• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Meni vähän pitkäks tää aamu, onneks on viikonloppu.
Heräsin seiskalta, ihan suht pirteenäkin jopa, käväsin veskissä ja menin takas sänkyyn. Aattelin että mötkyän nyt hetken viel kun ei oo pakko minnekään mennä.
No, siinä kävi lapset pyörimässä kainalossa ja mies rutisteli välillä mut kun muut nous, mies kahvinkeittoon ja lapset siivoomaan huonettaan (kyllä, vaikkakin vain viikkorahan toivossa), nukahdin ja näinpäs taas unta..huh huh.
Epäilin jo välillä et mies oli tullu takas sänkyyn värittämään unta mut ei. Kohta ne tuli sit oikeesti tökkimään hereille, kello oli melkein 10, huone siivottu ja imuroitu ja kahvit jäähtyy kohta. Mies oli miun nukkuessa laittanu myös suihkun kuntoon. Nyt siel toimii kaikki :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
p@ula
Ei oo statiineja
Sepä hyvä! Entä vitamiineja? Mulle ei sovi askorbiinihappo yhtään, närästää ihan kamalsta, mut sitähän on monissa mehuissa, juomissa ym ja jauhonparanteina... Siis jos sitä on, tarkista. Ei voi olla kenellekään hyväksi - enkä muuten ole ainoa. Terveetkään ei siedä sitä, mut ihan vaan tiedoksi, että osaa karttaa:)

http://drantti.tv/

Toi on se minkä kirjoittamaa kirjaa Mielenrauha tarkoitin.
 
En mä voi mennä lakkoon. No tietysti, jos liitto käskee. Töihin on mentävä. Hmmm, jospa ottaisi fillarin esille. Kaipa sillä nyt yhden kerran menisi. Sitten on taas polvet mäsänä ja saikkua :notworthy: Aiemmin olen päässyt työkaverin kyydillä, mutta nyt tässä suunnassa ei asu heitä enää.
Eikös pyöräily ole hyväksi polville.
Ex-anopillekin suositeltiin polvileikkauksen jälkeen.
 
Huomenta!

Meni vähän pitkäks tää aamu, onneks on viikonloppu.
Heräsin seiskalta, ihan suht pirteenäkin jopa, käväsin veskissä ja menin takas sänkyyn. Aattelin että mötkyän nyt hetken viel kun ei oo pakko minnekään mennä.
No, siinä kävi lapset pyörimässä kainalossa ja mies rutisteli välillä mut kun muut nous, mies kahvinkeittoon ja lapset siivoomaan huonettaan (kyllä, vaikkakin vain viikkorahan toivossa), nukahdin ja näinpäs taas unta..huh huh.
Epäilin jo välillä et mies oli tullu takas sänkyyn värittämään unta mut ei. Kohta ne tuli sit oikeesti tökkimään hereille, kello oli melkein 10, huone siivottu ja imuroitu ja kahvit jäähtyy kohta. Mies oli miun nukkuessa laittanu myös suihkun kuntoon. Nyt siel toimii kaikki :D
..ja sitten ei muuta kuin noilla lämpimilläs kaappasemaan mies kainaloon ja testailemaan sitä uutta suihkua(y)...ja tyttärille komentoa ulos siksi ajaksi raittiiseen ulkoilmaan huolella hapettumaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..mie en varmaan edes herääkään tähän päivään ja tähän aikaan on enää jotenkin turha yrittääkään toivoa herätysliikkeen ravistelua :D..että huomentapäivää vaan jokaiselle ja aivan mahtavan upeaa auringonpaisteista lauantaita :)! On niin nättiä tuolla ulkona, että jotenkin sinne pitäis päästä viipottamaan mutta ensiks pitäs riehua ja jumppailla tämän talon kimpussa siivoten ja säätäen...meijen vaahtera- armaskin on hiljaksiin vaihtamassa kesämekkoaan syksyiseksi, ihanaa lämmintä keltaisen sävyä on havaittavissa mekossansa...punaista odotellessa <3

Jumalattoman pussi- ja aluslakanapinon sain tässä silitetyksi ja samalla kyllä vaivuin johonkin nirvanakoomaan - hyvin hyvin suurena syypäänä kyllä tämä halavatun räkistauti mikä pistää näemmä sujuvasti tämän pöwwöpään sekaisin:barefoot: - hajatellessa mankelia:love:...Mutta ihmeen hyvin toi alkulämmittely sujui, kun pistin kuunnellen Duraneitten uusinta levyä Paper Godsia :), jahka mä pääsen tässä taas uudemman kerran liikkumaan isosti ihmisten pariin niin mie etin tuon levyn vaikka maailman ääristä hyppysiini!

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eikös pyöräily ole hyväksi polville.
Ex-anopillekin suositeltiin polvileikkauksen jälkeen.
Joojoo, fillarointi on hyvästä nivelille ja koko kropalle eli kynkelin selkään vaan tikkaamaan :)! Siinä saa niin helposti sekä kroppa huomaamattoman automaattisesti muokkausta ja kiinteytystä ja lihasvoimaa kuin myös sielu ravintoa maisemien vaihdoksilla :)

Toinen mikä ois hyväksi on vesijuoksu, ei rasita niveliä ja vesi antaa mukavan vastuksen liikkeille :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
...haa! Mä sain muuten ne mun piiiiitkät villasukkikset nykerrettyä päättelyä vaille valmiiksi :)! Ja - ylläripyllärihän siellä sitten mua odotteli, kuinkas muutenkaan eli miten ihmeelliset pylvästoppaset ne mua oikein pystyssä pitääkään:eek:, kun mä joudun kuin joudunkin väkertämään niihin jonkun pitsillisen kumppanauhaväkerryksen jotta pysyisivät hollillansa:barefoot:...mutta on ne vaan niin ihunat lisä- ähräyksestä huolimatta :)

Esikoinen muuten tilas samantein itellensä lapaset tuosta langasta kun sitä sattumoisin tais jäädä just lapasten verran :), eiköhän tuo mene tässä jotenkin toteutukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Olis niin paljon muutakin mitä pitäsisi tehdä tänää mutta kun ei kinnostais kun nyt olis aikaa hengata ketjussa....:cool:
..joskus on ihan hyväkin ottaa vain ihan löftaillen ja hiukan tekemisiä siirtäen tuonnemmaksi :), pitää sitä osata ottaa rennostikin kaiken sen säntäilyn keskellä.

Ja mitä mä sain lueskella tuolla eilisen puolella - sä oot päässyt valmiiseen ruokapöytään nautiskelemaan antimista :)! Voi tinkunen sua, elämä taitaa maistua kaikilta herkuilta mikä on sulle ihan oikein ja isosti suotavaa :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
..joskus on ihan hyväkin ottaa vain ihan löftaillen ja hiukan tekemisiä siirtäen tuonnemmaksi :), pitää sitä osata ottaa rennostikin kaiken sen säntäilyn keskellä.

Ja mitä mä sain lueskella tuolla eilisen puolella - sä oot päässyt valmiiseen ruokapöytään nautiskelemaan antimista :)! Voi tinkunen sua, elämä taitaa maistua kaikilta herkuilta mikä on sulle ihan oikein ja isosti suotavaa :)<3
Mutta kun en ole siivonnu kunnolla pitkään aikaan ja tää on ainoa päivä kun on siihen aikaa eli pitäs ottaa itestään niskasta kiinni.Olen siirtanyt nyt niitä viikolla ainakin:oops:

Juu,on ollut ruoka antimet kohillansa viime aikoina :)
 
Aamua. Kahvia. Siirryin sängystä sohvalle makaamaan. Selkä on ihan juntturassa, en tiedän oonko alkanu nukkumaan huonossa asennossa vai onko mun sänky tehny jonkun muodonmuutoksen salaa, ku aina aamusin tuntuu et selkä on ihan kierossa ja jumissa. Hyviä selänvenytysohjeita otetaan vastaan.
 
vierailija
Sepä hyvä! Entä vitamiineja? Mulle ei sovi askorbiinihappo yhtään, närästää ihan kamalsta, mut sitähän on monissa mehuissa, juomissa ym ja jauhonparanteina... Siis jos sitä on, tarkista. Ei voi olla kenellekään hyväksi - enkä muuten ole ainoa. Terveetkään ei siedä sitä, mut ihan vaan tiedoksi, että osaa karttaa:)
http://drantti.tv/
Toi on se minkä kirjoittamaa kirjaa Mielenrauha tarkoitin.
C-vitamiini muka haitallista :)
C-vitamiini tunnetaan myös nimellä askorbiinihappo
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä