mimmi oli kiva mutta miks noi komeljanttarit pyöri tossa haittona?Tuossa sulle silmänruokaa
mimmi oli kiva mutta miks noi komeljanttarit pyöri tossa haittona?Tuossa sulle silmänruokaa
Juu, ei tämä ole mun linkki ollenkaan, vaan se, mistä sain syyn moniin vaivoihin, mitä monella muulla on. Kokeilin tuolla toisaalla ja taas todistin, et ei onnistu. Koko systeemi on valjastettu ---ja nyt selvis, mihin.eiköhän paula sovita että syötät tuota GMO-soopaa vaan tuolla isommalla puolen
jos haluut tänne kirjottaa niin kirjota omin sanoin äläkä lainaaliimaa tommosia ristuksen pitusia sepustuksia
Hmm. Joka päivä oppii jotain uutta. Kiitos siis tästä informaatiosta.on sillä merkitystä, jos esim. maksaa tuulisähköstä vähän ekstraa niin se raha menee tuulituottajan tukemiseen ja vaikuttaa siten siihen että mimmosia voimaloita rakennetaan
jos esim. kaikki suomalaiset sanois että atomisähkö on nounou ja me ei sitä osteta vaikka ilman sais niin Pyhäjoen voimalaa ei rakennettais
tämmösenä lämpinä päivänä riittäs mutta talvipakkasella ottas ohraleipäHmm. Joka päivä oppii jotain uutta. Kiitos siis tästä informaatiosta.
Jos nyt yht'äkkiä koko Suomi päättäis lakata ostamasta atomisähköä, niin riittäiskö muilla tavoilla tuotetun sähkön tarjonta kysynnälle?
Ainakin mitä Eurajoella on ne pari tuulimyllyä millä tutkitaan sitä määrää paljo se tuottaa nii niitä saatais rakentaa iha hitoksee lisää eikä siltikään nää mein Suomen olosuhteet riittäisi siihen et voitas pyörittää koko maata esim. Tuulivoimalla.Hmm. Joka päivä oppii jotain uutta. Kiitos siis tästä informaatiosta.
Jos nyt yht'äkkiä koko Suomi päättäis lakata ostamasta atomisähköä, niin riittäiskö muilla tavoilla tuotetun sähkön tarjonta kysynnälle?
Mulla on "vaan" lukulasit. Ollu 11 vuotta.Onks meillä kaikilla ketjulaisilla kakkulat HÄH?
Mul on ollu jo 42 vuotta
Mulla ei ole asiaa kelaan, joten en tiedä miten toimii, mut uutisissa oli just jotakin sellaista, et jos ei ole käyttänyt tiettyä juttua, ne poistuu käytöstä. Olisko jotain sellaista...Ärrr, saatanan kela.
Lukulasit sain viis vuotta sitten.Onks meillä kaikilla ketjulaisilla kakkulat HÄH?
Mul on ollu jo 42 vuotta
Bitch siinä laulaa, kun nuorempana asu ruotsissa ja oli tossa bändissämimmi oli kiva mutta miks noi komeljanttarit pyöri tossa haittona?
Tollasta sanoo:Ja sit pohdin, ko joskus on ollu puhetta kansalaispalkasta, niin miten se käytännössä toimis? Saisko kaikki ihmiset siis valtiolta kuukaudessa saman summan, ja sit töissäkäynnistä palkka siihen päälle vai kuinka? Ja olisko kansalaispalkalle ikärajaa, korvaisko se täysin kaikki muut tulonsiirrot?
nimim. kyselyikä
Ei mulla ole.Onks meillä kaikilla ketjulaisilla kakkulat HÄH?
Mul on ollu jo 42 vuotta
ei näy kun tuo huivihökötys on edessä mutta toi naama, aijjajaijaijai
Mulla on lasit vain näön vuoksiMulla on "vaan" lukulasit. Ollu 11 vuotta.
Nimenomaan. Story of my life.Bitch siinä laulaa, kun nuorempana asu ruotsissa ja oli tossa bändissä
Mulla näkyy vaan img-laatikkoMulla on semmoset tylsät pankkivirkailijan kakkulat
Niin mullakin. Tää intternetti on niin uusi ja vaikea juttu ettei vanha voi heti osata.Mulla näkyy vaan img-laatikko
Sama mulla, ja meleko kakkulat onkiiMulla on lasit vain näön vuoksi
Ensin meni hämäränäkö, sitten lähinäkö ja sitten ulkonäkö. Vain kakkulat pelasti tilanteenSama mulla, ja meleko kakkulat onkii
Muistako siitä mitään? Olin liian pieni silloin, en voi muistaa. Tarkoitit kai sitä mun juttua vasaralla?Vasara
Toisaalta oon huomannu et vaikka hämäränäkö on heikko ni hämärässä ulkonäkö voi olla parempi. Outoa vai mitä?Ensin meni hämäränäkö, sitten lähinäkö ja sitten ulkonäkö. Vain kakkulat pelasti tilanteen
Syksy on siellä ulkona? Riisu enemmänAi jumalauta. 20 astetta kuumaa ja pari tuntia linkassa, saispa ilmastoini vähän puhtia. Eka vaatekerta piti jo riisua. Saatana, missä mun syksy on :vihainen hymiö: