Jos emma1 haluat, niin mulla on niitä liuskoja parikymmentä kappaletta. Olen tosi kyllästynyt niihin, kun näyttää viivanpaikkaa vaikka vedestä ja ilmeisesti ei kuitenkaan kunnolla reagoi oikeeseen raskauteen siltikään. Laita yksityisviestiä, niin voin postittaa ne sulle ihan ilmaiseksi jos haluatÖöh, eikö se one steo olekkaan merkki . Noh, raskauskeijusta nyt tilasin niitä herkkiä 10 (mikä se yksikkö on?) liuskoja.
Toivottavasti huomenna pääsee testaamaan jo!
Mulla huonoja kokemuksia noista raskauskeijun one stepeistä:/ Tai siis näyttävät herkästi vahvaa viivanpaikkaa ja sitten aina toivo herää...Ööh, eikö se one steo olekkaan merkki . Noh, raskauskeijusta nyt tilasin niitä herkkiä 10 (mikä se yksikkö on?) liuskoja.
Toivottavasti huomenna pääsee testaamaan jo!
Kuvaa?Nnä onko menkkafiilikset?
Neksu rfsu ei taida koskaan antaa kunnon viivaa ainakaan noin alussa. Pc voi jo antaa jotain ja mä sain aavistuksen cb plus testillä melko aikaiseen.
Sphe ymmärrän sua hyvin. Olin itsekin jo lopettamassa koko touhua kun nyt sitten kuitenkin se plussa tuli.
Mä sorruin tekee apteekin oman ja olin ihan varma että ei siihen mitään tule. Heti kun tikku kastui niin viiva tuli esiin. Eli väittää ainakin että raskaana olisin.
Siis tosi vahvan antaa, vaikka ei aamusta edes tehtyMoonan toivottavasti tärppää!
Cristal http://aijaa.com/khYVG2
Plus tänään on ollut kyllä krapulafiilikset..ilman alkoholia siis.. ei oikein tiedä onko nälkä vai huono olo vai kumpaakin..
Jos tänään on dpo 6-7 ja kuitenkin jo 25/22-26, niin eikö luteaalivaihe jää tosi lyhyeksi?kp25/22-26... Hieman on menkkaoloja, mutta toisaalta taas ei.. Mun tuurilla tietenkin, nytkö ääneen tän sanon niin menkat alakaa huomena... Mutta, jospa, jospa ei kuitenkaan alkais..
R-testejä tehty ja negojahan ne.. Tiedän toki, et aikasta on.. Mut eipä malta olla testaamattakaan. Nyt dpo 6-7...