• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Boobis, virkistäs mun muistia. Ihana ranskalainen sarja 70-luvun enemmän alkupuolelta kuin loppupuolelta. Ihana musiikki, haluaisin löytää sen. Mieleen jäänyt kuva, jossa hevosten vetämät vaunut ja suuri, punainen laskeva aurinko. Ajallisesti kuvaa ehkä 1700-lukua. Mikä se oli?
Ei varmaan ole tuo:cautious:
Angelika-elokuvat | Muistikuvaputki | yle.fi
Ranskalainen yltiöromanttinen Angelique eli suomeksi Angelika ei ole tv-sarja, vaan 1960-luvulla tehty viiden teatterielokuvan sarja, joka esitettiin ensi kerran meillä televisiossa vuonna 1978.
Angelika eli Angélique de Sancé de Monteloup on köyhtyneen aatelissuvun tytär, "enkelten markiisitar", joka joutuu huikeisiin seikkailuihin 1600-luvun Ranskassa. Seikkailuihin kytkeytyvät niin Versaillesin hovi kuin Pariisin kerjäläiskorttelitkin, eikä itse Aurinkokuningaskaan pidä näppejään irti Angelikan arjesta.
 
Ei varmaan ole tuo:cautious:
Angelika-elokuvat | Muistikuvaputki | yle.fi
Ranskalainen yltiöromanttinen Angelique eli suomeksi Angelika ei ole tv-sarja, vaan 1960-luvulla tehty viiden teatterielokuvan sarja, joka esitettiin ensi kerran meillä televisiossa vuonna 1978.
Angelika eli Angélique de Sancé de Monteloup on köyhtyneen aatelissuvun tytär, "enkelten markiisitar", joka joutuu huikeisiin seikkailuihin 1600-luvun Ranskassa. Seikkailuihin kytkeytyvät niin Versaillesin hovi kuin Pariisin kerjäläiskorttelitkin, eikä itse Aurinkokuningaskaan pidä näppejään irti Angelikan arjesta.
Ei se tuo ollut.
 
Olipas tosihyvää keittoa, jotain jäi kuitenkin puuttumaan vaikka liemenkin keitin luista tai no pienistä reisikoivista ja oli tuoreet inkiväärit, valkosipulit, thaibasilikat, sitruunaruohot yms.
Isolle puolen laitoin kuvat lopputulemasta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
*halaus*


Asioille voi aina tehdä jotain mutta olethan täällä kirjoittanutkin että olet yrittänyt.
Vähälläkin yrittämisellä tulee tunne, et mikään yrittäminen ei riitä.

Ex- rouvakultani on leijonaemo.

Mä olen erakkorapu jonka panssari kestää mitä vaan, mut en lähde luolastani. Korkeintaan kurkin luolan suulta, et mitä maailmalla tapahtuu jos tapahtuu eikä sekään aina kiinnosta.
 
En tiedä kenelle puhut.

Jos hiemankaan minulle niin voin kertoa että en tunne kipua, surua, katumusta tai yhtikäs mitään.

Miten voi olla mahdollista että minuun sattuu. Ei mitenkään.

Ja silti sattuu ihan saatanasti.


Luulen, että mulla olis ämpärille aika paljon opetettavaa.
Tarkoitin tuota että sinä kuitenkin mietit noita ja tunnet jotain.

En tiedä tuleeko noin tapahtuun koskaan eksän kohdalla. Tarkoitan lapsia kohtaan. Aika näyttää.

Kiitos @FreezeCat sanoistasi :)
 
Vähälläkin yrittämisellä tulee tunne, et mikään yrittäminen ei riitä.

Ex- rouvakultani on leijonaemo.

Mä olen erakkorapu jonka panssari kestää mitä vaan, mut en lähde luolastani. Korkeintaan kurkin luolan suulta, et mitä maailmalla tapahtuu jos tapahtuu eikä sekään aina kiinnosta.
...siitäkin huolimatta vaikka kuinka tuivertais vastaan ja mitään ei tapahdu eikä mikään - mukamas - tunnu miltään, siitäkin huolimatta yritä ja usko ja luota ja toivo :)*halaan*! Kun ikinä ei vain voi tietää...rakkaus kun on ihmeellinen :).

Ja - anteeks taas, mätkäse mua jollain hyvin paksulla kirjantekeleellä mikä on siinä kätes ulottuvilla, kun jälleen purpatan näitä hajatelmiani:notworthy: - mä en susta saa niin millään ilveellä mitään panssarillista hemmoa. Kun sä oot ihan "vaan" ihminen :). Ja vaikka kuinka siellä vannotkin sen panssaris nimeen ja siihen kestävyyteen ja vahvuuteen niin siitäkin huolimatta mä sanon sulle kaikella ystävyydellä, että. Kilinkellit :). Kyllä sä tunnet ihan kaiken elämisen kirjon sydämessäs, ei niitä tunteita pakoon pääse millään vaikka kuinka kieltäisikin. Ja se on hyvä juttu se :)! Koska se kasvattaa ja kehittää ja vahvistaa ja suuntaa kohti - joo-o!- kauneutta :)

Elämä on vain tämmöstä. Vaikka turpiin tuleekin, niin..no, sitten tulee ja kärvistellään ja parannellaan mustelmia ja annetaan arpikudoksen kovettua. Ja - mennään eteenpäin uudestaan :). Yritetään ja erehdytään mutta ennen kaikkea eletään ja rakastetaan :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä