The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai kamala sentään, ne laittovat sut pakosti lomailemaan:eek:...mahtaa olla ankeeta:notworthy: mutta koeta nyt kärvistellä siellä tuokin kurimus loppuun :D

Eli nauti elosta ja olosta ja rentoilusta ja toisinaan jopa siitä tekemättömyydestä :)
Kävin jo silmäilemässä yläkertaa. Sitten silmäilin rautakaupan värikarttoja. Ja tapettimalleja. Ja ehkä ihan pikkuriikkisen sivusilmällä myös uusia huonekaluja
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi helevetin..mies heräs yövuoron jäljiltä äsken, sanoi että meille on tulossa vieraita kohtpuoliin. Vittujen kevät, se tietää että mie vihaan yllärivieraita koska meijän asunto on aina enempi vähempi sotkuinen/kaaoksen keskellä. Eikä auta vaikka siivois jatkuvaan (en mie kyllä jaksaskaan) Ja sillon se päättää että kuka vaan kysyy niin joo, saapi tulla.
No heiii, elämisen jälkiä vaan :)...jos tulee jotain sanomista, mitä kyllä epäilen, niin heitä että mies ei ehtinyt siivoamaan :). Ei muuta kuin rennosti vaan Ihkunen siellä :), sitä tiiä miten kiva kyläily onkaan tulossa!
 
Mä en ole kultapieni vaan olen kusipää pahimmasta päästä.

Sinä taas olet semmoinen jonka vuoksi mies viittii kutsua kotia kodiksi.

Koti ja siellä pitsin kaltainen naarasotus. Mä pomppisin onnesta tasajalkaa jos elämä olis noin ihanaa ja helppoa.
 
Onko teillä joku lempivaate jota tykkäätte pitää lähes aina päällä? Mulla on nyt yhet melko uudet housut ja tuntuu että en muuta käytäkään ja samalla mietin että aatteleeko ulkopuoliset että mulla ei muita housuja olekaan. Vaikka tuskin ne mun pöksyjä kattelee mutta siltikin,itestä tuntuu siltä.
 
Kävin jo silmäilemässä yläkertaa. Sitten silmäilin rautakaupan värikarttoja. Ja tapettimalleja. Ja ehkä ihan pikkuriikkisen sivusilmällä myös uusia huonekaluja
..että pukkaa pientä äherrystä ja suherrusta :), kuulostaapas ihanalta! Kummasti se pieni ehostus oman asumuksen sisätiloissakin tekee piristystä, ei muuta kuin toteuttamaan sitä sisäistä sisustussuunnittelijaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Sä et tee mitään miehellä joka puolen kilsan säteellä osuu kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mä olen kova jätkä joo, mut toivoisin olevani se pehmis jonka kainalopaikka houkuttaa.

Mä en Peppiäni voi valita. Hän valitsee minut. Meni väärin tai väärin mutta teen parhaani että meni edes suurinpiirtein sinnepäin.
*halaaruttaan*

...sö oot semmonen lutunen nallekarhumus, joka tarpeen tullen osaa ihan varmasti ja kovasti ärjäistä mutta muutoin oot sitä pehmeetä kainaloista :)...ja Peppis jos kuka saa sen pehmeän puolesikin vaivatta esiin kukoistukseensa, koska te kaksi silloin vain täydennätte toisianne :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onko teillä joku lempivaate jota tykkäätte pitää lähes aina päällä? Mulla on nyt yhet melko uudet housut ja tuntuu että en muuta käytäkään ja samalla mietin että aatteleeko ulkopuoliset että mulla ei muita housuja olekaan. Vaikka tuskin ne mun pöksyjä kattelee mutta siltikin,itestä tuntuu siltä.
Kyl mul on tietyt vaatteet joita käytän useiten, mut enpä oo keksiny alkaa vaivaamaan päätäni, jos joku mahtaa ajatella mun pukeutumista :D Minä puen mitä haluan, kriisi iskee sitteko on pakko laittaa lempivaatteet pesuun.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyl mul on tietyt vaatteet joita käytän useiten, mut enpä oo keksiny alkaa vaivaamaan päätäni, jos joku mahtaa ajatella mun pukeutumista :D Minä puen mitä haluan, kriisi iskee sitteko on pakko laittaa lempivaatteet pesuun.
Mulla sattaa olla samaa vaatetta vaikka kahessa eri värissä tms mut ei se ketään huijaa :D Mutta joo,mäkin puen just mitä ite tykkään mutta tuli vaan mieleeni kun nyt oon näitä yksii pöksyi käyttänyt jatkuvasti. Ja tilasin samanlaiset mut eri väriset :D Mutta kun ne on niin mukavat päällä ja kehujakin saaneet.
 
*halaaruttaan*

...sö oot semmonen lutunen nallekarhumus, joka tarpeen tullen osaa ihan varmasti ja kovasti ärjäistä mutta muutoin oot sitä pehmeetä kainaloista :)...ja Peppis jos kuka saa sen pehmeän puolesikin vaivatta esiin kukoistukseensa, koska te kaksi silloin vain täydennätte toisianne :)
Ei mulla o Pepissä mitn pelättävää, eikä hänellä minussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä