The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä meen ihan kohta justiinsa herkuttelemaan kasvissosekeitolla, mihin laitoin valkosipulia ja sitruunaa ja chiliä, nam! Sitten laitan teehetkeä tulemaan, huokaisen syvään ja nautin hiljaisuudesta - ipanat ulkoistivat itsensä sujuvasti :) - ja jatkan näitä arkisia puuhasteluja pyykkärimuijan roolissa. Johonkin saumaan meinaan ottaa pähkäilysessiota nuitten villasukkieni muodossa eli pengon pitsilaatikkoa ja kuminauhaosastoa ja yritän miettiä millä ilveellä saisin ne pysymään ylhäällä kintuissani :D...purkamaan kun en millään kehtais enää...

Ja uloskin sinkoilen hapettumaan tai lähinnä suunnittelemaan ens viikkoa, mikä alkuviikon osalta esittäytyy varsin pomppivaisena ja häslääväisenä että on sekä omassa päässä että toistenkin päissä taas pitelemistä :D...ei vais, kiva kun elämä kuljettaa ja vie mukanaan :)
 
Joko on havaittavissa orastavaa lomahötkyilyä :)? Nautihan ens alkuun näistä hulppeista syyskeleistä, ei ollenkaan huonoa kotimaan kamarallakaan, aurinkoa ja lämpöä piisaa hienosti :)
Kunhan ensin lusin tämän viikon kotimaan lomaa. Tuli pakkoloma kun viime vuoden lomat täytyy pitää tämän vuoden syyskuun loppuun mennessä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Muistan lukemattomia kertoja jolloin olen kävellyt baarin ovesta sisään niinku joukon jatkona. Aina en ole päässyt sisään.
Koskaan mua ei ole heitetty ulos.

Yks juttu on äidinmaidossa imetyt käytöstavat.
Toinen juttu on se, et mulle haastaa riitaa vain saatanan tyhmä.
Kultapieni kun en kysynyt pääsitkö sisään vaan saitko kuitenkin haluamasi juomat vaikka shakki menikin pieleen. En tarkoittanut vihjata ettei sinulle olisi myyty
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sä et tee mitään miehellä joka puolen kilsan säteellä osuu kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mä olen kova jätkä joo, mut toivoisin olevani se pehmis jonka kainalopaikka houkuttaa.

Mä en Peppiäni voi valita. Hän valitsee minut. Meni väärin tai väärin mutta teen parhaani että meni edes suurinpiirtein sinnepäin.
 
IhQ
Voi helevetin..mies heräs yövuoron jäljiltä äsken, sanoi että meille on tulossa vieraita kohtpuoliin. Vittujen kevät, se tietää että mie vihaan yllärivieraita koska meijän asunto on aina enempi vähempi sotkuinen/kaaoksen keskellä. Eikä auta vaikka siivois jatkuvaan (en mie kyllä jaksaskaan) Ja sillon se päättää että kuka vaan kysyy niin joo, saapi tulla.
 
Kunhan ensin lusin tämän viikon kotimaan lomaa. Tuli pakkoloma kun viime vuoden lomat täytyy pitää tämän vuoden syyskuun loppuun mennessä (y)
Ai kamala sentään, ne laittovat sut pakosti lomailemaan:eek:...mahtaa olla ankeeta:notworthy: mutta koeta nyt kärvistellä siellä tuokin kurimus loppuun :D

Eli nauti elosta ja olosta ja rentoilusta ja toisinaan jopa siitä tekemättömyydestä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä