The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oh yeah. Onnibussi oli tiedottanu, et osa vuoroista ajetaan perjantaina. Varasin heti bussiliput, niin pääsen porukoille viikonlopuks. Vaikka alle 6-vuotiaat pääsiskin ilmaseks bussilla, niin olin silti sika ja ostin puolikkaallekin oman paikkalipun ettei tartte sylissä matkustaa, ko olettaisin et toikin vuoro myydään aika äkkiä loppuun (y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oh yeah. Onnibussi oli tiedottanu, et osa vuoroista ajetaan perjantaina. Varasin heti bussiliput, niin pääsen porukoille viikonlopuks. Vaikka alle 6-vuotiaat pääsiskin ilmaseks bussilla, niin olin silti sika ja ostin puolikkaallekin oman paikkalipun ettei tartte sylissä matkustaa, ko olettaisin et toikin vuoro myydään aika äkkiä loppuun (y)
Saattaa joo tulla täyteen niin hyvä olla puolikkaallekin oma paikka :)
 
Nyt taas taivaan ovi raottui narttuselle. Tein näköjään kahden vanhuksen päivän kirkkaammaksi kun päätin ex tempore lähteä vanhempia moikkaamaan. Idea tuli niin nopeasti etten ehtinyt heille kertoa mutta riemu repesi kun soitin ovikelloa

Äiti nyt tietysti hössöttää onko tarpeeksi ruokaa ja onkohan pakastimessa pullaa. Rauhoittelin että kun mua katsoo niin olen osani saanut sekä ruuasta että pullasta
 
Hiphei vaan.

Työfysioterapeutti kävi. Totes että mun työasennossa ei oo vikaa ja et pitäs saada paikka vaihdettua. Mut pomo länkytti vastaan ettei onnistu. Nyt sit pitäis saada aika työterveyshuollon ylilääkärille, lähete kunnalliselle magneettiin ja pieni keskustelu työnantajan kanssa. Ainut vaan että sillä on vapaita aikoja ens viikon perjantaina, jolloin mä oon poikasen kanssa putkituksessa ja seuraava vapaa aika oli kuukauden päästä. Raumalla sillä ois kyllä aikoja pari viikon päästä, että kai mun sit pitää koittaa vaan mennä sinne tai muuten se pitkittyy ihan tajuttomasti. Mä vielä kyl huome soitan sinne et jos kumminki olis joku vapaa aika mikä ei netissä näy. Mitä kyllä epäilen. Selkä ei säre, vielä, mutta jumissa on kyllä siihen malliin et pian alkaa särytkin taas. Pitää koittaa yöks ottaa lihasrentouttavaa, jos ees vähä helppais :)
 
Hiphei vaan.

Työfysioterapeutti kävi. Totes että mun työasennossa ei oo vikaa ja et pitäs saada paikka vaihdettua. Mut pomo länkytti vastaan ettei onnistu. Nyt sit pitäis saada aika työterveyshuollon ylilääkärille, lähete kunnalliselle magneettiin ja pieni keskustelu työnantajan kanssa. Ainut vaan että sillä on vapaita aikoja ens viikon perjantaina, jolloin mä oon poikasen kanssa putkituksessa ja seuraava vapaa aika oli kuukauden päästä. Raumalla sillä ois kyllä aikoja pari viikon päästä, että kai mun sit pitää koittaa vaan mennä sinne tai muuten se pitkittyy ihan tajuttomasti. Mä vielä kyl huome soitan sinne et jos kumminki olis joku vapaa aika mikä ei netissä näy. Mitä kyllä epäilen. Selkä ei säre, vielä, mutta jumissa on kyllä siihen malliin et pian alkaa särytkin taas. Pitää koittaa yöks ottaa lihasrentouttavaa, jos ees vähä helppais :)
Pakkohan sen pomon on pian taipua jos kerran työterveys puuttuu asiaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Poika meni tarhaan, äiti lähti kotiin ja vei kissan mukanaan. Met lähemmä poikasen kanssa perjantaina bussilla, niin siellä päässä on sitten turvaistuin ja kissa odottamassa meitä, et matkustus sujuu kivuttomammin ja vähemmällä tavaralla. Sunnuntaiksi luvattiin kyyti kotiin, toimii (y)

Mut kauhee ko väsyttää. Näin taas koko yön pianajaisia ja heräsin ainakin kolme kertaa. Päikkärit olis tosi jees, mutta ei ehdi enää ko pian pitää jo rynniä kouluun. Viikonloppuna pääseekin sit kunnolla paneutumaan koulutehtäviin, kun niitä on taas rästissä ihan hyvän verran... Bärkkele. En oo tässä äitin vierailulla ehtiny perehtymään niihin yhtään.
 
Joo silloinhan sen onkin. Mut tosiaan ennenkuin mä pääsen sinne lääkärille ja saan sen "kolmikantakeskustelun" järjestettyä nii mä oon tätä menoa vielä ennen sitä saikulla. ja mulle alkais jo riittää.
Toikin on sarjassa asioita joita en ymmärrä.

Sun työnantajasi vissiin unohti mennä paikalle milloin järkeä jaettiin?

Jos kyseessä olis pitsin firman maanantaisaikuttajat, niin siin vois pitää pienet neuvottelut ja mielellään maanantaiaamuna klo 07.

Mut jos firmassa on kone jonka äärellä osaat ja pystyt työskentelemään selkääsi rikkomatta, niin miks helvetissä sun pitää olla joko saikulla tai rikkoa selkäsi. Asia ei mahdu mun pieneen älliini.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Päivää :) mitä ketjuun? Toivottavasti Kahvikirahvi pääsi ajoissa vessaan eikä tarvinnut housuun paskoa. :D

Mie kävin tänään hoitajan luona kontrollissa, kontrolliarvot , kolesteroli, verensokeri,verenpaine ynnämuut oli aika hyvät. Pientä viilaamista. Lääkäri ajan sain loppukuusta, voi olla että saa lääkitystä ainakin vähennettyä.

Niin ja sain hyvää palautetta laihtumisesta, mutta huono juttu, mä oon kutistunut pari senttiä.:eek:
Mie oonkin 162.5 cm enkä 164 cm. :confused:
 
Hiphei vaan.

Työfysioterapeutti kävi. Totes että mun työasennossa ei oo vikaa ja et pitäs saada paikka vaihdettua. Mut pomo länkytti vastaan ettei onnistu. Nyt sit pitäis saada aika työterveyshuollon ylilääkärille, lähete kunnalliselle magneettiin ja pieni keskustelu työnantajan kanssa. Ainut vaan että sillä on vapaita aikoja ens viikon perjantaina, jolloin mä oon poikasen kanssa putkituksessa ja seuraava vapaa aika oli kuukauden päästä. Raumalla sillä ois kyllä aikoja pari viikon päästä, että kai mun sit pitää koittaa vaan mennä sinne tai muuten se pitkittyy ihan tajuttomasti. Mä vielä kyl huome soitan sinne et jos kumminki olis joku vapaa aika mikä ei netissä näy. Mitä kyllä epäilen. Selkä ei säre, vielä, mutta jumissa on kyllä siihen malliin et pian alkaa särytkin taas. Pitää koittaa yöks ottaa lihasrentouttavaa, jos ees vähä helppais :)
Toivottavasti järjestyy pian.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä