.. 7 vasen
Kou... 8 rajalla

Titanic
pa.. mi.. 11
nal... 9
mu..mi... 5+4
kal.. 5
ar... 8
vie..ke.. 10 oikea
sa..si... 12

Kankkunen
leg.. 5+8
mai... 8

Top Gun
sup... 3+3+5
ter... 8
hy..hu..su.. 6
uu...15
 
Ei multa varmaan paljon apuja nyt heru. Juuri sain Titanicin auki, sanoja 1480 ja kiinni vielä nuo kesä ja juustokärpäset. Pyysin, josko tsirp tulisi apuun :)

Näitä en mm. ole keksinyt ja nyt tulee multakin vähäsen listaa

UFO
Wilhelm 10 ylös

AKU ANKKA
le..ju.. 7 vasemmalle

PUTOUS
maa 7 vas. rajalla

PARTIO
li..ku.. 13 (yhdistyy he..ra..)
vu.. va.. 8 Ylävasemmalle
la..ta.. 8 oikealle
lib.. 8 8 10 4

VEHMAA
ii..ti.. 7
int. 9 (yhdistyy mo..)

HOROSKOOPPI
lat.. 9 7 ylös
ter. 7 ylös
ka.. ka.. 8 alas
ruu.. 6

Tuossa vähän alkupaloja :)
 
newman
Ei multa varmaan paljon apuja nyt heru. Juuri sain Titanicin auki, sanoja 1480 ja kiinni vielä nuo kesä ja juustokärpäset. Pyysin, josko tsirp tulisi apuun :)

Näitä en mm. ole keksinyt ja nyt tulee multakin vähäsen listaa

UFO
Wilhelm 10 ylös - naisen nimi, siinä on kirjoitusvirhe pitäisi olla 11 kirjainta

AKU ANKKA
le..ju.. 7 vasemmalle

PUTOUS
maa 7 vas. rajalla - etelä-amerikan kärjessä

PARTIO
li..ku.. 13 (yhdistyy he..ra..)- löytyy haulla "vapaaehtoinen maanpuolustus", luokat-sivulta
vu.. va.. 8 Ylävasemmalle - "tekeminen"
la..ta.. 8 oikealle
lib.. 8 8 10 4 - tämä oli jossain tsirpin vihjeessä suunnilleen suoraan

VEHMAA
ii..ti.. 7
int. 9 (yhdistyy mo..)- löytyy mo.. wikistä, toinen heimo

HOROSKOOPPI
lat.. 9 7 ylös - promotor fidei
ter. 7 ylös
ka.. ka.. 8 alas
ruu.. 6 - pelottava yliluonnollinen hahmo

Tuossa vähän alkupaloja :)
Oletko saanut Akuun lom..8, se puuttuisi minulta?
 

Yhteistyössä