muistan tuonkin vaikka olenkin vanhaTämäkin on jostain nuoruusvuosilta vaikka en vielä vanha olekaan.
Me kuttuu se iltakahvilleJoku mies puhuu ja huutaa yksinään kun kävelee tos jalkakäytävällä. Taitaa olla kännissä.
Jotkut voi tuntea itsensä vanhaksi vaikka olis samanikäisiä tai lähes samanikäisiämuistan tuonkin vaikka olenkin vanha
On yhdyssana.Jotkut voi tuntea itsensä vanhaksi vaikka olis samanikäisiä tai lähes samanikäisiä
Onko tuo samanikäinen @Dee Dee Ramona yhdyssana
Luulisin että on
En kyllä minäkäänIte olen aina pikkupoika oli mittarissa mitä tahansa.
En ole sellainen joka käyttäytyy ikänsä vaatimalla tavalla vaan piutpaut annan tollaisille
mistä sä näitä löydät tai muistat. mulla eiAina hyvä
Muistanmistä sä näitä löydät tai muistat. mulla eiennenkö näen linkin.
joko tallasit korkinKävin kaverin luona auttaan pyykkikoneen korjaamisessa ja sain palkaksi ruokaa ja viinapullon
Taijan säästää vastaisen varalle, puoli litraa kirkasta yksin kotona on vähän liikaa just nytjoko tallasit korkin
Mulla on laivalta vuonna 2000 ostettu litran korkkaamaton Finlandia kaapissaTaijan säästää vastaisen varalle, puoli litraa kirkasta yksin kotona on vähän liikaa just nyt
se on kyllä lasittunu jo umpeenMulla on laivalta vuonna 2000 ostettu litran korkkaamaton Finlandia kaapissa