Antaisittenko ala-asteikäisen lapsenne

Sivusta
Itseasiassa paljas iho on pirun oleellista pitojen kannalta.

Kai te vastustajat inhoatte myös telinevoimistelua? Samaa kamaa. Avomielisemmät voivat katsastaa vaikka Sarmienton ohjelmia YouTubesta. Siitä on seksi kaukana.

Antaisin. Onhan se rankka laji ja vaatii ihan älytöntä kehonhallintaa ja lihaskuntoa, mutta jos muksu tykkäisi, niin mikäs siinä.

Kannattaa katsoa vaikkapa Oona Kivelän videoita lajista, jos tietämys on tasolla "se on strippaamista".
Oikeastihan se on aikamoista temppuilua tangon ja kehonpainon avulla, eikä mitään "tankoa vasten haarojen hinkutusta".

Niukka vaatetus lajissa on kitkan vuoksi, minkä paljas iho antaa.

Vastaus löytyy usein vastakohtien kautta. Kysy itseltäsi: olisko minulle ok, että mieheni/poikani haluaisi pikkuruiset pöksyt voidakseen aloittaa tankotanssiharjoitukset?
Jos vastaus on myöntävä ja kutsuisit äitisi ja siskosi katsomaan miehen/pojan uutta harrastusta ei tankotanssiin ajatuksissasi liity mitään liian sukupuolista. Tietysti tytönkin harjoituksiin ovat 50-vuotiaat "liikunnan ystävä"-miehet tervetulleita katsomaan.

Vastaus löytyy usein vastakohtien kautta. Kysy itseltäsi: olisko minulle ok, että mieheni/poikani haluaisi pikkuruiset pöksyt voidakseen aloittaa tankotanssiharjoitukset?
Jos vastaus on myöntävä ja kutsuisit äitisi ja siskosi katsomaan miehen/pojan uutta harrastusta ei tankotanssiin ajatuksissasi liity mitään liian sukupuolista. Tietysti tytönkin harjoituksiin ovat 50-vuotiaat "liikunnan ystävä"-miehet tervetulleita katsomaan.
Tankotanssi on parhaimmillaan niin taidokasta temppuilua, että olisin ylpeä lapsestani kumpaa sukupuolta vaan.
Tai jos kumppani harrastaisi ko. lajia, niin sehän olisi vain siistiä.

Noita 50-vuotiaita "liikunnan ystäviä" on joka paikassa ja ne tekee kyllä sen selväksi silloin, kun muiden aikuisten silmä välttää.
Ne tekee sen, vaikka lapsi olisi säkkiin puettu pyhäkoululainen.
Aina plussaa ja hieno juttu, jos sellaiset ihmiset jättävät fantasiansa vaan katseen tasolle eivätkä tuo sitä mitenkään ilmi - eihän katselu mitään tee.
Ja niitä katselijoita on tosiaan missä vaan.
Jos miestä kiihottaa lapset, niin sitä kiihottaa ne ilman tankotanssiakin.

Siis tässähän se just!

Mä näen tankoilun urheiluna siinä kuin vaikka baletin, ratsastuksen tai jalkapallon. Jokaiseen on omat varusteet ja vaatteet.

Mulla on ystävä jonka mielestä ratsastuksen parasta antia on tytöt tiukoissa pöksyissä. Ja toinen, jonka mielestä jalkapallossa vois olla piukeat paidat. Ja joo, niitä, jotka yhdistävät tankotanssin seksiin, riittää.

Mut silti se on harrastus, niinkuin nuo muutkin, joita harrastetaan koska se on kivaa ja terveellistä.

Jos joku siitä kiihottuu niin voivoi. Ei oo mun eikä lapsieni ongelma.

Ei tossa mitään semmoista paheksuttavaa sinänsä ole, ehkä pojalle outo valinta, mutta ei toi nyt mitään seksitanssia ole.

Eikä mun mielestä siinäkään ole mitään vikaa, että tanssissa olisi jotain rohkeampia elementtejä, esimerkiksi vatsatanssissa on paljon sellaista, mutta se vaatii taitoa ja lisää tyytyväisyyttä omaan kehoon. Ja kyllä vanhemmat ja sukulaiset tulee katsomaan, kun on esitys.
Mä nyt oon aikuisena aloittanut tanssimisen, mutta se on vaikuttanut ihan hirveesti siihen, miten luontevaksi oman kehonsa tuntee. Ei tunnu enää että on vieraana omassa kehossa ja koko aika miettii että miten mä nyt pitäisin itteeni etten näyttäis nololta. Semmonen vois kasvavalle tytölle olla tosi hyödyllinen juttu.

vierailija
En antaisi. Kehon hallintaan todella hyvä laji on vaikkapa pilates. Jooga myös on hyvä laji kehonhallintaan.

Ei tarvitse puolialastomana keikkua tankossa.

Voi että on taas tietämätöntä porukkaa. Käykää oikeasti katsomassa vaikka Oona Kivelän video tankotanssista. Se on voimaa, liikkuvuutta, kehonhallintaa, koordinaatiota, jalkatekniikkaa, piruettipäätä ja tasapainoa vaativa KANSAINVÄLINEN arvostettu URHEILUlaji. Kaukana trippaamisesta.

..ja kyllä paljas pinta on oleellista kitkan kannalta. Jos paljas pinta häiritsee niin sitten ette varmaan laskisi lastanne myöskään esim. yleisurheilun pariin? Uinnista voimistelusta yms puhumattakaan.. Kesällä ei varmaan saa edes laskea shortsit ja toppipäällä leikkipuiston "palomiehen putkea" pitkin alas? Kun paljasta pintaa ja kaikkea kamalaa :D

Se joka luulee että lapsen tankotanssi harrastus on pyllyn keikuttelua (strippauksesta puhumattakaan) on sairas.. Tottakai lapsi saa harrastaa tätä kaunista, esteettistä ja vaativaa lajia. Ihanaa kun sitä kaiken ikäisille tarjotaan:)

vierailija
Miksi noilla lapsillakin pitää olla napapaidat. Lukeeko jossain tankotanssin kansainvälisessä ohjeistuksessa, että tanssia saa harrastaa vain ja ainoastaan pikkuruisissa pöksyissä ja napapaidassa???
Koska tarvitaan mahdollisimman paljon nahkapibtaa pitämään kiinni tempuissa. Itse harrastan ko lajia. Samoin 5vuotias poikani. Suosittelen jokaisen epäilijän kokeilevan lajia. Pyllyn keikutus ja seksi on kaukana kun lihakset jyllää ja hiki valuu. Ihana ihana laji!

vierailija
Tankotanssi on tanssia ja voimistelua, jota suositellaan myös lapsille. Sen tarkoitus on kohottaa kuntoa, tuottaa esteettisiä elämyksiä, lisätä lihastenhallintaa jne.

Strippaus on vaateiden riisumista esityksnekaltaisesti seksuaalisen kiihotuksen tarkoituksella.
Ihania lapsia! Mahtava voima ja kehonhallinta. Salissa on usein todella lämmin jotta pito on hyvä. Siksi myös vähän vaatteita.

vierailija
En antaisi. Enkä antaisi myöskään ryhtyä cheerleaderiksi.
Molempien tarkotus tehdä tytöistä/naisista seksipellejä, joiden ainoa tarkotus on levitellä ja keinuttaa pillua miesten mieliksi.

Yhteistyössä