• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saapa nähdä tapahtuuko noita koskaan eksän kohdalla. Muthan voi ja saa ja pitää unohtaa, niin mäkin olen tehnyt hänen kohdalla mutta tuntuu että on unohtanut myös sen että on isä ja lapsia muulloinkin kuin silloin joka toisena viikonloppuna.
Meidän erosta on puolitoista vuotta, palattiin silloin 2013 syksyllä vielä yhteen mutta erottiin taas 2014 talvella ja virallinenkin ero tuli keväällä 2014.
...niin, ehkä tuokin on jonkinlaista selviytymiskeinoa itsensä ja elämänsä jaksamiseen (?), tosin kalliisti hinnoiteltuna puolin ja toisin..ja kurjaa ennen kaikkea kaikille osapuolille. Mutta kyllä se elämä vaan ravistelee tavalla tai toisella hereille eli antaa mahdollisuutta korjata asioita. Silloin vain täytyy toivoa, että hoksaa tarttua siihen ajoissa :).

Sydämen asiat eivät ole koskaan helppoja. Mutta toisaalta hyvä etteivät olekaan, koska silloin oppii kaikista eniten elämästä ja itsestään :)...siitäkin huolimatta että tulee tutuksi kivun ja surun kanssa. Elämän kauneus ja arvokkuus ja rakkaus nousevat kukoistukseensa :), näin mä ainakin aattelen :).
 
*halaus*

Pieni avautuminen. Multa.

Mun eksä tuskin noin ajattelee.
Asioille voi aina tehdä jotain mutta olethan täällä kirjoittanutkin että olet yrittänyt.
En tiedä kenelle puhut.

Jos hiemankaan minulle niin voin kertoa että en tunne kipua, surua, katumusta tai yhtikäs mitään.

Miten voi olla mahdollista että minuun sattuu. Ei mitenkään.

Ja silti sattuu ihan saatanasti.

Luulen, että mulla olis ämpärille aika paljon opetettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Viis kappaletta, aiheena "minä opiskelijana". Siitä sais vaikka millasen romaanin aikaseks. Ja oikeastaan luonnos siitä riittää maanantaiks, se kirjotetaan koulussa puhtaaks.
Ja joo, eiköhän tän viikonlopun saa tuhlattua ihan mainiosti. Ehkä huomenna on parempi päivä ja mieli.
Eli nöy hätä siis ollenkaan :), aihekin on mahtava.

Ja huomenna vain uutta päivää kohti, tätä päivää muistetakaan :)
 
Herrankiesus sentään, nytkö se tilanne tuli eteen?! Miten sä pärjäät siellä, pukkaako tuskanhikeä ja ahdistusta mahdollisen hiljaiselon siintäessä oikeesti silmissä ja korvissa *halaaruttaan varastoon voimia muutokselle*...
Ens yönä voisi vaikka nukkua ja aamulla ei tarvi herätä oksennusääniin tai vi...ujuma...aper...lesaat..na hu...ra huutoihin :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ens yönä voisi vaikka nukkua ja aamulla ei tarvi herätä oksennusääniin tai vi...ujuma...aper...lesaat..na hu...ra huutoihin :D
Varaudu myös siihen, että noin äkkisiltään hiljaisuus voi hyökätä korviin melkoisella voimalla ja tuntua epämukavaltakin:barefoot:..siinä vois olla mukana pikkisriikkisellinen annos jotain omituista ikävöintiin viittaavaakin mutta älä huoli, se menee nopsasti ohi :)(y)! Ei muuta kuin nautinnollisia unikuvia kohti sitten kun sen aika on ja rauhalliseen aamuun sukeltamista :)

...ja teillehän voi sukeutua niin monta kaihoisan haikeeta muisteluiltamaakin, kun makustelette kaikki kolme rauhallista iltaeloanne...isoja muutoksia, isoja muutoksia :)....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä