Turha sitä on sitte edes päälle laittaaei ainaskaan jos on mies vieressä
Turha sitä on sitte edes päälle laittaaei ainaskaan jos on mies vieressä
ei oo turhaa, ainakaan jos siltä mieheltä kysytäänTurha sitä on sitte edes päälle laittaa
Elämä on valintoja.miks kaikki yöpit pitää olla jotain pitsihörhöä tai sitten jotain mummokaapuja,eikö ole mitään siltä väliltä??
Olet ihanaMä en ole kultapieni vaan olen kusipää pahimmasta päästä.
Sinä taas olet semmoinen jonka vuoksi mies viittii kutsua kotia kodiksi.
Koti ja siellä pitsin kaltainen naarasotus. Mä pomppisin onnesta tasajalkaa jos elämä olis noin ihanaa ja helppoa.
Onko meillä jotain yhteistäOlet ihana
Usko pois, ei tuon ukkokullan elämä pelkkää helppoutta ja onnea ole. Minä osaan olla pirullinen vastustaja jos sille päälle satun. Jopa nimimerkkini mittainen.
Sinusta tulee täydellinen adoptiotytärOnko meillä jotain yhteistä
Entäs joku sellainen paituli, mitä ne nyt on nimeltään jotka on noin polveen asti tai vähän sen yläpuolelle?miks kaikki yöpit pitää olla jotain pitsihörhöä tai sitten jotain mummokaapuja,eikö ole mitään siltä väliltä??
Älä edes luule että mies tahtoisi tai tarttisi jotain ”helppoa”.Olet ihana
Usko pois, ei tuon ukkokullan elämä pelkkää helppoutta ja onnea ole. Minä osaan olla pirullinen vastustaja jos sille päälle satun. Jopa nimimerkkini mittainen.
Postasin ton kun joskus faceen, niin kaveri kysyi leivonko sillekin keksejä ja paskaa. Lupasin vääntää paskat.Sinusta tulee täydellinen adoptiotytär
mistä arvasit?Onko ruutis puutteessa kun puheet on mitä on
Mun on hirveän vaikea kuvitella että ukkokulta oisi joka ikinen aamu kiittänyt luojaa siitä että herää kotona. Ihan joka aamu täällä ei ole kahvit ja leivät valmiina kun hän herää. On niitä aamuja jolloin toivotetaan hyvää huomenta muodossa "turpa kiinni". Tai jos hän kysyy onko kahvia, vastaus voi olla "keitä saatana itte kahvis, mä mikään piika ole"Älä edes luule että mies tahtoisi tai tarttisi jotain ”helppoa”.
Vitut. Sä et ole helppo vaan sä olet hän jonka vuoksi mies vaivautuu tulemaan paikkaan jota voi kutsua kodiksi.
Helppoja on matkan varrella jokaisena päivänä mut kodiksi kutsuttua on vain yksi.
Nyt kun tuli puheeksi niin mulla on edelleen päälläni virttynyt, venynyt ja kulahtanut paituli, verkkarit ja villasukat. Hiukset harjasin kai muistaakseni eilen aamulla.Entäs joku sellainen paituli, mitä ne nyt on nimeltään jotka on noin polveen asti tai vähän sen yläpuolelle?
Riippuen tietysti miten pitkä itse on.
Puutteeeseenkin tottuumistä arvasit?
en oo viikkoon saanu pillua
No puheistamistä arvasit?
en oo viikkoon saanu pillua
en haluuuuuuuu *ulinaa*Puutteeeseenkin tottuu
Eikös tuo nyt ole toisinaan ihan sitä normaaliaMun on hirveän vaikea kuvitella että ukkokulta oisi joka ikinen aamu kiittänyt luojaa siitä että herää kotona. Ihan joka aamu täällä ei ole kahvit ja leivät valmiina kun hän herää. On niitä aamuja jolloin toivotetaan hyvää huomenta muodossa "turpa kiinni". Tai jos hän kysyy onko kahvia, vastaus voi olla "keitä saatana itte kahvis, mä mikään piika ole"
olen tappi ja paituleissa on aina joku söpö kissa...en ehkä sellaistakaan halua vaikka kissat onkin söpöjä.Entäs joku sellainen paituli, mitä ne nyt on nimeltään jotka on noin polveen asti tai vähän sen yläpuolelle?
Riippuen tietysti miten pitkä itse on.
Toisinaan on vähän pakko.en haluuuuuuuu *ulinaa*
Nehän onkin niitä just parhaita mistä ei halua luopuaNyt kun tuli puheeksi niin mulla on edelleen päälläni virttynyt, venynyt ja kulahtanut paituli, verkkarit ja villasukat. Hiukset harjasin kai muistaakseni eilen aamulla.
kuinkahan kauan pitäs kärvistellä puutteessa että siihen tottuis?Toisinaan on vähän pakko.
kuinkahan kauan pitäs kärvistellä puutteessa että siihen tottuis?
On niitä suht yksvärisiäkin ollut ilman mitään pahoja kuviaolen tappi ja paituleissa on aina joku söpö kissa...en ehkä sellaistakaan halua vaikka kissat onkin söpöjä.
ei oo hirveen pahaMulla meni kolmisen vuotta