The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en ole kultapieni vaan olen kusipää pahimmasta päästä.

Sinä taas olet semmoinen jonka vuoksi mies viittii kutsua kotia kodiksi.

Koti ja siellä pitsin kaltainen naarasotus. Mä pomppisin onnesta tasajalkaa jos elämä olis noin ihanaa ja helppoa.
Olet ihana :love:

Usko pois, ei tuon ukkokullan elämä pelkkää helppoutta ja onnea ole. Minä osaan olla pirullinen vastustaja jos sille päälle satun. Jopa nimimerkkini mittainen.
 
Olet ihana :love:

Usko pois, ei tuon ukkokullan elämä pelkkää helppoutta ja onnea ole. Minä osaan olla pirullinen vastustaja jos sille päälle satun. Jopa nimimerkkini mittainen.
Älä edes luule että mies tahtoisi tai tarttisi jotain ”helppoa”.

Vitut. Sä et ole helppo vaan sä olet hän jonka vuoksi mies vaivautuu tulemaan paikkaan jota voi kutsua kodiksi.
Helppoja on matkan varrella jokaisena päivänä mut kodiksi kutsuttua on vain yksi.
 
Älä edes luule että mies tahtoisi tai tarttisi jotain ”helppoa”.

Vitut. Sä et ole helppo vaan sä olet hän jonka vuoksi mies vaivautuu tulemaan paikkaan jota voi kutsua kodiksi.
Helppoja on matkan varrella jokaisena päivänä mut kodiksi kutsuttua on vain yksi.
Mun on hirveän vaikea kuvitella että ukkokulta oisi joka ikinen aamu kiittänyt luojaa siitä että herää kotona. Ihan joka aamu täällä ei ole kahvit ja leivät valmiina kun hän herää. On niitä aamuja jolloin toivotetaan hyvää huomenta muodossa "turpa kiinni". Tai jos hän kysyy onko kahvia, vastaus voi olla "keitä saatana itte kahvis, mä mikään piika ole"
 
Entäs joku sellainen paituli, mitä ne nyt on nimeltään jotka on noin polveen asti tai vähän sen yläpuolelle?

Riippuen tietysti miten pitkä itse on.
Nyt kun tuli puheeksi niin mulla on edelleen päälläni virttynyt, venynyt ja kulahtanut paituli, verkkarit ja villasukat. Hiukset harjasin kai muistaakseni eilen aamulla. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mun on hirveän vaikea kuvitella että ukkokulta oisi joka ikinen aamu kiittänyt luojaa siitä että herää kotona. Ihan joka aamu täällä ei ole kahvit ja leivät valmiina kun hän herää. On niitä aamuja jolloin toivotetaan hyvää huomenta muodossa "turpa kiinni". Tai jos hän kysyy onko kahvia, vastaus voi olla "keitä saatana itte kahvis, mä mikään piika ole"
Eikös tuo nyt ole toisinaan ihan sitä normaalia :D

Ei kai sitä aina voi olla naantalin aurinkona :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä