• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaa, kotia kohti. Onni on gbf joka asuu keskustassa ja oli kotona tänään, muuten olis ollu ankeat tunnit Tampereella.


On kaikin puolin semmonen bläh, blörgh, örgh, argh-fiilis. Kotiin päästyäni taidan heittäytyä naamalleni lattialle ja maata sikiöasennossa koko viikonlopun.
 
Jaa, kotia kohti. Onni on gbf joka asuu keskustassa ja oli kotona tänään, muuten olis ollu ankeat tunnit Tampereella.


On kaikin puolin semmonen bläh, blörgh, örgh, argh-fiilis. Kotiin päästyäni taidan heittäytyä naamalleni lattialle ja maata sikiöasennossa koko viikonlopun.
Auuuu. *peittelee lattialla kyyröttävää*
Jos vaikka osaksi viikonloppua nouset taas :barefoot:
 
..vaikka ei ollutkaan mun silmilleni tarkotettuja niin:barefoot:..silti mie nyt vaan halluun halaa rutistaa @famipala ja @Asiankannattaja

...ja koskapa ei ollut silmilleni alkuunkaan niin tämänkin voitte sitten kirmata ylitte:

Jokainen meistä yrittää tehdä ne silloiseen tilanteeseen ja ajankohtaan soveltuvat parhaat mahdolliset ratkaisut ja siirrot niillä tiedoilla ja taidoilla ja kokemuksilla jotka silloin olivat käytettävissä. Joskus ne onnistuvat, toisinaan taas onnistuvat loistavasti epäonnistumisissaan. Yhtä kaikki - kuitenkin yritettiin parhaamme :).

Se, että ajan kanssa on saanut asioille jälleen uutta näkökulmaa ja sitä elämänviisautta on vain hyväksi, ja se myös antaa hienokseltaan uskoa ja toivoa, että kenties tätä oppimisen matkaa on havaittavissa muissakin - ennemmin tai myöhemmin :). Aina on mahdollista korjata tilannetta ja aina on anteeksiantamisen ja -saamisen armoa olemassa :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jaa, kotia kohti. Onni on gbf joka asuu keskustassa ja oli kotona tänään, muuten olis ollu ankeat tunnit Tampereella.


On kaikin puolin semmonen bläh, blörgh, örgh, argh-fiilis. Kotiin päästyäni taidan heittäytyä naamalleni lattialle ja maata sikiöasennossa koko viikonlopun.
*halaarutistaa*

..no itekses et ainakaan sikiöile, tässä on iso joukko sun kanssa kiprustelemassa ja tukemassa joten - laitetaas lämpöä liikkeelle urakalla :)!
 
*halaus*

Pieni avautuminen. Multa.

Mun eksä tuskin noin ajattelee. Lapset ovat siellä sen joka toinen viikonloppu ja se on siinä. Mihinkään muuhun ei osaa ota tai mihinkään puutu.
Toki paskemminkin vielä voisi olla mutta silti.
Tuntuu että vaan mulla on enää lapsia.

Asioille voi aina tehdä jotain mutta olethan täällä kirjoittanutkin että olet yrittänyt.
:halauksia famille:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se, että ajan kanssa on saanut asioille jälleen uutta näkökulmaa ja sitä elämänviisautta on vain hyväksi, ja se myös antaa hienokseltaan uskoa ja toivoa, että kenties tätä oppimisen matkaa on havaittavissa muissakin - ennemmin tai myöhemmin :). Aina on mahdollista korjata tilannetta ja aina on anteeksiantamisen ja -saamisen armoa olemassa :).
Saapa nähdä tapahtuuko noita koskaan eksän kohdalla. Muthan voi ja saa ja pitää unohtaa, niin mäkin olen tehnyt hänen kohdalla mutta tuntuu että on unohtanut myös sen että on isä ja lapsia muulloinkin kuin silloin joka toisena viikonloppuna.
Meidän erosta on puolitoista vuotta, palattiin silloin 2013 syksyllä vielä yhteen mutta erottiin taas 2014 talvella ja virallinenkin ero tuli keväällä 2014.
 
*halaarutistaa*

..no itekses et ainakaan sikiöile, tässä on iso joukko sun kanssa kiprustelemassa ja tukemassa joten - laitetaas lämpöä liikkeelle urakalla :)!
No oikeesti ois luvassa hulluna kouluhommia joita oon laiminlyöny ja vältelly koko viikonlopun, yks mies lupas viedä mut kahville ja huomenillalla meen ulos syömään, nii ei ehkä ehi koko viikonloppua maata. Shame on me, äidinkielen essee ei kirjota ite itteensä maanantaiks, vaikka kuinka toivoisin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No oikeesti ois luvassa hulluna kouluhommia joita oon laiminlyöny ja vältelly koko viikonlopun, yks mies lupas viedä mut kahville ja huomenillalla meen ulos syömään, nii ei ehkä ehi koko viikonloppua maata. Shame on me, äidinkielen essee ei kirjota ite itteensä maanantaiks, vaikka kuinka toivoisin.
..elikäs apinanraivoa vain jalostamaan äärimmäisen nokkeliksi lauseiksi :), sä jos kuka handlaat jonkun äikän esseen vaikka silmät kiinnikin! Ja hyvähyvä, että on tiedossa seuraa ja kivaa höpöttelyä ja menemistäkin - oot kyllä niin ansainnut kaikkea piristävää ja mieltä keventävää puuhastelua :)!
 
..elikäs apinanraivoa vain jalostamaan äärimmäisen nokkeliksi lauseiksi :), sä jos kuka handlaat jonkun äikän esseen vaikka silmät kiinnikin! Ja hyvähyvä, että on tiedossa seuraa ja kivaa höpöttelyä ja menemistäkin - oot kyllä niin ansainnut kaikkea piristävää ja mieltä keventävää puuhastelua :)!
Viis kappaletta, aiheena "minä opiskelijana". Siitä sais vaikka millasen romaanin aikaseks. Ja oikeastaan luonnos siitä riittää maanantaiks, se kirjotetaan koulussa puhtaaks.
Ja joo, eiköhän tän viikonlopun saa tuhlattua ihan mainiosti. Ehkä huomenna on parempi päivä ja mieli.
 
Boobis, virkistäs mun muistia. Ihana ranskalainen sarja 70-luvun enemmän alkupuolelta kuin loppupuolelta. Ihana musiikki, haluaisin löytää sen. Mieleen jäänyt kuva, jossa hevosten vetämät vaunut ja suuri, punainen laskeva aurinko. Ajallisesti kuvaa ehkä 1700-lukua. Mikä se oli?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä