No meneehän ne nyt tuollaisestaMun aamurutiinit menee ihan sekasin, ku en pääse vessaan ko äiti meni suihkuun Kai se aamu menee silleenkin, et normaalin jumittamisen sijaan jumittaa paskat housuissa.
En kehtaa kyl parvekkeen kaiteelle. On niin säälittävän matala pudotus, et ei lähtis ees henki jos vahingossa putois alas. Jalka tai käsi poikki ulosteessa maaten + naapurit tuijottamassa, saattais hyvähermostaki hävettää vähänNo meneehän ne nyt tuollaisesta
Kokeile parvekkeen kaidetta
Juu, vois tulla kyllä paskanen loppuEn kehtaa kyl parvekkeen kaiteelle. On niin säälittävän matala pudotus, et ei lähtis ees henki jos vahingossa putois alas. Jalka tai käsi poikki ulosteessa maaten + naapurit tuijottamassa, saattais hyvähermostaki hävettää vähän
Saattaa joo tulla täyteen niin hyvä olla puolikkaallekin oma paikkaOh yeah. Onnibussi oli tiedottanu, et osa vuoroista ajetaan perjantaina. Varasin heti bussiliput, niin pääsen porukoille viikonlopuks. Vaikka alle 6-vuotiaat pääsiskin ilmaseks bussilla, niin olin silti sika ja ostin puolikkaallekin oman paikkalipun ettei tartte sylissä matkustaa, ko olettaisin et toikin vuoro myydään aika äkkiä loppuun
Pakkohan sen pomon on pian taipua jos kerran työterveys puuttuu asiaanHiphei vaan.
Työfysioterapeutti kävi. Totes että mun työasennossa ei oo vikaa ja et pitäs saada paikka vaihdettua. Mut pomo länkytti vastaan ettei onnistu. Nyt sit pitäis saada aika työterveyshuollon ylilääkärille, lähete kunnalliselle magneettiin ja pieni keskustelu työnantajan kanssa. Ainut vaan että sillä on vapaita aikoja ens viikon perjantaina, jolloin mä oon poikasen kanssa putkituksessa ja seuraava vapaa aika oli kuukauden päästä. Raumalla sillä ois kyllä aikoja pari viikon päästä, että kai mun sit pitää koittaa vaan mennä sinne tai muuten se pitkittyy ihan tajuttomasti. Mä vielä kyl huome soitan sinne et jos kumminki olis joku vapaa aika mikä ei netissä näy. Mitä kyllä epäilen. Selkä ei säre, vielä, mutta jumissa on kyllä siihen malliin et pian alkaa särytkin taas. Pitää koittaa yöks ottaa lihasrentouttavaa, jos ees vähä helppais
Joo silloinhan sen onkin. Mut tosiaan ennenkuin mä pääsen sinne lääkärille ja saan sen "kolmikantakeskustelun" järjestettyä nii mä oon tätä menoa vielä ennen sitä saikulla. ja mulle alkais jo riittää.Pakkohan sen pomon on pian taipua jos kerran työterveys puuttuu asiaan
Millä perusteella eivät suosittele?Jaah, eivät kuulemma suosittele miehelle vasektomiaa. Heittivät jonnekin jonon hännille kuulemma, 3 vuotta.
Sarjassamme asioita joita en ymmärrä.Jaah, eivät kuulemma suosittele miehelle vasektomiaa. Heittivät jonnekin jonon hännille kuulemma, 3 vuotta.
no höh, ettehän te vissiin ihan nuoriakaan oleJaah, eivät kuulemma suosittele miehelle vasektomiaa. Heittivät jonnekin jonon hännille kuulemma, 3 vuotta.
Toikin on sarjassa asioita joita en ymmärrä.Joo silloinhan sen onkin. Mut tosiaan ennenkuin mä pääsen sinne lääkärille ja saan sen "kolmikantakeskustelun" järjestettyä nii mä oon tätä menoa vielä ennen sitä saikulla. ja mulle alkais jo riittää.
Mä tykkään nakkisopasta joten voin auttaa ratkaisemaan tommoisen ongelman.Tein "vähä" nakkikeittoa. Yllättäen sitä on tollaset reipas 4 litraa... Hups.
Riittää ainakin syömistä.Tein "vähä" nakkikeittoa. Yllättäen sitä on tollaset reipas 4 litraa... Hups.
Toivottavasti järjestyy pian.Hiphei vaan.
Työfysioterapeutti kävi. Totes että mun työasennossa ei oo vikaa ja et pitäs saada paikka vaihdettua. Mut pomo länkytti vastaan ettei onnistu. Nyt sit pitäis saada aika työterveyshuollon ylilääkärille, lähete kunnalliselle magneettiin ja pieni keskustelu työnantajan kanssa. Ainut vaan että sillä on vapaita aikoja ens viikon perjantaina, jolloin mä oon poikasen kanssa putkituksessa ja seuraava vapaa aika oli kuukauden päästä. Raumalla sillä ois kyllä aikoja pari viikon päästä, että kai mun sit pitää koittaa vaan mennä sinne tai muuten se pitkittyy ihan tajuttomasti. Mä vielä kyl huome soitan sinne et jos kumminki olis joku vapaa aika mikä ei netissä näy. Mitä kyllä epäilen. Selkä ei säre, vielä, mutta jumissa on kyllä siihen malliin et pian alkaa särytkin taas. Pitää koittaa yöks ottaa lihasrentouttavaa, jos ees vähä helppais