Hienoinen ero jos näytät sotavangilta vs hemaisevalta punapäältäMä taas en osaa kuvitella itseäni ilman pitkiä punaisia kutreja
Hienoinen ero jos näytät sotavangilta vs hemaisevalta punapäältäMä taas en osaa kuvitella itseäni ilman pitkiä punaisia kutreja
HupsIlman housuja???
Itsehän tätä kerjäsit.Mä taas en osaa kuvitella itseäni ilman pitkiä punaisia kutreja
Mulla ne vaan lisääntyy.Niih ja arvaatteko mitä kun kasvatin hiukset takaisin? HARMAITA, kyllä, HARMAITA hiuksia Ei nyt oikeesti vielä kele!
Toi oli kolomisen vuotta sitten, nyt niitä ei ole enään? Pistän stressin piikkiin mokoman. Tai sitten näkö jo sen verran huono etten enään erota niitä
En oikein mäkään. Ruskeakin kyllä toisinaan käy.Mä taas en osaa kuvitella itseäni ilman lyhyehköjä punaisia kutreja
On tainnut mullekin ilmestyä muutama harmaa hius tai ainakin vaalea enkä oo viellä 40Mulla ne vaan lisääntyy.
Mut jos ei näytä tuolta jälkimmäiseltäkäänHienoinen ero jos näytät sotavangilta vs hemaisevalta punapäältä
Älkää ruikuttako, harmaat hiukset on muotiaMulla ne vaan lisääntyy.
Kaikkiko täällä on ilman vaatteita/puolipuettunapitäis vissiin itekkin pukeutua.
Mä olin n. 40 kun huomasin ekat harmaat.
On tainnut mullekin ilmestyä muutama harmaa hius tai ainakin vaalea enkä oo viellä 40
Onneks toi näkö heikkenee samaa tahtia kuin ulkonäkö, niin ei tartte peilistä piitata.Niih ja arvaatteko mitä kun kasvatin hiukset takaisin? HARMAITA, kyllä, HARMAITA hiuksia Ei nyt oikeesti vielä kele!
Toi oli kolomisen vuotta sitten, nyt niitä ei ole enään? Pistän stressin piikkiin mokoman. Tai sitten näkö jo sen verran huono etten enään erota niitä
Oliskohan tuo se syy miksi värjäilen hiuksiaMulla ne vaan lisääntyy.
Näin kuvasi joten äläs neito edes yritä puhua soopaa.
En ole nuori enkä seuraa muotia.Älkää ruikuttako, harmaat hiukset on muotia
Niin ne ajat muuttuvat! "Mummotukasta" tuli nuorten naisten kuumin trendi
Miulla on paita, ja housutkin. Ja villasukatKaikkiko täällä on ilman vaatteita/puolipuettuna
Noita muuten näkee aika monella.Älkää ruikuttako, harmaat hiukset on muotia
Niin ne ajat muuttuvat! "Mummotukasta" tuli nuorten naisten kuumin trendi
Näin kuvasi joten äläs neito edes yritä puhua soopaa.
Mulla on vaateet päällä, ainakin vielä.Kaikkiko täällä on ilman vaatteita/puolipuettuna
Oleko vilauttanut kuvaa täällä?
Kasvaa ne mutta kun niitä itse päivittäin katselee niin tuntuu tuoltaTuntuu ettei hiukset kasva ollenkaan. Haluis sen oman värin jo. Nähdä miltä se oikeen näyttikään..monen monen vuoden värjäilyjen jälkeen.