Kaveri just veikkas, et naapurin setä on käyny täällä yöllä. Vittuko ei oo ketju- eikä varmuuslukkoa. En taida sittenkään mennä ajoissa nukkumaan, ootan pesäpallomailan kaa koko yön hereillä.Ootko varma että ne on sun sormenjälkiä...
Kaveri just veikkas, et naapurin setä on käyny täällä yöllä. Vittuko ei oo ketju- eikä varmuuslukkoa. En taida sittenkään mennä ajoissa nukkumaan, ootan pesäpallomailan kaa koko yön hereillä.Ootko varma että ne on sun sormenjälkiä...
sullako on pesäpallomaila?Kaveri just veikkas, et naapurin setä on käyny täällä yöllä. Vittuko ei oo ketju- eikä varmuuslukkoa. En taida sittenkään mennä ajoissa nukkumaan, ootan pesäpallomailan kaa koko yön hereillä.
Kyllähän sä oot varmaan kuullut tai lukenut niitä tarinoita, joissa joku koditon on asunut kuukausikaupalla salaa jonkun kämpässä Tarkista nyt kaapit ja komerot ja sängynaluset.Kaveri just veikkas, et naapurin setä on käyny täällä yöllä. Vittuko ei oo ketju- eikä varmuuslukkoa. En taida sittenkään mennä ajoissa nukkumaan, ootan pesäpallomailan kaa koko yön hereillä.
eikse oo helpompi että sää tarkistat nauhoiltasKyllähän sä oot varmaan kuullut tai lukenut niitä tarinoita, joissa joku koditon on asunut kuukausikaupalla salaa jonkun kämpässä Tarkista nyt kaapit ja komerot ja sängynaluset.
Niin mutta kun jos multa kysytään niin ei mulla ole mitään kameroita missään... mitkä kamerat?eikse oo helpompi että sää tarkistat nauhoiltas
Napsautin seuraavan sivun ja juur silloin nuorin tyttö tuli juttelemaan niin selvitti asiaansa ja yhtä-äkkiä että "tolla naisella ei ole housuja, peppu näkyy" Tultiin pienen juttelun jälkeen siihen tulokseen että täti ei ole jostain syystä kerennyt vielä laittamaan housuja jalkaan.tässä mun mielestä esimerkki optimaalisesta panoraosta
älä narraa, mää tiiän että oot teettäny valtaosan Suomen taloista ns. mikrofonibetonistaNiin mutta kun jos multa kysytään niin ei mulla ole mitään kameroita missään... mitkä kamerat?
onks tommonen optimirako minkä mää linkkasin :lääh:Mulla on aina tollanen "markkinarako". Miltähän se tuntuis jos reidet koskis toisiinsa. Koskaan tuskin tuun tietämään.
SSSSHHHHH.... tarvi nyt kaikkea aina paljastaa...älä narraa, mää tiiän että oot teettäny valtaosan Suomen taloista ns. mikrofonibetonista
Puolikkaan parvisängyn alle mahtuis kylläKyllähän sä oot varmaan kuullut tai lukenut niitä tarinoita, joissa joku koditon on asunut kuukausikaupalla salaa jonkun kämpässä Tarkista nyt kaapit ja komerot ja sängynaluset.
No mullei oo valitettavasti noin pyöreiks photoshopattuja pakaroita ja reisiä... kai niihin kuitenkin tollanen rako tulee jos mäkin jalat laitan tollein ristiin.onks tommonen optimirako minkä mää linkkasin :lääh:
mää tarkotin tietenki semmosta rakosta että on tommonen kolmion muotonen rako jalat ihan suorina mutta en löytäny todenperäsempää kuvaaNo mullei oo valitettavasti noin pyöreiks photoshopattuja pakaroita ja reisiä... kai niihin kuitenkin tollanen rako tulee jos mäkin jalat laitan tollein ristiin.
Puolikkaan parvisängyn alle mahtuis kyllä
No ei oo, kun ei reidet edes koske toisiinsa jalat suorina oon sellanen vääräsääri rimpulajalka.mää tarkotin tietenki semmosta rakosta että on tommonen kolmion muotonen rako jalat ihan suorina mutta en löytäny todenperäsempää kuvaa
mun pitäis alkaa sulle päätoimiseksi kokiksi niin uskon että pian olis leveä peppu ja optimaalinen rakonenNo ei oo, kun ei reidet edes koske toisiinsa jalat suorina oon sellanen vääräsääri rimpulajalka.
Sopii mulle. Mitäs huomenna kokkaat?mun pitäis alkaa sulle päätoimiseksi kokiksi niin uskon että pian olis leveä peppu ja optimaalinen rakonen