Viimeksi kun laskin, niin hiukan vajaa tuhat albumia ja kirjaa. Lehdet siihen sitten vielä päälle.Onko sulla/teillä paljon sarjakuvia?
Viimeksi kun laskin, niin hiukan vajaa tuhat albumia ja kirjaa. Lehdet siihen sitten vielä päälle.Onko sulla/teillä paljon sarjakuvia?
Ohhoh, aikas paljonViimeksi kun laskin, niin hiukan vajaa tuhat albumia ja kirjaa. Lehdet siihen sitten vielä päälle.
Mutta lisää tahtoo aina vaan. Elinikäinen harrastus. Pikutyttönä säästin jo viikkorahoja sarjakuviin.Ohhoh, aikas paljon
Ipanat siivoaa ja emäntä ruokalevolle.Ipanat häädetty koteihinsa, keittiö siivottu ja tiskikone pyörii. On se kiva että on naurua ja ääntä talossa mutta ruuan jälkeen oisi ollut mukava pötkähtää mahan viereen hetkeksi
Mulla jumii kone taas. Ja olin puhelimessa. Tosin eipä täällä mitään tunnu menettävän kun ketään edes paikalla.
Irlissä kävin Elokuvissa kattoon Inside out, sit vähän opiskelua ja nyt vasta kotona.No joo, olethan sä täällä mutta muut.
Kovin on hiljaista.
Tän laulajan ääni menee jotenkin nahan alle, hrrr....ihana.Ihana
Sinä kai sen tiijätMä oon täällä . Kaikkialla on vähän hiljaista.
Sekin vielä, oli taustalla vaan ihan hiljaaSinä kai sen tiijät
Mitä löyty?Tässä samalla tsekkailin sarjakuvia netistä. Oijoijoi, olisi niin paljon vielä, mitä kerätä.
Elokuvissa on kiva käydä välillä, sallittakoon seIrlissä kävin Elokuvissa kattoon Inside out, sit vähän opiskelua ja nyt vasta kotona.
*rispekt*Viimeksi kun laskin, niin hiukan vajaa tuhat albumia ja kirjaa. Lehdet siihen sitten vielä päälle.
Kaikenlaista Miehellä luckyluket ja asterixit, mulla akkarit ja paljon muuta. Brysselissä on muuten sarjakuvamuseo, jos sinne päin on joskus asiaa.Mitä löyty?
Miehellä oli suuri pelko, kun mentiin yhteen etten vaan hävitä sarjakuvia. Niin oli käynyt jo aiemmin. Muutama hassu kymmenen albumia. Naama valahti, kun näytin omat sarjani Sitten me mentiin kimppaan.*rispekt*