The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
TÄ?
Korjaan, Siis mitä TÄ?

En jummarra..

Noh, vakavasti puhuen sitä ei ole koskaan ollutkaan kunhan vitun väsyneet miehet on naisilleen tämmösiä kertoneet että pääsisivät nukkumaan. :D
Tosin ei tuossakaan mitään nauramista ole. Nykyään ei niin rankkaa kun harjoitusten jälkeen nukutaan vielä yksi yö kassulla ja sit virkeinä oriit laitumille.
 
Nykyään oon niin tyhmä hippi, et ei tulis lähdettyä
Miten niin tyhmä? Älä höpötä.
Käytän tämän aasinsiltana näihin aseistakieltäytyjiin ja siviilipalveluksiin hakeutuvien tsydeemiin.
Vakaumustensa perusteella ihmisen tulee ohjata itse itseään sinnepäin missä tulee vakaumukset hoidettua.
Ei kaikista ole kaikkiin hommiin. Esim mie voisin ajaa Ferraria nopeammin kuin Vettel :D mutta en mie vanhustenhoidossa varmaan kykenis tekemään kaikkia hommia.

Jess karkas taas lapasesta mut eipä siinä, halusin sanoa että jos oikeasti on vakaumus niin minä ainakin kunnioitan. Esim jos on joku buddha munkki. Tai mitä tahansa, ihmisen oma valinta.
 
Miten niin tyhmä? Älä höpötä.
Käytän tämän aasinsiltana näihin aseistakieltäytyjiin ja siviilipalveluksiin hakeutuvien tsydeemiin.
Vakaumustensa perusteella ihmisen tulee ohjata itse itseään sinnepäin missä tulee vakaumukset hoidettua.
Ei kaikista ole kaikkiin hommiin. Esim mie voisin ajaa Ferraria nopeammin kuin Vettel :D mutta en mie vanhustenhoidossa varmaan kykenis tekemään kaikkia hommia.

Jess karkas taas lapasesta mut eipä siinä, halusin sanoa että jos oikeasti on vakaumus niin minä ainakin kunnioitan. Esim jos on joku buddha munkki. Tai mitä tahansa, ihmisen oma valinta.
Tos tulee aina mieleen yksittäistapaus jossa vakaumus esti tarttumasta aseisiin, mut ei estäny häntä ampumasta naisystäväänsä. Kutsuisin tommoista kummalliseksi vakaumukseksi.
 
Miten niin tyhmä? Älä höpötä.
Käytän tämän aasinsiltana näihin aseistakieltäytyjiin ja siviilipalveluksiin hakeutuvien tsydeemiin.
Vakaumustensa perusteella ihmisen tulee ohjata itse itseään sinnepäin missä tulee vakaumukset hoidettua.
Ei kaikista ole kaikkiin hommiin. Esim mie voisin ajaa Ferraria nopeammin kuin Vettel :D mutta en mie vanhustenhoidossa varmaan kykenis tekemään kaikkia hommia.

Jess karkas taas lapasesta mut eipä siinä, halusin sanoa että jos oikeasti on vakaumus niin minä ainakin kunnioitan. Esim jos on joku buddha munkki. Tai mitä tahansa, ihmisen oma valinta.
Tyhmä hippi on ilmaisu jota, käytän itestäni usein, vaikka en mä kai oikeasti (aikanaan kovin) tyhmä ole :D
Vakaumuksesta en tiiä, mutta lähtökohtaisesti oon sota- ja asevastainen ihminen ja haluaisin uskoa, et kaikki maailman onglemat olis mahdollisuus selvittää ilman väkivaltaa. Mutta jos nyt muuttuisin mieheksi ja pitäis valita intti tai sivari, niin kyllä musta sen verran isänmaallisuuttakin löytyy, että intti olis ainoa vaihtoehto.

Kirahvin täydellisessä maailmassahan ei olis asevoimia tai armeijaa yhdessäkään valtiossa, mutta se maailma on vielä sen verran kaukana niin peukutan nuorile miehille jotka käy armeijan mukisematta loppuun asti ja on valmiina puolustamaan kotimaataan tarpeen vaatiessa.
Sivarin ymmärrän, jos on oikeasti joku aate/vakaumus takana, mutta nää mun ikäluokan pullamössölusmut, jotka menee sivariin tai keskeyttää armeijan koska a) intissä on tylsää b) mua komennellaan c) en halua mennä leirille ja nukua teltassa ymv, sais mun puolesta pitää armeijassa niin kauan, että kivekset laskeutuu ja uhmaikä helpottaa.
 
Kirahvin täydellisessä maailmassahan ei olis asevoimia tai armeijaa yhdessäkään valtiossa.
Minunkaan täydellisessä maailmassa kenenkään ei tarvitsisi valmistaustua tappamaan toisia ihmisiä.
Olisin mieluusti työtön tuollaisessa maailmassa. (versus miun nykyinen ammatti, ei sillä että lorvikatarri vaivais! )

Voisin alkaa kokiksi siellä täydellisessä maailmassa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
TÄ?
Korjaan, Siis mitä TÄ?

En jummarra..

Noh, vakavasti puhuen sitä ei ole koskaan ollutkaan kunhan vitun väsyneet miehet on naisilleen tämmösiä kertoneet että pääsisivät nukkumaan. :D
Tosin ei tuossakaan mitään nauramista ole. Nykyään ei niin rankkaa kun harjoitusten jälkeen nukutaan vielä yksi yö kassulla ja sit virkeinä oriit laitumille.
Minen tiiä noista mittään. Ukkokulta on sivari ja se oli selässä heti kotiin tultuaan. Vaikka suoritti palvelusta kotoa käsin.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
no hippi sää kyllä oot mutta et niinkään tyhmä

tai et ainakaan ihan tyhmä
Tymhmä tai tyhmä, mut aikamoinen aivopieru oli muuten käyny sitä esseeluonnosta kirjottaessa. Onneks se oli vaan luonnos, muuten olis hävettäny. Piti kirjoittaa et "vastavalmistuneena kaksivuotiaan äitinä.." mut se lyhentyki "vasta valmistuneena kaksivuotiaana" :ROFLMAO::ROFLMAO:

toimit. huom. puolikas oli kyllä jo kolmivuotias sillon kun mää valmistuin, nyt kun tarkemmin kävin miettimään..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä