• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen oli mielenkiintoista, meinasi tulla oksennus magneetissa. Sanoin, että yskittää ja mitäs sitten tehdään? Tutkimuksen aikana ei saa liikkua (kesti 40 minuuttia) ja silloin kun sirkkelöintiääntä ei kuulu, niin voi kevyesti yskiä. Muuten menee kuvaus pilalle. Siitä vaan putkeen sisään. Kuvaus onnistui ja ulos päästessäni yskin keuhkoja ulos melkein oksun kera. Kauheeta pinnistellä vastaan joka lihaksella pakottavaa yskimisen tarvetta. Olin ihan tuskanhiessä.
 
Eilen oli mielenkiintoista, meinasi tulla oksennus magneetissa. Sanoin, että yskittää ja mitäs sitten tehdään? Tutkimuksen aikana ei saa liikkua (kesti 40 minuuttia) ja silloin kun sirkkelöintiääntä ei kuulu, niin voi kevyesti yskiä. Muuten menee kuvaus pilalle. Siitä vaan putkeen sisään. Kuvaus onnistui ja ulos päästessäni yskin keuhkoja ulos melkein oksun kera. Kauheeta pinnistellä vastaan joka lihaksella pakottavaa yskimisen tarvetta. Olin ihan tuskanhiessä.

Nouseeko sulla limaa yskiessä?
 
Oot itekki lakossa (y)

Mua hiukan huvitti kun muut puhuu parin tunnin työnseisauksesta niin AKT on jo koko päivän lakossa. AKT tukee kaikkia työtaisteluja ja jos ei muut taistele niin lakkoilevat itekseen
En mä voi mennä lakkoon. No tietysti, jos liitto käskee. Töihin on mentävä. Hmmm, jospa ottaisi fillarin esille. Kaipa sillä nyt yhden kerran menisi. Sitten on taas polvet mäsänä ja saikkua :notworthy: Aiemmin olen päässyt työkaverin kyydillä, mutta nyt tässä suunnassa ei asu heitä enää.
 
p@ula
Katos ku maatessas sängyssä sun keuhkot painuu jonkin verran kasaan ja puhallellessa ne palautuu, sekä vatsalihaksetkin työskentelevät puhallellessa
Niinpä tietenki:)

Mut eikös samaa voi tehdä ilman pulloakin? Heikkilän kirjassa - olikohan Mielenrauhaa - tais olla sellainen ikivanha hengitystaktiikka, joka auttaa moneen vaivaan...;-)

Tai on auttanut, jos tekee oikein.

Mut tämä on sulle edelliseen postaukseen liittyen:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/statiinin+kaytto+voi+lisata+akillisen+haimatulehduksen+riskia/a1069419

Oliko sun nappuloissa statiineja?
 
Niinpä tietenki:)

Mut eikös samaa voi tehdä ilman pulloakin? Heikkilän kirjassa - olikohan Mielenrauhaa - tais olla sellainen ikivanha hengitystaktiikka, joka auttaa moneen vaivaan...;-)

Tai on auttanut, jos tekee oikein.

Mut tämä on sulle edelliseen postaukseen liittyen:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/statiinin+kaytto+voi+lisata+akillisen+haimatulehduksen+riskia/a1069419

Oliko sun nappuloissa statiineja?
Ei oo statiineja
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä