On puhuttu meikkaamisesta ja hajuvesistä ja kuulista ja no loput same oldIltaa haisulit! Mitäs tänne?
muoks. mistä tulikin mieleen että mun piti katsella netistä hajuvettä
On puhuttu meikkaamisesta ja hajuvesistä ja kuulista ja no loput same oldIltaa haisulit! Mitäs tänne?
Iltaa nöfföpossunen, ei kait tässä kummempia. Mitä nyt nuhakuume vaivaaIltaa haisulit! Mitäs tänne?
Toi muuten saattaa hieman ottaa päähän jos nuhaan tepsivä lääke on toisella puolella planeettaa.Iltaa nöfföpossunen, ei kait tässä kummempia. Mitä nyt nuhakuume vaivaa
Joo, mä huomasin . No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:On puhuttu meikkaamisesta ja hajuvesistä ja kuulista ja no loput same old
muoks. mistä tulikin mieleen että mun piti katsella netistä hajuvettä
Mulla on ollu jo pitkään sellanen olo et kohta tuun kipeeks... ja nyt viimeset pari päivää ollu sellasta sukukränää, et on ollut rytmihäiriöitä ja hengenahdistusta sen takia... ei kivaa.Iltaa nöfföpossunen, ei kait tässä kummempia. Mitä nyt nuhakuume vaivaa
Mä en ole kokeillut kuulia niin ei ole kokemusta niistäJoo, mä huomasin . No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:
Meikkivoide tai -puuteri, ripsari ja kulmavaha.
Ei hajuvesiä, ei pysty. Lushin vartalovoiteista jää hyvä mieto tuoksu iholle, käytän niitä.
Kuulia mullakin on, ei oo tullu käytettyä vähään aikaan... toiset on liian isot, ja niistä katkes narukin vielä . Toiset on kans sellaset ihan pienet, joita ei ees huomaa. En oikein tajua niiden funktiota. Pitäiskö niiden muka valua alas? Mulla ne vaan kiipee ihan ylös saakka, ja sit onki kiva koittaa saada ulos niitä
Oho, TMI
Lähes pyhäinhäväistys
Nainen tuoksuu parhaalta saunapuhtaana.Löysin sitä hajuvettä mutta kun taas vaatis johonkin rekkautumisen niin sais halvemmalla
Mun mielestä uinninjälkeinen on kivempi kun nännitkin silleen viluisina...Nainen tuoksuu parhaalta saunapuhtaana.
Silloin myös yleensä näyttää parhaalta.
Ei taida mahtua.Mulla on kans kuulia, voin lainata tarvitsijoille:
No eihän tuo nyt alkuperäistä voitakaan mutta ihan ok mun mielestä.Lähes pyhäinhäväistys
Pahus, eipä ole saunaaNainen tuoksuu parhaalta saunapuhtaana.
Silloin myös yleensä näyttää parhaalta.
Ei niin.Pahus, eipä ole saunaa
Haisulivettämuoks. mistä tulikin mieleen että mun piti katsella netistä hajuvettä
kappas, sullahan on oravapilluJoo, mä huomasin . No, kai mäkin sit osallistun illan puheenaiheeseen:
Meikkivoide tai -puuteri, ripsari ja kulmavaha.
Ei hajuvesiä, ei pysty. Lushin vartalovoiteista jää hyvä mieto tuoksu iholle, käytän niitä.
Kuulia mullakin on, ei oo tullu käytettyä vähään aikaan... toiset on liian isot, ja niistä katkes narukin vielä . Toiset on kans sellaset ihan pienet, joita ei ees huomaa. En oikein tajua niiden funktiota. Pitäiskö niiden muka valua alas? Mulla ne vaan kiipee ihan ylös saakka, ja sit onki kiva koittaa saada ulos niitä
Oho, TMI
En mä haisevaa hajuvettä käytä vaan tuoksuvaaHaisulivettäMiks pitää haista
Jahas... mikähän se onkappas, sullahan on oravapillu
Äkkiäkös me sulle sauna väsätään, vaikka tuollainenPahus, eipä ole saunaa
muoks. tai ei ole omaa saunaa, taloyhtiössä kyllä on. Eikä se ole kuitenkaan sama asia kuin oma sauna.