Lempimerkki on Röhnisch. Olen huomannut tanssitreeneissä, että materiaalit kestävät hyvin vuodesta toiseen. Pöksyjä täytyy hankkia vielä. Ei ihmekään, että ne olivat hyvin menneet kaupaksi, ovat hinnakkkaita.
Hyvä kun jotain löytyiJuu juu, InterSportissa oli iso ale. Pöksyjä en juurikaan löytänyt, mutta monta puseroa ostin. Ostin miehelle myös pökät, ei tiedä vielä, mutta hänen varalle on pirullinen suunnitelma
Lidl, sepä ei tullut mieleen. Täytyy poiketa, kiitos.Hyvä kun jotain löytyi
Liittyykö jotenkin hänenkin selkään ja liikuntaan?
Lidilissä on monesti myös myynnissä urheiluvaatteita, ei ne mitään "pahoja" ole ollut kun joskus katsonut. Eikä kalliitakaan.
Olikohan se viime viikolla kun Lidlissä kävin, silloin oli ainakin jotain urheiluvatteita myynnnissä. Tiedä sitten onko niitä enää myynnissäLidl, sepä ei tullut mieleen. Täytyy poiketa, kiitos.
Jatkossa ehkä lähdemme yhdessä liikkeelle ja muksu lapsiparkkiin. Ehkä laitan myös hänet treinerin koulittavaksi, riippuu omasta kokemuksesta.
Ei ne niitä minnekkään laita,niillä on kiertävä myynti eli ne tulee tietyin väliajoin uudelleen myyntiin.Olikohan se viime viikolla kun Lidlissä kävin, silloin oli ainakin jotain urheiluvatteita myynnnissä. Tiedä sitten onko niitä enää myynnissä
Joskus miettinyt mihin ne laittaa "ylijäävät" tavarat kun niin usein myynnissä olevat tuotteet ja tavarat vaihtuu.
OkEi ne niitä minnekkään laita,niillä on kiertävä myynti eli ne tulee tietyin väliajoin uudelleen myyntiin.
Tänään on tukan alunen kipeenä
Mä en ole kuuhullu.kuuhulluus on akkain höpötystä
Ihan itse aiheutettuItseaiheutettua vai muuten vain?
Noh, joskus käy noinIhan itse aiheutettu
Mä oistaisin oitis sup-laudan ellei tossa rannassa ois puoli metriä mutaa. Voin kuvitella itseni laudalta pää edellä mutaan pudonneena.Olin aamulla suppaamassa. Siinä vasta hauskan tuntuinen laji!
Oi. Mulla kyllä kestäisi kauhean kauan kun en osaa teipata sit alkuunkaan mutta yrittäisin ahkerasti.Mulla on joitain Lidlistä ostettuja juoksuvermeitä ja ne on ainakin ollu ihan hyviä. Sit stadiumista oon ostanu soc:in merkkisiä, nekin menee, ainaki pökät
Lidlissä muuten, ainakin täälläpäin kun tulee noita urheiluvaatteita myyntiin niin ne menee hetkessä, et siellä pitää periaatteessa olla heti aamulla ku se aukee nii jonottamassa, jos mielii saada jotain. Siihenhän se niillä perustuu, että ne tilaa pieniä määriä, että ne saadaan kaikki menemään, ettei ne jää roikkumaan.
Nyt ois kiva ku joku tulis teippailee mun pakaraa
Mulla ois pari rullaa jeesusteippiä, voisin tulla.
Nyt ois kiva ku joku tulis teippailee mun pakaraa
Mä voisin yrittää neuvoa, mut ei se haittaa, vaikka kestäis vähä kauemminkiOi. Mulla kyllä kestäisi kauhean kauan kun en osaa teipata sit alkuunkaan mutta yrittäisin ahkerasti.
Minkälaista tuo on = :ashamed:Olin aamulla suppaamassa. Siinä vasta hauskan tuntuinen laji!
Tervetuloa, mut toi jos kuitenkin käytetään ihan noita mun omia teippejäMulla ois pari rullaa jeesusteippiä, voisin tulla