Mä hankin jo jouluastioita. Koskaan ei voi olla liian valmis jouluun. Rakastan joulua ja sen laittoaToiset miettii joulukoristeita ja toiset jokusen viikon kuluttua koittavaa kesälomaa
Mä hankin jo jouluastioita. Koskaan ei voi olla liian valmis jouluun. Rakastan joulua ja sen laittoaToiset miettii joulukoristeita ja toiset jokusen viikon kuluttua koittavaa kesälomaa
Joko on havaittavissa orastavaa lomahötkyilyä ? Nautihan ens alkuun näistä hulppeista syyskeleistä, ei ollenkaan huonoa kotimaan kamarallakaan, aurinkoa ja lämpöä piisaa hienostiToiset miettii joulukoristeita ja toiset jokusen viikon kuluttua koittavaa kesälomaa
..eikä kun...ja mä tuun vielä hämmentämään lisää..mie aattelin, että jos sattuisit jostain löytämään, vastaan kävelis, semmonen tuohon soveltuva oma rasiansa...en suinkaan sitä tarkottanut, että kajoat jo olemassa oleviin rasioihisiMun kahvirasia Sinänsä oiva idea, mutta....olen sanaton mä mietin, kiitos.
Muistan lukemattomia kertoja jolloin olen kävellyt baarin ovesta sisään niinku joukon jatkona. Aina en ole päässyt sisään.Saitko ees jallun ja oluen?
No nih, toihan kuulostaa eri lupaavalta tapaamiselta ! EI muuta kuin kunnon tujakat kahvit kehiin ja yhdessä mietitte tuon pulmasi suoraksi !Lähden kohta kylään paljon käsitöitä tekevälle ystävälle. Täytyy laitta ideariihi kokoon.
Nauti, nainen, nauti - pidä hauskaa !Viittä vaille valmis karkaamaan irliin
Hou houuuu *matalla baritoniäänellä örisee*....moikat!Meen nyt sekoileen joulujuttujen kanssa toisaalle, moikka
Ihan vielä lähde mutta jossain vaiheessa kyllä .Tässä on hommat melkeen saatu tehtyä ja nyt on aikaa hetken olla ja juoda vaikka kupillinen kaakaota.Nauti, nainen, nauti - pidä hauskaa !
panemaan veikkaan maViittä vaille valmis karkaamaan irliin
veikkaa veikkonen vaan mutta veikkaat väärin.panemaan veikkaan ma
no, aina ei osu mutta sen sanon että kannattais lähteä panemaanveikkaa veikkonen vaan mutta veikkaat väärin.
no mikset sitten jo ole menossa??no, aina ei osu mutta sen sanon että kannattais lähteä panemaan
en tiiä mihin suuntaan pitäs lähtee että pääsis pukilleno mikset sitten jo ole menossa??
Kunhan ensin lusin tämän viikon kotimaan lomaa. Tuli pakkoloma kun viime vuoden lomat täytyy pitää tämän vuoden syyskuun loppuun mennessäJoko on havaittavissa orastavaa lomahötkyilyä ? Nautihan ens alkuun näistä hulppeista syyskeleistä, ei ollenkaan huonoa kotimaan kamarallakaan, aurinkoa ja lämpöä piisaa hienosti
Kultapieni kun en kysynyt pääsitkö sisään vaan saitko kuitenkin haluamasi juomat vaikka shakki menikin pieleen. En tarkoittanut vihjata ettei sinulle olisi myytyMuistan lukemattomia kertoja jolloin olen kävellyt baarin ovesta sisään niinku joukon jatkona. Aina en ole päässyt sisään.
Koskaan mua ei ole heitetty ulos.
Yks juttu on äidinmaidossa imetyt käytöstavat.
Toinen juttu on se, et mulle haastaa riitaa vain saatanan tyhmä.
Kerro mullekin heti ko keksitno, aina ei osu mutta sen sanon että kannattais lähteä panemaan
Ai kamala sentään, ne laittovat sut pakosti lomailemaan...mahtaa olla ankeeta mutta koeta nyt kärvistellä siellä tuokin kurimus loppuunKunhan ensin lusin tämän viikon kotimaan lomaa. Tuli pakkoloma kun viime vuoden lomat täytyy pitää tämän vuoden syyskuun loppuun mennessä
keksin mitä?Kerro mullekin heti ko keksit