Jäävätkö miehet tulevaisuudessa jalkoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko. Tällä hetkellä korostetaan älyä, mutta olemme menossa kohti sellaisia aikoja, joissa soditaan uskonnon ja muun idiotismin vuoksi. Sotimisessa mies on edelleen ylivoimainen ja toisaalta, jos Islam voittaa, naisten kehitys tulee ottamaan aimo harppauksen taaksepäin.

Ai pyssy on muka niin painava ettei sitä pystytä nostamaan eikä liipasinta painamaan...Mun käsittäkseni suurin osa itsemurha pommittajista on naisia. Miehet oli varmaan joskus fyysisesti vahvempia mut sekin on muuttunut ja naiset on vahvempia. Miehistä suurin osa on vanhoja papparaisia. Kuvitteletko sä oikeasti että olis vaikeaa vetää sellasta turpaan???

Ai pyssy on muka niin painava ettei sitä pystytä nostamaan eikä liipasinta painamaan...Mun käsittäkseni suurin osa itsemurha pommittajista on naisia. Miehet oli varmaan joskus fyysisesti vahvempia mut sekin on muuttunut ja naiset on vahvempia. Miehistä suurin osa on vanhoja papparaisia. Kuvitteletko sä oikeasti että olis vaikeaa vetää sellasta turpaan???

Naiset ovat empaattisia: he haluavat mieluummin naida vihollista kuin tappaa heitä. Siinä on ensimmäinen evoluution tuoma rasite. Fyysinen heikkous on toinen. Kolmas on miehen kyky putkiajatteluun, eli suorittaa annettuja komentoja ja vain annettuja komentoja eikä mitään muuta.

Naiset ovat empaattisia: he haluavat mieluummin naida vihollista kuin tappaa heitä. Siinä on ensimmäinen evoluution tuoma rasite. Fyysinen heikkous on toinen. Kolmas on miehen kyky putkiajatteluun, eli suorittaa annettuja komentoja ja vain annettuja komentoja eikä mitään muuta.

Ihan pimeitä juttuja..naida vihollista?? Ihan varmaan...Johan mä sanoin fyysisen voiman olevan naisten puolella ja raakuus ja kyky sietää kipua. Miesten puolella olis yhtenäisyys ja sen takia olis pakko opetella naisten puolella sietämään toisia.