The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lempimerkki on Röhnisch. Olen huomannut tanssitreeneissä, että materiaalit kestävät hyvin vuodesta toiseen. Pöksyjä täytyy hankkia vielä. Ei ihmekään, että ne olivat hyvin menneet kaupaksi, ovat hinnakkkaita.

Juu juu, InterSportissa oli iso ale. Pöksyjä en juurikaan löytänyt, mutta monta puseroa ostin. Ostin miehelle myös pökät, ei tiedä vielä, mutta hänen varalle on pirullinen suunnitelma :sneaky::eek::D
Hyvä kun jotain löytyi :)
Liittyykö jotenkin hänenkin selkään ja liikuntaan? :D

Lidilissä on monesti myös myynnissä urheiluvaatteita, ei ne mitään "pahoja" ole ollut kun joskus katsonut. Eikä kalliitakaan.

Hyvä kun jotain löytyi :)
Liittyykö jotenkin hänenkin selkään ja liikuntaan? :D

Lidilissä on monesti myös myynnissä urheiluvaatteita, ei ne mitään "pahoja" ole ollut kun joskus katsonut. Eikä kalliitakaan.
Lidl, sepä ei tullut mieleen. Täytyy poiketa, kiitos.
Jatkossa ehkä lähdemme yhdessä liikkeelle ja muksu lapsiparkkiin. Ehkä laitan myös hänet treinerin koulittavaksi, riippuu omasta kokemuksesta.

• Tykkää
Reactions: famipala
Lidl, sepä ei tullut mieleen. Täytyy poiketa, kiitos.
Jatkossa ehkä lähdemme yhdessä liikkeelle ja muksu lapsiparkkiin. Ehkä laitan myös hänet treinerin koulittavaksi, riippuu omasta kokemuksesta.
Olikohan se viime viikolla kun Lidlissä kävin, silloin oli ainakin jotain urheiluvatteita myynnnissä. Tiedä sitten onko niitä enää myynnissä

Joskus miettinyt mihin ne laittaa "ylijäävät" tavarat kun niin usein myynnissä olevat tuotteet ja tavarat vaihtuu.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Olikohan se viime viikolla kun Lidlissä kävin, silloin oli ainakin jotain urheiluvatteita myynnnissä. Tiedä sitten onko niitä enää myynnissä

Joskus miettinyt mihin ne laittaa "ylijäävät" tavarat kun niin usein myynnissä olevat tuotteet ja tavarat vaihtuu.
Ei ne niitä minnekkään laita,niillä on kiertävä myynti eli ne tulee tietyin väliajoin uudelleen myyntiin.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Mulla on joitain Lidlistä ostettuja juoksuvermeitä ja ne on ainakin ollu ihan hyviä. Sit stadiumista oon ostanu soc:in merkkisiä, nekin menee, ainaki pökät :)

Lidlissä muuten, ainakin täälläpäin kun tulee noita urheiluvaatteita myyntiin niin ne menee hetkessä, et siellä pitää periaatteessa olla heti aamulla ku se aukee nii jonottamassa, jos mielii saada jotain. Siihenhän se niillä perustuu, että ne tilaa pieniä määriä, että ne saadaan kaikki menemään, ettei ne jää roikkumaan.

Nyt ois kiva ku joku tulis teippailee mun pakaraa :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Mulla on joitain Lidlistä ostettuja juoksuvermeitä ja ne on ainakin ollu ihan hyviä. Sit stadiumista oon ostanu soc:in merkkisiä, nekin menee, ainaki pökät :)

Lidlissä muuten, ainakin täälläpäin kun tulee noita urheiluvaatteita myyntiin niin ne menee hetkessä, et siellä pitää periaatteessa olla heti aamulla ku se aukee nii jonottamassa, jos mielii saada jotain. Siihenhän se niillä perustuu, että ne tilaa pieniä määriä, että ne saadaan kaikki menemään, ettei ne jää roikkumaan.

Nyt ois kiva ku joku tulis teippailee mun pakaraa :D
Oi. :p Mulla kyllä kestäisi kauhean kauan kun en osaa teipata sit alkuunkaan mutta yrittäisin ahkerasti.

Ei siinä täysikuussa oo muuta kuin se valo, ja/tai jokin psykologinen juttu. Ainahan se kuu siellä möllöttää kuitenkin, joten miksi se täysikuu jotenkin eroaisi vaikka uusikuusta, muuten kuin valon osalta :D

Tottakai sitä sitten heräilee pitkin yötä, jos on jo etukäteen asennoitunut niin, että ei saa kuitenkaan unta. Kuuta on sitten helppo syytellä :cautious:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä