The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mmm..."..en aio sua omistaa, vaan elämääsi somistaa. Niinkuin enkelit tekee. Mä haluun antaa mielihyvää, lisää lempee sun päiviin..."...:) - tää biisi oli ihana matkalla, tuli semmonen lämmin läikähdys ja täyttymys, aurinko koko kroppaan :)...*lähtee jammailee ja keinutteleen*

• Tykkää
Reactions: epek
vierailija
o (∩ ω ∩) o
...ja ehtoota kaikille mussukoille ja murusille :) eli just sulle :)!*vilkuttaa huiskuttaa*

Toivottavasti sulla on ollut hyvä päivä, semmoinen huoleton ja leppoisa, mansikan makuinen olonen, että oot saanut tuntea keveyttä ja iloa ja rakkautta :)

Miepä se vähän aikaa sitten kotiuduin keskelle hulivilinää ja iltavilleilymeininkiä, nyt jo talo hiljentymään päin ja vahdinvaihto kuosissa. Ilta- auringon kanssa sain lasketella autolla, hiukan roiskautti vettäkin ja pienesti kolisteli, mutta ei haitannut kun matka sujui joutuisasti ja oma fiilis oli hyvä :). Nyt on tietty semmonen pöllämystynyt ja levoton olo :) mutta josko tässä tasottuisin...

Mutta tiiätkö mitä? Ja nyt tulee tätä mun ällöinhotus:sick:-osastoa eli hattarallisuusvaroitusta pukkaa isosti :D...muistahan aina, itseasiassa joka päivä, semmoinen juttu että. Sä olet ihan huikean mahtava tyyppi :):love:! Koko maailmasta - aattelepas oikeesti! - ei löydy toista sun kaltaista eli olet Se Kallisarvoisin Timantti. Pidä siis huoli itsestäsi joka päivä, helli ja rakasta itseäsi. Arvosta taitojasi, osaamistasi, kykyjäsi, uskalla rohkeasti näyttää kaikille minkälainen olet ja mitä osaat :). Pidä pääsi pystyssä silloinkin kun huomaat olevasi puutteellinen, taidoissasi ja tiedoissasi vajaavainen - se on joka päivä korjattavissa, sillä jokaisessa tilanteessa ja kohtaamisessa on uuden oppimisen mahdollisuutta :). Ja ei - sun ei tarvitse olla täydellinen. Riittää vallan mainiosti ja oikein hyvin kun olet sinä, juuri tuollaisena:love:. Koska olet <3. Muistapa tuo huomennakin :).

...mmm..."..en aio sua omistaa, vaan elämääsi somistaa. Niinkuin enkelit tekee. Mä haluun antaa mielihyvää, lisää lempee sun päiviin..."...:) - tää biisi oli ihana matkalla, tuli semmonen lämmin läikähdys ja täyttymys, aurinko koko kroppaan :)...*lähtee jammailee ja keinutteleen*

Jukka Poika on kanssa hyvä, senkin joku kokoelma cd löytyy :D

Tänään tilasin Mitran cd:n :)

muoks. kun vaan kuuntelis noita kaikkia mitä on ostanut :D
Kaikkia ei edes muista, kuten joskus löysin "yllättäen" Neljän Ruusun cd:n :D

..joo, jotkut miehen biiseistä kolahtaa kyllä kivasti :)...ja tänään mäkin kuulin Mitralta parit uudet kiva viisut. Oulu rulettaa aika isosti ja pontevasti :)!
Mitrallakin on ihan kivoja kappaleita :)

Muokkasinkin tuonne vastaukseen vielä kun vaan kuuntelis noita kaikkia mitä on ostanut :D
Kaikkia ei edes muista, kuten joskus löysin "yllättäen" Neljän Ruusun cd:n :)

Kaikki on ollut kotimaisia mitä olen ostanut, mitä nyt edellinen oli Voicen retroperjantai we love 90's :)

..jaahas, nyt tuli sitten tilannetiedoitusta viikonlopusta tuon yhden luimistelijan osalta, ilmankos oli varsin katuvaisen oloinen mutta eipä tämän häsläillan aikana sitten poika ite ottanu puheeksi mutta nyt kun kuulin töllöilystä ja tajusin tuon luimistelun, niin...varmaan huomenna avautuu sitten enemmän kolttosestaan :). Noo...se ei aina mene putkeen eikä osu edes hilkullekaan vaan menee sujuvasti kaukaa ohitse mutta harjoitellaan uudestaan olemista ja elämistä :) (kiukuspäissään oli mennyt sitten hajottamaan veljensä fillarin, tämmöistä tänään - toista huomenna :D)

Mutta - tää biisi toi kesän auton sisälle, ihanan rytmikäs ja aurinkoinen :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
Kuu on täysikuu silloin, kun se näyttää taivaalla ympyrän muotoiselta. Tällöin Kuun koko valoisa puoli osoittaa maahan päin. Kuulla on magneettikenttä vain kuperalla puolella, ja se osuu toisinaan maan magneettikenttään täydenkuun aikaan. Tästä aiheutuu sähkömagneettisia häiriöitä ilmakehässä, jotka voivat häiritä joidenkin unta. Jotkut uskovat, että täydenkuun aikaan jumalolennot voivat magneettista vuota pitkin kulkea kuusta maahan ja toisinpäin, mutta tämä ei ole tieteellinen teoria.

Kun täysikuu punertaa tai on monivärinen, se on paha kuu. Paha kuu aiheuttaa ihmisissä agressioita, jopa kuuhulluutta. Pahan kuun kerrotaan olevan kuten paha silmä. Sen katseen alla jotkin pienet olennot kuolevat, isommat taas menettävät järkensä. (Katso myös: Lunafobia, Kuuhulluus) Väitetään myös, että pahat olennot, kuten ihmissudet ja kuuhullut heräävät juuri pahan kuun aikaan tekemään ilkeitä asioita.
:alien::ROFLMAO:

Mitrallakin on ihan kivoja kappaleita :)

Muokkasinkin tuonne vastaukseen vielä kun vaan kuuntelis noita kaikkia mitä on ostanut :D
Kaikkia ei edes muista, kuten joskus löysin "yllättäen" Neljän Ruusun cd:n :)

Kaikki on ollut kotimaisia mitä olen ostanut, mitä nyt edellinen oli Voicen retroperjantai we love 90's :)
Sun pitänee pitää jotkut huikeet muzaccipirskeet ja jamitella huolella kaikkien ostamies levyjen tahdissa hyvässä seurassa kintut tärviölle ja posket kipeeksi nauramisesta ja puhumisesta :D..noo, aina on sijaa musiikille ja sen kuuntelemiselle, joten nöy hätä siellä ollenkaan :)

Sun pitänee pitää jotkut huikeet muzaccipirskeet ja jamitella huolella kaikkien ostamies levyjen tahdissa hyvässä seurassa kintut tärviölle ja posket kipeeksi nauramisesta ja puhumisesta :D..noo, aina on sijaa musiikille ja sen kuuntelemiselle, joten nöy hätä siellä ollenkaan :)
Niin varmaan joo täytyis mutta luulen että niitä on helposti yli 10 ellei lähemmäs 20. Jotain tolta väliltä varmaan kuitenkin :D
Muista en tietenkään :D

Mutta eipä ne vanhaksi mene :)

Niin varmaan joo täytyis mutta luulen että niitä on helposti yli 10 ellei lähemmäs 20. Jotain tolta väliltä varmaan kuitenkin :D
Muista en tietenkään :D

Mutta eipä ne vanhaksi mene :)
Uuu..eli ihan kevyet ainakin parin päivän kestävät hetkutusketkutusjamituspartyt tiedossa siellä :D(y)...ei kuulosta näin äkkisiltään ollenkaan hassumalta muuten :)

Joo, ei ne vanhene miksikään, onneksi :)

..oi jestas sentään :D, mä hihittelen täällä ton Hooch- hauvelin vienokainoille kuolajoikusille :D....kun ne on niin ällötyksenihanaiset :)!

Se mun oma vöyhkänävemppapyllyilijä oli kyllä varsin legendaarinen noitten omien kuolajoikujensa kanssa ja varsinkin silloin kun olin menossa ulos bilettämään :D...aina onnistui siinä lähtiessäni tulemaan liki ja pyyhkäisemään turpansa kinttuihin, niin arvata vaan saattaa että tuliko turkkilaista puheenvuoroa ja mieletöntä kiirusta meikäläiselle vaihtaa taas jälleen asua kuolavapaaseen versioon :D...ja ei kuin uutta pikkasen nopeampaa ulosmenemisyritystä kehiin :D... Ihana karvakasa <3!

Uuu..eli ihan kevyet ainakin parin päivän kestävät hetkutusketkutusjamituspartyt tiedossa siellä :D(y)...ei kuulosta näin äkkisiltään ollenkaan hassumalta muuten :)

Joo, ei ne vanhene miksikään, onneksi :)
Varmaan olis joo :D
Täytyis joskus ihan laskea :D
Meni tosi pitkiä aikoja ettei tullut ostettua mutta tässä parin vuoden aikana jotenkin innostunut kotimaisiin.

+ kaikki vanhat vuosia vuosia sitten ostetut ulkolaiset lähinnä tanssipoppicd:t
Osasta on kylläkin vaan kotelot :D eli menee luultavasti jossain eksällä kun autossa joskus oli cd vaihtaja mitä ne nyt nimeltään onkaan.

C-kasettejakin oli joskus vaikka kuinka ja paljon teiniajoilta lähtien mutta luulenpa että ne on mennyt joskus roskiin :(

Myös niitä ihania radiosta itse nauhoitettuja kun piti varoa ettei niihin tule puhetta ja olla valmiina stoppaamaan :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Varmaan olis joo :D
Täytyis joskus ihan laskea :D
Meni tosi pitkiä aikoja ettei tullut ostettua mutta tässä parin vuoden aikana jotenkin innostunut kotimaisiin.

+ kaikki vanhat vuosia vuosia sitten ostetut ulkolaiset lähinnä tanssipoppicd:t
Osasta on kylläkin vaan kotelot :D eli menee luultavasti jossain eksällä kun autossa joskus oli cd vaihtaja mitä ne nyt nimeltään onkaan.
:D - sulta löytyis kotelot, täällä taas on aikamoinen läjä noita pelkkiä levyjä mutta kotelot ovat ottaneet ritolat :D...ipanat huudattavat niitä milloin missäkin ja sitten on kotelot hävyksissä ja mä "tykkään" jälleen isosti ja lämpimästi :D...

Joo, toisinaan menee hyväkin aika ettei tuu hankittua ollenkaan levyjä ja sitten tulee semmoinen puuska, että ostaakin kun vastaan kävelevät :). Autossa pitää olla aina matkamusat mukana, jos ei jaksa mitään radiokanavaa huudatella :)

• Tykkää
:D - sulta löytyis kotelot, täällä taas on aikamoinen läjä noita pelkkiä levyjä mutta kotelot ovat ottaneet ritolat :D...ipanat huudattavat niitä milloin missäkin ja sitten on kotelot hävyksissä ja mä "tykkään" jälleen isosti ja lämpimästi :D...

Joo, toisinaan menee hyväkin aika ettei tuu hankittua ollenkaan levyjä ja sitten tulee semmoinen puuska, että ostaakin kun vastaan kävelevät :). Autossa pitää olla aina matkamusat mukana, jos ei jaksa mitään radiokanavaa huudatella :)
Ristiin siis menee :D

Mulla kun ei ole autossa cd-soitinta vaan pelkkä radiokasettisoitin niin eipä siellä pysty kuunteleen. Eikä ole sitten tullut hankittuakaan kun ei ole sinne kuitenkaan kaivannutkaan. Radiota sitten kuuntelen.
Kotona kuuntelee cd:tä silloin kun kuuntelee, muulloin radio :)

No Jonne, Haloo Helsinki ja Juha Tapio on soinut aika monesti :)

Mutta olis Jukka Poikaa, Suvi Teräsniskaa, Närheä, Kaija Koota, PMMP:tä, Neljää Ruusua, Kaikurantaa, Eriniä, Anna Puuta, Jenni Vartiaista, Edelmania ja äidiltä ja isältä tullut joku Jorma Kääriänen&Agents ja joku Kirkankin cd.

Eipä kai muita, onhan niitä tossakin :D

Ristiin siis menee :D

Mulla kun ei ole autossa cd-soitinta vaan pelkkä radiokasettisoitin niin eipä siellä pysty kuunteleen. Eikä ole sitten tullut hankittuakaan kun ei ole sinne kuitenkaan kaivannutkaan. Radiota sitten kuuntelen.
Kotona kuuntelee cd:tä silloin kun kuuntelee :D

No Jonne, Haloo Helsinki ja Juha Tapio on soinut aika monesti :)

Mutta olis Jukka Poikaa, Suvi Teräsniskaa, Närheä, Kaija Koota, PMMP:tä, Neljää Ruusua, Kaikurantaa, Eriniä, Anna Puuta, Jenni Vartiaista, Edelmania ja äidiltä ja isältä tullut Jorma Kääriänen&Agents ja joku Kirkankin cd.

Eipä kai muita, onhan niitä tossakin :D
No kyllä noita levyjä kuunnellessa menis hyvä tovi jos toinenkin :)

Oon tainnu useammankin kerran kertoa, että meillä kuunnellaan musiikkia paljon :), aina jossain huoneessa on jotain ilmoille singahtelemassa :D...ja jos ei sitten ääneen huudateta, niin sitten jammaillaan vastaan kuulokkeiden kanssa :D...tai sitten hoilotetaan jotain laulua, yleensä kertsikohtaa ja sitten ollaan joikaamassa yhdessä .."...diu dau...hitto ko ei muista sanoja"- tyyliin :D

Mutta osataan me olla hiljaakin ja nauttia hiljaisuudesta :barefoot::)

• Tykkää
Tahtoo tommoisen täystuhon. Tahtoo- oo-oo!!!
:D - ootkohan miettinyt nyt ihan varmasti asiaa...sen muutaman kerran kun vedät pjärziilles astuessas semmoiseen ämpär..sangon kokoiseen kuolalammikkoon vois toi mielipide olla hetken verran toinenkin :D (mä oon onnistunut tekemään tommosen pyllähdyksen eikä ihan heti naurattanut...mutta en voinut olla nauramattakaan, koska se vemppapyllyilijä oli steppaamassa mun ympärillä ja turpavärkkinsä kanssa naamaani slurpsimassa :D)

Ei vais, koirat on lutuisen ihania :). Tommonen täystuhokin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä