The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistäs kattelit ja mitä kaikkee löytyi?

Mie en oikeen tiiä mitä itelle pitäs ostaa syksyä/talvea ajatellen.
On viel hyvät maiharit ja pari ihan kivaa talvitakkiakin.
Toppahousuja tosin ei ole. Lapsille semmoiset pitäs ainakin ostaa.
Kaikkialta ja kaikkea,lähinnä housui kattelin mut löyty kaikkee muutakin kivaa,en kyllä vielä tilannu mitään.
 
Viimeksi muokattu:
No voi sun kettu! Tilasin ja jotenkin loin itelleni sinne myös asiakastilin vaikka olis voinut ilman sitäkin tilata. Miten hitossa mä sen nyt saan poistettua vai saako niitä edes.Ennenkin tilannut tuolta ja onnistunut ilman asiakastilin luontia.
 
Kikkeliskokkelis.

Mua ei vois vähenpää kiinnostaa shakkimatsi koneen kanssa. Jos kyseessä ei ole deepblue niin kyllä mä sen voitan, mutta onpahan harvinaisen tylsä shakkimatsi. Mua ei kiinnosta tippaakaan vältellä virheitä ja lässynlässyn.

Mun pieni mielenkiintoni herää oitis jos kyseessä on muuta kuin helposti ennakoitavaa. Oli kyseessä nainen tai shakki mut älä ole helppo vaan edes pienen ajatuksen takana.
 
Kikkeliskokkelis.

Mua ei vois vähenpää kiinnostaa shakkimatsi koneen kanssa. Jos kyseessä ei ole deepblue niin kyllä mä sen voitan, mutta onpahan harvinaisen tylsä shakkimatsi. Mua ei kiinnosta tippaakaan vältellä virheitä ja lässynlässyn.

Mun pieni mielenkiintoni herää oitis jos kyseessä on muuta kuin helposti ennakoitavaa. Oli kyseessä nainen tai shakki mut älä ole helppo vaan edes pienen ajatuksen takana.
Saitko ees jallun ja oluen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä