Mua oikeasti huolettaa/pännii että toisen äitiyttä ei saa kritisoida

vierailija
Kirjoittaisiko Jeesuksen seuraaja noin ilkeästi kuin Echo? Mitä Jeesus ajattelee tuollaisesta? Voitko Echo nukkua tuon jälkeen, hurskaana lukea iltarukouksen ja ajatella että Jeesus sulkee silmänsä sun käytökseltä? Uskovan pitää vaeltaa puhtaudessa ja varjella kielensä. Echo, mieti millaisen kuvan annat uskosta. Oikeasti. Älä anna aihetta ihmisille pettyä ja kääntää selkäänsä Jumalan kutsulle. Jumala rakastaa Milannaa ja muita yhtä paljon kuin sua. Sun tapasi ns. auttaa ei ole oikea. Uskova ei saa riidellä ja puhua ja kirjoittaa rumia sanoja.
 
Kirjoittaisiko Jeesuksen seuraaja noin ilkeästi kuin Echo? Mitä Jeesus ajattelee tuollaisesta? Voitko Echo nukkua tuon jälkeen, hurskaana lukea iltarukouksen ja ajatella että Jeesus sulkee silmänsä sun käytökseltä? Uskovan pitää vaeltaa puhtaudessa ja varjella kielensä. Echo, mieti millaisen kuvan annat uskosta. Oikeasti. Älä anna aihetta ihmisille pettyä ja kääntää selkäänsä Jumalan kutsulle. Jumala rakastaa Milannaa ja muita yhtä paljon kuin sua. Sun tapasi ns. auttaa ei ole oikea. Uskova ei saa riidellä ja puhua ja kirjoittaa rumia sanoja.
Me uskovat ollaan kans vaan ihmisiä. Se on mun mielestä yks siisteimmistä jutuista uskossa, että ei tarvitse olla täydellinen koska Jeesus ei ketään väkisin muuta. Mä ainakin oon tämmönen vähän huonompi uskova, mutta Jumala tykkää musta silti. Uskovatkin käyttäytyy joskus ikävästi.
 
Kirjoittaisiko Jeesuksen seuraaja noin ilkeästi kuin Echo? Mitä Jeesus ajattelee tuollaisesta? Voitko Echo nukkua tuon jälkeen, hurskaana lukea iltarukouksen ja ajatella että Jeesus sulkee silmänsä sun käytökseltä? Uskovan pitää vaeltaa puhtaudessa ja varjella kielensä. Echo, mieti millaisen kuvan annat uskosta. Oikeasti. Älä anna aihetta ihmisille pettyä ja kääntää selkäänsä Jumalan kutsulle. Jumala rakastaa Milannaa ja muita yhtä paljon kuin sua. Sun tapasi ns. auttaa ei ole oikea. Uskova ei saa riidellä ja puhua ja kirjoittaa rumia sanoja.
Jumala rakastaa Milannaa ja mua ja kaikkia yhtä paljon, tiedän sen.
Mutta mä olisin valmis saamaan saman ryöpytyksen vastaan jos olisin tehnyt samoja asioita ja jos en hienovaraisista vihjeistä korvaani lotkauttaisi.
 
vierailija
Jumala rakastaa Milannaa ja mua ja kaikkia yhtä paljon, tiedän sen.
Mutta mä olisin valmis saamaan saman ryöpytyksen vastaan jos olisin tehnyt samoja asioita ja jos en hienovaraisista vihjeistä korvaani lotkauttaisi.
Tehnyt minkä?! Ollut erilainen äiti kuin sinä. Sehän tässä sua tuntuu nyppivän. Onko sulla joku sertifikaatti Jeesukselta kulkea tuomitsemassa niitä, jotka ei toteuta äitiyttään niinkuin sinä?
 
viera.s
Tässä tullaan tämän ketjun ytimeen.
Eli jos joku äiti tekisi vaikka mitä, niin hän on lähes enkeli, koska ei ole kritisoinut muita (no ei Milannalla ole varaamaan).

Eli muu p*ska lakaistaan maton alle koska hän ei ole tehnyt yhtä ainoaa asiaa eli kritisoinut muita?

Huhheijjaa mitä sensuuria. "Älä kritisoi mua vaikka tekisin mitä, yhyy!"
Kyllä Milannaa, kuten melkein kaikkia muitakin palstalle kirjoittavia on kritisoitu, usein myös ratkaisuista jotka liittyvät vanhemmuuteen. Ja tapahtuessaan alkuperäisessä yhteydessään, edes suht asiallisesti, se on minusta ihan ok. Oli se toinen kritisoinut muita tai ei, keskustelussa saa jokainen mielipiteensä ilmaista. Mutta sinulla juttu meni ihan överiksi, kun aiheeseen mitenkään liittymättömässä keskustelussa kaivoit kaikki vanhat jutut esille ja ryhdyit niistä haukkumaan. Suomessa on myös oikeasti kaltoinkohdeltuja lapsia, miten yksi sinulle tuntematon vastoin omia ihanteitasi toimiva palstapersoona voi häiritä sinua noin paljon?

Ja jos huolehdit muiden lapsista, etkö voisi käyttää aikaasi tehokkaammin siten, että oikeasti auttaisit niitä lapsia, jotka apua kaipaavat? Ryhdy vaikka tukihenkilöksi tai perheen kanssa tukiperheeksi sen sijaan, että käytät tuntikausia toisen äidin erilaisista tavoista stressaamiseen ja hänen haukkumiseensa. Sitten pääset viemään toistenkin lapsia metsään ja leipomaan heidän kanssaan, ja turvaat sen että muutama muukin lapsi voi saada samat tärkeinä pitämäsi kokemukset kuin omasi. Onhan niitä lapsia, joiden kanssa vanhemmat eivät jaksa tehdä juuri mitään raskaan elämäntilanteen tai sairauksiensa vuoksi ja jotka ovat siis ihan eri asemassa kuin Milannan lapset. Nämä lapset ja vanhemmat kaipaavat tukea, eivät hekään kyllä haukkumisia.
 
vierailija
Me uskovat ollaan kans vaan ihmisiä. Se on mun mielestä yks siisteimmistä jutuista uskossa, että ei tarvitse olla täydellinen koska Jeesus ei ketään väkisin muuta. Mä ainakin oon tämmönen vähän huonompi uskova, mutta Jumala tykkää musta silti. Uskovatkin käyttäytyy joskus ikävästi.
Niin, uskova saa tehdä mitä vaan ja saa kaiken anteeksi. Ateistit joutuu helvettiin vaikka eläisi paremmin. Joten jatka vaan Echo. <3 <3 <3
 
LaMamanMorbid harmaana
Jumala rakastaa Milannaa ja mua ja kaikkia yhtä paljon, tiedän sen.
Mutta mä olisin valmis saamaan saman ryöpytyksen vastaan jos olisin tehnyt samoja asioita ja jos en hienovaraisista vihjeistä korvaani lotkauttaisi.
Ootko tullut aatelleeksi josko ei olekaan sun tehtäväsi "hienovaraisesti vihjailla" Milannan äitiydestä.... Jospa juuri siksi ei korvaansa lotkauta..jollekkin ikävälle some-nobodylle. Et mahdollisesti ole ihan gurun asemassa Milannan elämässä. But hey, just a thought... :D
 
vierailija
B
Jos ei äiti ulkoile...voi elämä.

Pitäiskö lopettaa ulkoilut päiväkodeissa ja kouluissa kun on ihan turhaa?

Kohta te puolustelette vaikka mitä, kunhan Milannan ei tarvitsisi miettiä miksi pakoilee arkea ja tylsyyttä. Mutta älkää nyt ihan kaikkea skeidaa, kuten ulkoilemattomuutta, esittäkö.

Mitä se sulle kuuluu mitä Milanna pakoilee?
Mitä itse pakoilet? ainakaan et taspainoiselta vaikuta.
Kannattasko pitää nettipaasto tai jotain..
 
Ootko tullut aatelleeksi josko ei olekaan sun tehtäväsi "hienovaraisesti vihjailla" Milannan äitiydestä.... Jospa juuri siksi ei korvaansa lotkauta..jollekkin ikävälle some-nobodylle. Et mahdollisesti ole ihan gurun asemassa Milannan elämässä. But hey, just a thought... :D
Tätä mä just mietin.

Mutta onko muiden tehtävä vahvistaakaan Milannan vauvattomia reissuja? "Mene vaan sinne, nauti kivasta reissusta jne."
 
Mitä Jeesus sanoisi Milannalle? Entä sulle sun käytöksestä? Että tarkoitus pyhittää keinot vai? Montako ihmistä tulee uskoon kun lukee sun juttuja? Varmasti karkoittava vaikutus... :cry:
Jos ajattelee miten nykyuskovat käsittelisi asioita, niin eivät olisi kaataneet rahanvaihtajien pöytiä ruoskan kanssa, eivät käskisi vastustajia kastroimaan itseään, eivät sanoisi kuten Jeesus "äläkä enää syntiä tee."
 
vierailija
Olen ennenkin miettinyt, että olisiko ap asperger ihminen? Juttunsa, kaikesta inttäminen, mustavalkoisuus ja sosiaalinen taitamattomuutensa viittaisi sellaiseen. Ehkä vähän enemmän heruisi hänelle ymmärrystä jos ap kertoisi onko näin? Vai onko nuo vain hänen luonteenpiirteitään...
 
vierailija
Ja jos teidän kaaliin yhtään menee, niin arvatkaa mitä?

Mä olen myös iloinen. Ja niin on moni muukin semmoinen jotka on huolestuneita toisen äidin lasten puolesta.

Me huolestujat ei kuljeta naama mutrulla, me nauretaan, kehutaan muita, rakastetaan, nautitaan elämästä, _ollaan posiitiivisia!!!!_. Mutta se positiivisuus ei ole silmien ummistamista.
Valehtele lisää. :)
 

Yhteistyössä