The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious::confused:o_O

Katselin ihan rauhassa äidin kanssa jotain Master- tai Top Chefiä kun velikulta singahti paikalle. Eka kommentti oli "katos, Kuningatar on muistanut vanhempien olemassaolon ja on vaivautunut paikalle rahvasta tervehtimään"

Nice to see you too bro
 
Toikin on sarjassa asioita joita en ymmärrä.

Sun työnantajasi vissiin unohti mennä paikalle milloin järkeä jaettiin?

Jos kyseessä olis pitsin firman maanantaisaikuttajat, niin siin vois pitää pienet neuvottelut ja mielellään maanantaiaamuna klo 07.

Mut jos firmassa on kone jonka äärellä osaat ja pystyt työskentelemään selkääsi rikkomatta, niin miks helvetissä sun pitää olla joko saikulla tai rikkoa selkäsi. Asia ei mahdu mun pieneen älliini.
Kyse on luultavastikin siitä, että mun pitäis vaihtaa vuoroa jonkun kanssa, koska ihminen, joka on aamuvuoroviikkosin mun tilalla offsetillä, tekee 8-16 vuoroa ja sitä konetta, jossa mun selkä menee, ei voida käyttää tuollasta vuoroa, ku toisinaan pyörii kolmessa vuorossa. Mulla ei ois vuoronvaihtoa vastaan mitään, mulla on tällä hetkellä yks v*tun hailee missä vuorossa ja kenen kanssa oon, jos vaan pystyisin tekeen sitä työtä. Sitte tullaan siihen tilanteeseen, että muissa vuoroissa, meillä käy koneet pääasiassa kahdella hengellä ja jos mut nakattais sellaseen vuoroon, mun palkkaa jouduttais nostaan. Eikä sellanen nyt suinkaan käy päähänsä.

Ja juu tervetuloo vaa syömää :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä