Joo. Näytänkö nopeasti?Oleko vilauttanut kuvaa täällä?
Joo. Näytänkö nopeasti?Oleko vilauttanut kuvaa täällä?
Mulla on sellainen tukka että väri kuluu pois.Tuntuu ettei hiukset kasva ollenkaan. Haluis sen oman värin jo. Nähdä miltä se oikeen näyttikään..monen monen vuoden värjäilyjen jälkeen.
Mulla on punaiset siksi ettei ois harmaat. Isän puolelta sukua kaikki harmaantuu alle nelikymppisenäNiih ja arvaatteko mitä kun kasvatin hiukset takaisin? HARMAITA, kyllä, HARMAITA hiuksia Ei nyt oikeesti vielä kele!
Toi oli kolomisen vuotta sitten, nyt niitä ei ole enään? Pistän stressin piikkiin mokoman. Tai sitten näkö jo sen verran huono etten enään erota niitä
JuuJoo. Näytänkö nopeasti?
Pidän kovin myös Sorsakosken versiosta mutta onhan Ola aina OlaItsehän tätä kerjäsit.
Mut jos ei näytä tuolta jälkimmäiseltäkään
Hienoinen ero jos näytät sotavangilta vs hemaisevalta
NamupalaPienen hetken pidän.
Tässä kaveri pyysi poseeraamaan joskus 02 yöllä
Tässä hiukset millaset on nyt
Tiiä siitä hemaisevasta..eilen mulle sanottiin että onpas tolla mr. Bitchin rouvalla herttainen hymy. Se on ilmeisesti ainoa positiivinen asia joka on jäljellä kun täyttää 45Hienoinen ero jos näytät sotavangilta vs hemaisevalta punapäältä
Muuten kyllä, mutta mulla on noi apinat. Siis ipanat, anteeks kirjotushärö. Ja ne on ollu taas AH niin ihania kullannuppuja tänää ettei niiden kaa voi lähtee mihinkään, missä on muita ihmisiä.Nyt mä tiiän. Atm vie mut autolla kaupoille. Olen turun alueella.
Äläs nyt viitsiTiiä siitä hemaisevasta..eilen mulle sanottiin että onpas tolla mr. Bitchin rouvalla herttainen hymy. Se on ilmeisesti ainoa positiivinen asia joka on jäljellä kun täyttää 45
Herttaset ipanat.Muuten kyllä, mutta mulla on noi apinat. Siis ipanat, anteeks kirjotushärö. Ja ne on ollu taas AH niin ihania kullannuppuja tänää ettei niiden kaa voi lähtee mihinkään, missä on muita ihmisiä.
Äläs ny sinäkään puhu soopaa.Tiiä siitä hemaisevasta..eilen mulle sanottiin että onpas tolla mr. Bitchin rouvalla herttainen hymy. Se on ilmeisesti ainoa positiivinen asia joka on jäljellä kun täyttää 45
HöpöTiiä siitä hemaisevasta..eilen mulle sanottiin että onpas tolla mr. Bitchin rouvalla herttainen hymy. Se on ilmeisesti ainoa positiivinen asia joka on jäljellä kun täyttää 45
vastaavan ikäsillä äijän rohjakkeilla ei oo enää sitäkäänTiiä siitä hemaisevasta..eilen mulle sanottiin että onpas tolla mr. Bitchin rouvalla herttainen hymy. Se on ilmeisesti ainoa positiivinen asia joka on jäljellä kun täyttää 45
Mihin se hymy iän mukana katoaisi.vastaavan ikäsillä äijän rohjakkeilla ei oo enää sitäkään
Jos Ola olis osannu englantia, niin olis ollu Sinatraa suurempi tähti.Pidän kovin myös Sorsakosken versiosta mutta onhan Ola aina Ola
muistaakseni pitsi puhu herttasesta hymystäMihin se hymy iän mukana katoaisi.
No hymy kun hymymuistaakseni pitsi puhu herttasesta hymystä
mulla se on nimenomaan tuommonen omit... omanlaatunenNo hymy kun hymy
Jokaisella omanlaisensa ja herttainen
muista en sano mitään, mutta mulla on pyhe vaihtunu vaatteisiin joilla vois vaikka kauppaan mennä.Kaikkiko täällä on ilman vaatteita/puolipuettuna
Mulla pärstävärkki näyttää aina siltä kuin olisin vihainen, vaikka en olisikaan. Mun naamastani vissiin puuttuu ne lihakset jolla saa aikaan hollywood- hymyn. Tai ylipäänsä minkäänlaisen hymyn. Jos yritän hymyillä niin se näyttää irvistykseltä.Mihin se hymy iän mukana katoaisi.
Mä kuuntelin puhki Sorsakosken ekan älpeen ja kävin keikoillakin mutta innostus hiipui pikkuhiljaa sen jälkeenJos Ola olis osannu englantia, niin olis ollu Sinatraa suurempi tähti.
Topi oli parhaimmillaan Besame Muchon ilmestymisen aikaan ja oli todella hyvä. Mut vuosien mittaan se venytys ja vanutus meni pahemmaksi kuin Eikka Gröönilla, niin lakkasi kuulostamasta hyvältä.