Mua oikeasti huolettaa/pännii että toisen äitiyttä ei saa kritisoida

defavierailija
Niin, uskova saa tehdä mitä vaan ja saa kaiken anteeksi. Ateistit joutuu helvettiin vaikka eläisi paremmin. Joten jatka vaan Echo. <3 <3 <3
Niin se on. Mutta asiaan, outo ketju. Itsekin olen joskus yrittänyt vuosia sitten takoa järkeä Milannan päähän kun vaikutti menevän todella lujaa bilettämisen kanssa, ei vastakaikua- tietenkään. Mutta nykyään kai on enempi bisnesnainen ja toisenlaiset kiireet.Lakkasin jo silloin aiemmin seurailemasta Milannan ketjuja, nykyään harvoin. En tiedä vieläkään ja kuka tietääkään miten oikean kuvan elämästään täällä antaa. En tiedä myöskään missä ketjuissa tässä on otettu yhteen kun oli kerrankin viikonloppuna oikeaa elämää :) En oikeen tiedä mitä ajatella. Echo on yleensä ihan hyvä tyyppi, omat mielipiteet, omaa huumoria mutta välillä pyörä pyörähtää yli. Noin yleisesti ottaen tuossa aloituksessa mainitut asiat, lapsi ei saisi pelata tuntikausia kouluiltoina + ulkoilla pitäisi on tietysti tosia mutta ehkä pitäisi keskustella vaan asioista, ei henkilöistä. Sen tiedän että lapset kasvaa monenlaisissa perheissä, hyvissä ja huonoissa ja useimmat kai jotain siltä väliltä.

illan virkku
Tässä tullaan tämän ketjun ytimeen.
Eli jos joku äiti tekisi vaikka mitä, niin hän on lähes enkeli, koska ei ole kritisoinut muita (no ei Milannalla ole varaamaan).

Eli muu p*ska lakaistaan maton alle koska hän ei ole tehnyt yhtä ainoaa asiaa eli kritisoinut muita?

Huhheijjaa mitä sensuuria. "Älä kritisoi mua vaikka tekisin mitä, yhyy!"

Hävettää sun puolesta mutta tunnen myös vahingoniloa.
Lastes puolesta olen surullinen.

vierailija
Vastaa tuohon ulkoilukysymykseeni.

Ulkoistetaanko turha ulkoilu yhteiskunnan ylläpitämiin juttuihin vai lopetetaanko kokonaan kun on niin turhaa...

...äh, en jaksa. Öitä.
Mistä sä tiedät kuinka paljon Milannan lapset ulkoilee? Oletko sä Milannan tuttu siis? Huom kukaan muu kuin sä ei ole sanonut että ulkoilu on turhaa. Hengitä syvään ettet halkea. :)

Jos muut hyväksyy Milannan reissut niin miten se on sulta pois? Vai väitätkö muiden teeskentelevän? Jos et ole huomannut niin sun käytöstäsi täällä ihmetellään, ja syystä. Vink vink.
Miten se on sulta pois...?

Ei kyse ole musta. Jos tekisit lasu-ilmoituksen vaikka ihan aiheesta, niin kysyisikö sossu sulta "miten se on sulta pois jos naapurin mamma tekee niin ja näin?"

Miten se on sulta pois -lause on sarjassamme sensuurilauseita from Pohjois-Korea.

Olen ennenkin miettinyt, että olisiko ap asperger ihminen? Juttunsa, kaikesta inttäminen, mustavalkoisuus ja sosiaalinen taitamattomuutensa viittaisi sellaiseen. Ehkä vähän enemmän heruisi hänelle ymmärrystä jos ap kertoisi onko näin? Vai onko nuo vain hänen luonteenpiirteitään...
Vai olisiko ihan niin että mulle sataa satoja kysymyksiä johon yritän vastata? Sit jos en vastaa, urputetaan "tähän en ole saanutkaan vielä vastausta".
Jos vastaan, olen Asperger. Jos en vastaa, sekään ei kelpaa.

Voi huoh.

vierailija
Jos ajattelee miten nykyuskovat käsittelisi asioita, niin eivät olisi kaataneet rahanvaihtajien pöytiä ruoskan kanssa, eivät käskisi vastustajia kastroimaan itseään, eivät sanoisi kuten Jeesus "äläkä enää syntiä tee."
Sun kohdalla tosiaan jonkun uskovan pitäisi sanoa älä enää tee syntiä. Ja kunnolla. Älä hauku ihmisiä äläkä kiroile. Siunaus ja kirous ei voi lähteä samasta suusta, tiedät sen!

vierailija
Miten se on sulta pois...?

Ei kyse ole musta. Jos tekisit lasu-ilmoituksen vaikka ihan aiheesta, niin kysyisikö sossu sulta "miten se on sulta pois jos naapurin mamma tekee niin ja näin?"

Miten se on sulta pois -lause on sarjassamme sensuurilauseita from Pohjois-Korea.
Ei, koska lasu tehdään aiheesta. Kun lapsia kohdellaan huonosti. Niin ei ole Milannan kohdalla. Eli eri asia. Jos sulla ei ole tapana toivottaa hyvää matkaa niin tiedoksi että useimmilla aikuisilla se on tapana. :)

Nonnii, pusipusitelkaa ja hymiöt päälle kaikkiin ei-vauvaa-reissuihin ja kehukaa vielä kun pysytään kaukana metiköstä, ettei vaan luontoa näkyisi lapsille, mitä nyt lapsille sopivassa sotaelokuvassa saattaa vilahtaa.
Nyt, öitä.

vierailija
Vai olisiko ihan niin että mulle sataa satoja kysymyksiä johon yritän vastata? Sit jos en vastaa, urputetaan "tähän en ole saanutkaan vielä vastausta".

Voi huoh.
Vai olisiko niin että sulle "sataa satoja kysymyksiä" kun edelleen kirjoitat provosoivasti, etkä myönnä olevasi väärässä vaikka olet. Voisiko olla niin? :whistle:

vierailija
Nonnii, pusipusitelkaa ja hymiöt päälle kaikkiin ei-vauvaa-reissuihin ja kehukaa vielä kun pysytään kaukana metiköstä, ettei vaan luontoa näkyisi lapsille, mitä nyt lapsille sopivassa sotaelokuvassa saattaa vilahtaa.
Nyt, öitä.
Kirjoittaisiko onnellinen uskovainen noin katkeran sävyisesti? :rolleyes: Noh, annetaan kaikkien kukkien kukkia, jopa toisia tuomitsevan itseään parempana pitävän... Pusi pusi vaan Echo. Rukoilen puolestasi nyt heti. :)

....
Heh, et usko vai? Onhan niitä ei-uskovissakin semmoisia jotka puuttuvat asioihin mutta jotka ei kulje pää kumarassa.
Kanna vastuu omista tekemisistä äläkä aina pakene uskonnon taakse.
Et sä ole mitenkään ylempiarvoinen kuin kukaan mukaan, oli sitten "ei uskovainen" taiu "uskovainen". Samanlailla tähän maailmaan kaikki tullaan ja samaan paikkaa mennään.

LaMamanMorbid harmaana
Vai olisiko niin että sulle "sataa satoja kysymyksiä" kun edelleen kirjoitat provosoivasti, etkä myönnä olevasi väärässä vaikka olet. Voisiko olla niin? :whistle:
Eiks asperger olis just sellanen, että vastais kaikkiin sateleviin kysymyksiin koska"niin pitää tehdä"? No, vitsivitsi, mä en lähe enempää jatkamaan huojuvalla keittiöpsykologisoinnilla MUTTA luultavasti näitä(kään) kysymyksiä ei olisi sadellut jos ap olis jättänyt tämän(kin) aloituksen kirjoittamatta. Aijai, nyt ei Ekko osannut aatella nenäänsä pidemmälle, toisin kuten on antanut lukuisissa "maahanmuuttokriittisissä" ketjuissa ymmärtää. <3 Sä kysyit multa taannoisena vkloppuna haenko huomiota kun linkitin biisejä yms. rasismia vastaan...herää kysymys mitä SINÄ haet ja miksi?

eri vierailija

Voi huoh.
Varmaan Asperger epäilijä mietti asiaa ihan yleisesti sun juttujen perusteella, ei vain tän ketjun.
Mä olen ajatellut että voisit olla narsisti jollain levelillä.
Joku tilannetaju ja itsesensuuri sulta selkeesti puuttuu, lisäksi sulla on joku napoleonsyndrooma, ajattelet ehkä olevasi oikeasti joku Jumalan oikea käsi jolla on totuus tiedossa ja jonka pitää valistaa meitä alhaisia olentoja.
Tuollasen vaikutelman oon saanut. Toivottavasti on väärä.

Tämän sanon vaikka olen jo sängyssä...

