Pienen hetken pidän.
*meni jo*
Pienen hetken pidän.
*meni jo*
Mä hallitsen tuon small talk-teatterihymynMulla pärstävärkki näyttää aina siltä kuin olisin vihainen, vaikka en olisikaan. Mun naamastani vissiin puuttuu ne lihakset jolla saa aikaan hollywood- hymyn. Tai ylipäänsä minkäänlaisen hymyn. Jos yritän hymyillä niin se näyttää irvistykseltä.
samalla tekniikalla tehty naama kun mullakin.Mulla pärstävärkki näyttää aina siltä kuin olisin vihainen, vaikka en olisikaan. Mun naamastani vissiin puuttuu ne lihakset jolla saa aikaan hollywood- hymyn. Tai ylipäänsä minkäänlaisen hymyn. Jos yritän hymyillä niin se näyttää irvistykseltä.
Sinä ja aakoo ette oo vihasia, teidän naamat vaan on?samalla tekniikalla tehty naama kun mullakin.
No en mäkään nyt omaa hymyäni kauniiksi/herttaiseksi miksi vaan sano vaikka jotkut niin väittääkinmulla se on nimenomaan tuommonen omit... omanlaatunen
Mulla käy kohta hetkeksi toisin päin kun pitää hiusväri pestä jonka juuri sain laitettuamuista en sano mitään, mutta mulla on pyhe vaihtunu vaatteisiin joilla vois vaikka kauppaan mennä.
oikein, ei sitä piäkkään ite ihteäsä kehhuaNo en mäkään nyt omaa hymyäni kauniiksi/herttaiseksi miksi vaan sano vaikka jotkut niin väittääkin
Höpsis.Mulla pärstävärkki näyttää aina siltä kuin olisin vihainen, vaikka en olisikaan. Mun naamastani vissiin puuttuu ne lihakset jolla saa aikaan hollywood- hymyn. Tai ylipäänsä minkäänlaisen hymyn. Jos yritän hymyillä niin se näyttää irvistykseltä.
Ei pieni känni hommaa haittaa mut noin pääsääntöisesti viinanjuonti ei kuulu duuniin.oon kerran käyny Sorsakosken keikalla, hyvä oli vaikka topi oli meleko riskisti päissään
Pöh, pakkohan sitä on ittiänsä kehua jos kukkaan muu ei sitä teeoikein, ei sitä piäkkään ite ihteäsä kehhua
Sepäoikein, ei sitä piäkkään ite ihteäsä kehhua
No kyllä mä joskus saatan olla vihainen. Mut silloin kannattaa olla niin kaukana, että ei näe naamaa.Sinä ja aakoo ette oo vihasia, teidän naamat vaan on?
Sitähän sanotaan että rumat ne vaatteilla koreileemuista en sano mitään, mutta mulla on pyhe vaihtunu vaatteisiin joilla vois vaikka kauppaan mennä.
No onhan tehnytPöh, pakkohan sitä on ittiänsä kehua jos kukkaan muu ei sitä tee
Kototönön lähettyvillä oli paikka nimeltä katinhäntä. Monasti kävi mielessä perustaa urheiluseura nimeltä Katinhännän nostajat.Pöh, pakkohan sitä on ittiänsä kehua jos kukkaan muu ei sitä tee
Pohjanmaalla on sanonta, että se on rumaa jos mies on kaunis.Sitähän sanotaan että rumat ne vaatteilla koreilee
Kateellisten sanonta.Sitähän sanotaan että rumat ne vaatteilla koreilee
Sieltä mistä oon poies niin on sanonta joka käy ihan mihin tahansa:Pohjanmaalla on sanonta, että se on rumaa jos mies on kaunis.
Ville HaapasaloPohjanmaalla on sanonta, että se on rumaa jos mies on kaunis.
Melkein yhtä hyvä kuin Vetelin Kuivat tai Lopen UupuneetKototönön lähettyvillä oli paikka nimeltä katinhäntä. Monasti kävi mielessä perustaa urheiluseura nimeltä Katinhännän nostajat.