The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi kahvinen sun kanssas - sulla on aivan ihanan lutuisen näköinen kissamaukunen siellä seuranas :) <3

Kyllä tommosen kanssa menee mainiosti päivä jos toinenkin ihan vain rapsutellessa tai vain katellessa ja nauraessa noinkin ilmeikkäälle ja kujeilevalle kissalle :)
 
Kahvipaussi. Selaan netistä joulujuttuja. Voi, huokaus :love: Ei ole vaan varaa lähteä rapakon takaa tilaamaan mitään.
Mutta, jos tekisi jotain itse :sneaky: Mistä saisi osaa minikokoisen usa mail -postilaatikon? Ei sellainen iso vaan pieni, johon voisi laittaa joulukortit ja jotain koristetta luukulle esille. Tahtoo saada sellaisen :eek::oops:
 
..ja päivää vaan kaikille tasapuolisesti :)

Aurinko paistaa ja kirkkomenot on jo ohitettu aika päivää sitten, jopa tässäkin talossa oli oikein tömäkät saarnat menossa ja todella syvälliset avautumiskeskustelut:barefoot::notworthy:..mie taijan lähettää itteni kohta jonnekin "tollo, tollompi, Äiti"- leirille hakemaan lisää tonne humisevaan tyhjyyteen korvien väliin ymmärrystä ja vielä kerran ymmärrystä... Taitaakin tämä murkkuikään tutustuminen olla ainakin tässä osoitteessa tälle vanhemmalle se suurin kasvun ja kehittymisen paikka:alien::notworthy::barefoot::) - kovin kovin keskeneräiseltä tuntuu olotilanen mutta eiköpähän tässä onnistuta eteenpäin menemään ja me molemmat myös oppimaan toisistamme aimo annoksen ympärillä olevasta maailmasta puhumattakaan :)

Kohta ipanaiset hetkeksi hiljaisiksi ruuan äärelle hiljentymään, sitten ihan vain ollaan ja katellaan mitä tää päivä tuo tullessaan.
 
Jos tekisi itse? Mistä saa alumiinia ja kuinka sitä taivutetaan?
Siis..meinasitko väkertää laatikon ulos vai ihan sisätarpeiksi?

Alumiiniahan - levysellaista - taivutetaan kanttikoneella mutta sellaista ohuttahan voi taivutella ihan itekin esim. pöydän reunaa vasten. Toisaalta taas jos sulla on valmiina joku laatikon aihe, niin mikä sua estää päälystämästä sen esim. foliolla? Käviskös?
 
Voi kahvinen sun kanssas - sulla on aivan ihanan lutuisen näköinen kissamaukunen siellä seuranas :) <3

Kyllä tommosen kanssa menee mainiosti päivä jos toinenkin ihan vain rapsutellessa tai vain katellessa ja nauraessa noinkin ilmeikkäälle ja kujeilevalle kissalle :)
Joo, Nykä on ihan mainio, kun se tulee aina sänkyyn kun oon käymässä nukkumaan. Ensin se tulee vatsan päälle rapsuteltavaksi, sitten siirtyy sängyn toiseen laitaan ja pistää pään tyynyyn samalla tavalla ko mää, ja lopulta se siirtyy aina mun tyynylle, niin että saan nukkua karvalakki päässä :ROFLMAO::love: Kuuluu kyllä puolikkaan kanssa mun elämän miesten kärkisijoille :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ex- rouvakultani oli ja on jumalainen kaunotar. Hänen ulkonäöllään minut taluttaa kerran kravatista vetäen sänkyyn, mutta en mä siella toista yötä pysy tai neljännesvuosisataa viihdy.
Jos en viihdy. Minullako olis varaa valita?
 
Siis..meinasitko väkertää laatikon ulos vai ihan sisätarpeiksi?

Alumiiniahan - levysellaista - taivutetaan kanttikoneella mutta sellaista ohuttahan voi taivutella ihan itekin esim. pöydän reunaa vasten. Toisaalta taas jos sulla on valmiina joku laatikon aihe, niin mikä sua estää päälystämästä sen esim. foliolla? Käviskös?
Sisäkäyttöön ja en viitsisi suomalaisesta nettikaupasta tilata aitoa laatikkoa, on liian iso. Pöydälle koristeeksi sellainen pieni ja joukukortit sinne. Näin netissä kuvan tällaisesta. Jos meen tilaamaan sellaisen valmiina, niin ostokset eivät jää yhteen tuotteeseen. Tilaan samalla vaivalla muutamia muitakin. Mutta ei viitsisi Visa-raukkaa vinguttaa turhaan.
Laatikko täytyy maalata punaiseksi eli folio ei just nyt sovi, vaikka palstaillessa muuten hyvä materiaali.
:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kertokaa, mikä esine voisi olla vähän lieriön mallinen ja avautuu luukkuna toisesta päästä auki. Laitan linkin, mitä tavoittelen:
http://www.potterybarn.com/products/holiday-santa-mailbox/?pkey=choliday-all-christmas-decor&&choliday-all-christmas-decor
Eli jos löytyisi oikean muotoinen esine, niin sen voi tuunata itse.
..öööh...tota...mites ois - herrankiesus mun kanssa, kerjään näemmä sunnuntaisaarnaa ja jalkapuuta ihan tosissani:barefoot::notworthy: - esim. semmonen *kuiskaa*...peltinen kahvirasia.....minkä sitten maalais punaisella...


Joo. Mänen valmiiksi nurkkaan häpeemään moista hajatelmaa. Anteeksi toffonen, oli huono idea:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
..öööh...tota...mites ois - herrankiesus mun kanssa, kerjään näemmä sunnuntaisaarnaa ja jalkapuuta ihan tosissani:barefoot::notworthy: - esim. semmonen *kuiskaa*...peltinen kahvirasia.....minkä sitten maalais punaisella...


Joo. Mänen valmiiksi nurkkaan häpeemään moista hajatelmaa. Anteeksi toffonen, oli huono idea:notworthy:
Mun kahvirasia :eek: Sinänsä oiva idea, mutta....olen sanaton :sick: mä mietin, kiitos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä