Onhan tuossa aika paljon nappeja millä käynnistää päivä
Onhan tuossa aika paljon nappeja millä käynnistää päivä
Toivottavasti ne särytkin katoaa ettei sitten tarvi kipuja kärsiä ilman lääkitystä.Tosta rupee tippumaan särkylääkkeitä huomisesta lähtien asteittain pois, joten nappien määrä vähenee hiljalleen
Toivottavasti ne särytkin katoaa ettei sitten tarvi kipuja kärsiä ilman lääkitystä.
Piti ihan laskea.
22 nappii päivässä ja hengitettävät lisäksi
Kivaa päivää, moikka!
Hait sitten lähikaupasta pari olutta?Töttöröö. Mulla taitaa olla krapula.
Juu. Ja yritin tyhjentää Wäiskin koko siiderivaraston.Hait sitten lähikaupasta pari olutta?
Heitä laskut naapurin postiluukkuunVoi kääk,mistä mä alotan...pitäs tiskata,käydä suihkussa ja maksella laskuja ja sit lähteä liikenteseen. Tai no tossa kai olis ihan fiksu järjestys mutta on niin vetelä olo että ei jaksais mitään.
Mistäs kattelit ja mitä kaikkee löytyi?Pitikö tutkia taas netin vaatevalikoimaa...olis vaikka ja mitä mitä vois tilata
Juu. Ja yritin tyhjentää Wäiskin koko siiderivaraston.
Kaikkialta ja kaikkea,lähinnä housui kattelin mut löyty kaikkee muutakin kivaa,en kyllä vielä tilannu mitään.Mistäs kattelit ja mitä kaikkee löytyi?
Mie en oikeen tiiä mitä itelle pitäs ostaa syksyä/talvea ajatellen.
On viel hyvät maiharit ja pari ihan kivaa talvitakkiakin.
Toppahousuja tosin ei ole. Lapsille semmoiset pitäs ainakin ostaa.
Laitoitko sen puhelimella? Näkyiskö jos laittaa tietsikalla?Ei oo krapulaa, join eilen vaan yhden siiderin ennen ruokailua. Ja kikkeli sentään, ku ei se mun yölä laittama kuva näkynytkään siinä oli hieno kokoelma nyyrikistä.
Tietokoneella laitoin. Koitin ensin aijaan kautta eikä näkynyt, sitten muokkasin ja kokeilin dropboxin kautta, ja yöllä se näkyi ainakin mulle ihan normaalisti, mut nyt aamulla ei näy enää mitään.Laitoitko sen puhelimella? Näkyiskö jos laittaa tietsikalla?
Ei näy, laita pelkkä linkki kuvaanUus yritys. Näkyykö teille nälkäkuoleman kourissa kamppaileva katti, joka ei oo ikinä saanut ruokaa?
Saitko ees jallun ja oluen?Kikkeliskokkelis.
Mua ei vois vähenpää kiinnostaa shakkimatsi koneen kanssa. Jos kyseessä ei ole deepblue niin kyllä mä sen voitan, mutta onpahan harvinaisen tylsä shakkimatsi. Mua ei kiinnosta tippaakaan vältellä virheitä ja lässynlässyn.
Mun pieni mielenkiintoni herää oitis jos kyseessä on muuta kuin helposti ennakoitavaa. Oli kyseessä nainen tai shakki mut älä ole helppo vaan edes pienen ajatuksen takana.
Mulle ainakin näkyy vaan img-laatikko.Uus yritys. Näkyykö teille nälkäkuoleman kourissa kamppaileva katti, joka ei oo ikinä saanut ruokaa?