Mistä tulee monet korruptiojutut? Mistä se että petetty puoliso huomaa että muut tiesi pettämisestä koko ajan mutta hän ei? Mistä tulee doping-salailu? Mistä esim.yhden kunnan virkamiehien petossalailu, vaikka olisi pitänyt olla ilmoitusvelvollisuus?

Siitä että nähdään mätää olevan jossain, mutta ei uskalleta suoraan sanoa ihmiselle, että teet väärin ja koska suoraan sanominen ei kuulu meidän nykykulttuuriin. Ehkä koska se ihminen on niin positiivinen ja hurmaava, ehkä koska se ihminen on vaikka kaveri.

Varmaan Asperger epäilijä mietti asiaa ihan yleisesti sun juttujen perusteella, ei vain tän ketjun.
Mä olen ajatellut että voisit olla narsisti jollain levelillä.
Joku tilannetaju ja itsesensuuri sulta selkeesti puuttuu, lisäksi sulla on joku napoleonsyndrooma, ajattelet ehkä olevasi oikeasti joku Jumalan oikea käsi jolla on totuus tiedossa ja jonka pitää valistaa meitä alhaisia olentoja.
Tuollasen vaikutelman oon saanut. Toivottavasti on väärä.
Jos aspergeria veikataan niin sen verran mussa sit sitä on, että mulla on voimakas oikeudentaju. En tykkää että jotakuta väärää asiaa siloitellaan sen takia että sen tekijänä on joku söpö tai hurmaava ihminen.

Jos mua syytetään fariseukseksi, niin tekopyhyyttä on myös palstalaisissa. ;)

vierailija

Mistä tulee monet korruptiojutut? Mistä se että petetty puoliso huomaa että muut tiesi pettämisestä koko ajan mutta hän ei? Mistä tulee doping-salailu? Mistä esim.yhden kunnan virkamiehien petossalailu, vaikka olisi pitänyt olla ilmoitusvelvollisuus?

Siitä että nähdään mätää olevan jossain, mutta ei uskalleta suoraan sanoa ihmiselle, että teet väärin ja koska suoraan sanominen ei kuulu meidän nykykulttuuriin. Ehkä koska se ihminen on niin positiivinen ja hurmaava, ehkä koska se ihminen on vaikka kaveri.
Parempi tosiaan tämä teikän kiero tapa lietsoa somevihaa kaikkia kohtaan kun et uskalla yksin ja yksityisesti ottaa asioita puheeksi.

vierailija

Olet oikeassa, nyt en voi enää vaieta. Näen mätää käytöstä, olet ollut todella ilkeä ja inhottava ja nyt sanon sen ääneen. Teet VÄÄRIN ja sinun pitää lopettaa se! Joko ne korvat lotkahtaa edes hieman?

Niin, uskova saa tehdä mitä vaan ja saa kaiken anteeksi. Ateistit joutuu helvettiin vaikka eläisi paremmin. Joten jatka vaan Echo. <3 <3 <3
No eihän se niin mene. Sanoin vaan että uskovat ei ole sen enempää täydellisiä kuin kukaan muukaan. Ei ole realistinen odotus. Toivottavasti kukaan ei itsekään kuvittele olevansa jotenkin parempi ihminen sen takia että on uskossa.

vierailija
Jos aspergeria veikataan niin sen verran mussa sit sitä on, että mulla on voimakas oikeudentaju. En tykkää että jotakuta väärää asiaa siloitellaan sen takia että sen tekijänä on joku söpö tai hurmaava ihminen.

Ja sun oikeudentaju käskee sua hyökkäämään julkisesti yhden palstalaisen päälle? Sun oikeudentaju on helvetin kiero ja erittäin vinossa.

Olen ennenkin miettinyt, että olisiko ap asperger ihminen? Juttunsa, kaikesta inttäminen, mustavalkoisuus ja sosiaalinen taitamattomuutensa viittaisi sellaiseen. Ehkä vähän enemmän heruisi hänelle ymmärrystä jos ap kertoisi onko näin? Vai onko nuo vain hänen luonteenpiirteitään...
Mä olen hiukan väsynyt siihen että asperger-ihmisiä pitäisi aina ymmärtää. Ei se vaan voi olla mikään tekosyy kaikenlaiselle. Hyvänä esimerkkinä se yksi superaspergeri Saila.

vierailija

Mites sun oikeudentaju toimii siinä kohtaa, kun kylällä ajelee rattijuoppo koulun lähistöllä? Joko huomenna teet ilmoituksen poliisille?

Yhteistyössä