Riippuu varmaan siitä ketä haluut panna? Olettaisin kuitenkin että fru krut olis se ensimmäinen vaihtoehto....en tiiä mihin suuntaan pitäs lähtee että pääsis pukille
Riippuu varmaan siitä ketä haluut panna? Olettaisin kuitenkin että fru krut olis se ensimmäinen vaihtoehto....en tiiä mihin suuntaan pitäs lähtee että pääsis pukille
Kävin jo silmäilemässä yläkertaa. Sitten silmäilin rautakaupan värikarttoja. Ja tapettimalleja. Ja ehkä ihan pikkuriikkisen sivusilmällä myös uusia huonekalujaAi kamala sentään, ne laittovat sut pakosti lomailemaan...mahtaa olla ankeeta mutta koeta nyt kärvistellä siellä tuokin kurimus loppuun
Eli nauti elosta ja olosta ja rentoilusta ja toisinaan jopa siitä tekemättömyydestä
No perhana, lainasin väärää viestiä. Piti sanomani, että kerro mullekin sitten mihin suuntaan kannattee lähteä jos haluaa panemaankeksin mitä?
No heiii, elämisen jälkiä vaan ...jos tulee jotain sanomista, mitä kyllä epäilen, niin heitä että mies ei ehtinyt siivoamaan . Ei muuta kuin rennosti vaan Ihkunen siellä , sitä tiiä miten kiva kyläily onkaan tulossa!Voi helevetin..mies heräs yövuoron jäljiltä äsken, sanoi että meille on tulossa vieraita kohtpuoliin. Vittujen kevät, se tietää että mie vihaan yllärivieraita koska meijän asunto on aina enempi vähempi sotkuinen/kaaoksen keskellä. Eikä auta vaikka siivois jatkuvaan (en mie kyllä jaksaskaan) Ja sillon se päättää että kuka vaan kysyy niin joo, saapi tulla.
se on niin kaukana reissussa että en kerkiä sinne asti panemaanRiippuu varmaan siitä ketä haluut panna? Olettaisin kuitenkin että fru krut olis se ensimmäinen vaihtoehto....
..että pukkaa pientä äherrystä ja suherrusta , kuulostaapas ihanalta! Kummasti se pieni ehostus oman asumuksen sisätiloissakin tekee piristystä, ei muuta kuin toteuttamaan sitä sisäistä sisustussuunnittelijaaKävin jo silmäilemässä yläkertaa. Sitten silmäilin rautakaupan värikarttoja. Ja tapettimalleja. Ja ehkä ihan pikkuriikkisen sivusilmällä myös uusia huonekaluja
ainaski me miehet katellaanOnko teillä joku lempivaate jota tykkäätte pitää lähes aina päällä? Mulla on nyt yhet melko uudet housut ja tuntuu että en muuta käytäkään ja samalla mietin että aatteleeko ulkopuoliset että mulla ei muita housuja olekaan. Vaikka tuskin ne mun pöksyjä kattelee mutta siltikin,itestä tuntuu siltä.
Tuolta foorumilta kanssa saat tietoo moneen pulmaanLähden kohta kylään paljon käsitöitä tekevälle ystävälle. Täytyy laitta ideariihi kokoon.
*halaaruttaan*Sä et tee mitään miehellä joka puolen kilsan säteellä osuu kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mä olen kova jätkä joo, mut toivoisin olevani se pehmis jonka kainalopaikka houkuttaa.
Mä en Peppiäni voi valita. Hän valitsee minut. Meni väärin tai väärin mutta teen parhaani että meni edes suurinpiirtein sinnepäin.
ny keksinNo perhana, lainasin väärää viestiä. Piti sanomani, että kerro mullekin sitten mihin suuntaan kannattee lähteä jos haluaa panemaan
Kyl mul on tietyt vaatteet joita käytän useiten, mut enpä oo keksiny alkaa vaivaamaan päätäni, jos joku mahtaa ajatella mun pukeutumista Minä puen mitä haluan, kriisi iskee sitteko on pakko laittaa lempivaatteet pesuun.Onko teillä joku lempivaate jota tykkäätte pitää lähes aina päällä? Mulla on nyt yhet melko uudet housut ja tuntuu että en muuta käytäkään ja samalla mietin että aatteleeko ulkopuoliset että mulla ei muita housuja olekaan. Vaikka tuskin ne mun pöksyjä kattelee mutta siltikin,itestä tuntuu siltä.
Öynöy sitten vaan.se on niin kaukana reissussa että en kerkiä sinne asti panemaan
Mulla sattaa olla samaa vaatetta vaikka kahessa eri värissä tms mut ei se ketään huijaa Mutta joo,mäkin puen just mitä ite tykkään mutta tuli vaan mieleeni kun nyt oon näitä yksii pöksyi käyttänyt jatkuvasti. Ja tilasin samanlaiset mut eri väriset Mutta kun ne on niin mukavat päällä ja kehujakin saaneet.Kyl mul on tietyt vaatteet joita käytän useiten, mut enpä oo keksiny alkaa vaivaamaan päätäni, jos joku mahtaa ajatella mun pukeutumista Minä puen mitä haluan, kriisi iskee sitteko on pakko laittaa lempivaatteet pesuun.
Ei mulla o Pepissä mitn pelättävää, eikä hänellä minussa.*halaaruttaan*
...sö oot semmonen lutunen nallekarhumus, joka tarpeen tullen osaa ihan varmasti ja kovasti ärjäistä mutta muutoin oot sitä pehmeetä kainaloista ...ja Peppis jos kuka saa sen pehmeän puolesikin vaivatta esiin kukoistukseensa, koska te kaksi silloin vain täydennätte toisianne
mimmonen olis "siltä väliltä"miks kaikki yöpit pitää olla jotain pitsihörhöä tai sitten jotain mummokaapuja,eikö ole mitään siltä väliltä??
Sellanen missä ei oo pitsiä eikä ole mummokaapumimmonen olis "siltä väliltä"
Siis täh?miks kaikki yöpit pitää olla jotain pitsihörhöä tai sitten jotain mummokaapuja,eikö ole mitään siltä väliltä??
Niin?m
Siis täh?
Ja herranjestas.
tämmönen:Sellanen missä ei oo pitsiä eikä ole mummokaapu
ei ainaskaan jos on mies vieressäEi tollasella voi nukkua!