Näin sammakon tänään metsässä. Pussasin sitä mutta ei muuttunut prinssiksi.
Vai nii, olipas ilkee sammakko, kun ei prinssiks muuttunna
Näin sammakon tänään metsässä. Pussasin sitä mutta ei muuttunut prinssiksi.
Niin oli.Vai nii, olipas ilkee sammakko, kun ei prinssiks muuttunna
Enhän ole piileskellyHirvee sumu oli aamulla, mie tykkään. Vaikka pitikin körötellä autolla aika hitaasti kun ei nähny eteensä.
Heipsis tinkullekin, missäs sitä ollaan oikeen piileksitty kun ei oo paljoa näkyny?
Läl läl lääNäin sammakon tänään metsässä. Pussasin sitä mutta ei muuttunut prinssiksi.
Oli sama sammakko.Läl läl lää
Väärä sammakko, mä löysin oikean
Noh? Ota iisisti.Ei olis pitäny rehkiä mömmöpäissään
Noh? Ota iisisti.
Kokeile uudestaanNäin sammakon tänään metsässä. Pussasin sitä mutta ei muuttunut prinssiksi.
Oieii, miten suloinen pikkusammakko.Läl läl lää
Väärä sammakko, mä löysin oikean
No leivo pullaa huomenaMies on tehnyt kaikki kotityöt, ei mitään jättänyt mulle Kahvia ja jäätelöä. Mitähän ihmettä sitä huomenna tekisi
Jätin sen metsään.Kokeile uudestaan
En tykkää pullasta. Lisäksi mies lähtee aamulla muksun kanssa johonkin partiolaisten retkelle ja jättävät mut yksin. No, kaupoille vissiin sitten.No leivo pullaa huomena
En tykkää pullasta. Lisäksi mies lähtee aamulla muksun kanssa johonkin partiolaisten retkelle ja jättävät mut yksin. No, kaupoille vissiin sitten.
AhaKyllä kai muksus tykkää pullasta, leivo sille sitä. Nih, äläkä änkyröi ny olleskaan, vaan sotke huomenna kyntesi taikinaan
Mullakin kahvi tippumassa juuriÄh, meen keittää kaffetta ny
Ainahan sitä jotain keksiiMies on tehnyt kaikki kotityöt, ei mitään jättänyt mulle Kahvia ja jäätelöä. Mitähän ihmettä sitä huomenna tekisi
Otat sitten rennosti vaanEn tykkää pullasta. Lisäksi mies lähtee aamulla muksun kanssa johonkin partiolaisten retkelle ja jättävät mut yksin. No, kaupoille vissiin sitten.