Siis..meinasitko väkertää laatikon ulos vai ihan sisätarpeiksi?Jos tekisi itse? Mistä saa alumiinia ja kuinka sitä taivutetaan?
Joo, Nykä on ihan mainio, kun se tulee aina sänkyyn kun oon käymässä nukkumaan. Ensin se tulee vatsan päälle rapsuteltavaksi, sitten siirtyy sängyn toiseen laitaan ja pistää pään tyynyyn samalla tavalla ko mää, ja lopulta se siirtyy aina mun tyynylle, niin että saan nukkua karvalakki päässä Kuuluu kyllä puolikkaan kanssa mun elämän miesten kärkisijoilleVoi kahvinen sun kanssas - sulla on aivan ihanan lutuisen näköinen kissamaukunen siellä seuranas <3
Kyllä tommosen kanssa menee mainiosti päivä jos toinenkin ihan vain rapsutellessa tai vain katellessa ja nauraessa noinkin ilmeikkäälle ja kujeilevalle kissalle
Sisäkäyttöön ja en viitsisi suomalaisesta nettikaupasta tilata aitoa laatikkoa, on liian iso. Pöydälle koristeeksi sellainen pieni ja joukukortit sinne. Näin netissä kuvan tällaisesta. Jos meen tilaamaan sellaisen valmiina, niin ostokset eivät jää yhteen tuotteeseen. Tilaan samalla vaivalla muutamia muitakin. Mutta ei viitsisi Visa-raukkaa vinguttaa turhaan.Siis..meinasitko väkertää laatikon ulos vai ihan sisätarpeiksi?
Alumiiniahan - levysellaista - taivutetaan kanttikoneella mutta sellaista ohuttahan voi taivutella ihan itekin esim. pöydän reunaa vasten. Toisaalta taas jos sulla on valmiina joku laatikon aihe, niin mikä sua estää päälystämästä sen esim. foliolla? Käviskös?
..öööh...tota...mites ois - herrankiesus mun kanssa, kerjään näemmä sunnuntaisaarnaa ja jalkapuuta ihan tosissani - esim. semmonen *kuiskaa*...peltinen kahvirasia.....minkä sitten maalais punaisella...Kertokaa, mikä esine voisi olla vähän lieriön mallinen ja avautuu luukkuna toisesta päästä auki. Laitan linkin, mitä tavoittelen:
http://www.potterybarn.com/products/holiday-santa-mailbox/?pkey=choliday-all-christmas-decor&&choliday-all-christmas-decor
Eli jos löytyisi oikean muotoinen esine, niin sen voi tuunata itse.
eikös jotain kaakaopurkkeja ollut tuon mallisia.Kertokaa, mikä esine voisi olla vähän lieriön mallinen ja avautuu luukkuna toisesta päästä auki. Laitan linkin, mitä tavoittelen:
http://www.potterybarn.com/products/holiday-santa-mailbox/?pkey=choliday-all-christmas-decor&&choliday-all-christmas-decor
Peltisaksilla. Kulmahiomakoneella. Esim.Millä terästä voi leikata?
..tai paperimassasta .Virkkaamalla ja kovetan sokerilla?
Millä terästä voi leikata?
Kertokaa, mikä esine voisi olla vähän lieriön mallinen ja avautuu luukkuna toisesta päästä auki. Laitan linkin, mitä tavoittelen:
Mun kahvirasia Sinänsä oiva idea, mutta....olen sanaton mä mietin, kiitos...öööh...tota...mites ois - herrankiesus mun kanssa, kerjään näemmä sunnuntaisaarnaa ja jalkapuuta ihan tosissani - esim. semmonen *kuiskaa*...peltinen kahvirasia.....minkä sitten maalais punaisella...
Joo. Mänen valmiiksi nurkkaan häpeemään moista hajatelmaa. Anteeksi toffonen, oli huono idea