Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

muhahahahh
Mä olen ihan oikeasti huolissani Milannan perheestä, äitiään ne olisivat tarvinneet eikä äidin ulkomaanreissuja.

Jos mun perheen elämää kritisoidaan silloin jos on aihetta, otan opikseni enkä sano että "hyvin meillä menee."
avaappas vähän tätä ajatusmaailmaa et sä saat päättää koska sun perhettä kritisoidaan aiheesta, mut esim Milanna ei saa?

mielenkiintoinen kommentti ihmiseltä joka muutamaa viestiä aikaisemmin syytti Milannaa itsekkyydestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
Echo mä olen ainakin palstalla siksi kun lapset ovat shoppailemassa, kun tarvitsevat kouluun juttuja, mutta samalla teen ruoat, kun tulevat pian ja kun he tulevat meillä on illallinen ja elokuva odottelemassa, enää en ole sen jälkeen palstalla ja minulle aivan sama vaikka jatkat haukkua minua täällä :). Tässä se on mitä on tärkeämpi minulle.
 
Jos sä pidät mitävittua- palstan linkkeja ja hommaforumin iskulauseita tiedonkeruuna, niin suosittelen mitä vilpittömimmin jonkinmoista lähdekritiikkiä. Minkäänlaista tiedonpoikastakaan tuolla ei ole.
echo kuuluu ilmeisesti niihin ihmisiin, joita on helppo aivopestä ihan millä tahansa. Lähtee innolla mukaan.
Johan sen huomaa sanoista joita käyttää "mamutus", "suvis" etc.
Eli huuhaasanasto on hyvin hallussa.




Kävin yhden tutun luona tänään, alkoi jossain vaiheessa kysellä mitä mieltä olen "mamuista", oli kauhean kiihtyneessä tilassa. Sanoin etten mitään sen kummempaa, eivät vaikuta minun elämään puoleen tai toiseen. Kun oli hetken ollut mun rauhottavassa seurassa, keskustelun lopuksi olikin jo ihan eri ihminen ja päästeli suustaan jo ihan päinvastaista tekstiä, ihan kuin siltä joku taakka ois tippunut harteilta.

Moni ei oikeasti huomaa, että on lähtenyt johonkin lumipalloefektiin mukaan, mutta hetkikin kiihkottomassa seurassa voi onneksi palauttaa maan pinnalle sieltä syvyyksien alhosta. :cool:
 
echo kuuluu ilmeisesti niihin ihmisiin, joita on helppo aivopestä ihan millä tahansa. Lähtee innolla mukaan.
Johan sen huomaa sanoista joita käyttää "mamutus", "suvis" etc.
Eli huuhaasanasto on hyvin hallussa.




Kävin yhden tutun luona tänään, alkoi jossain vaiheessa kysellä mitä mieltä olen "mamuista", oli kauhean kiihtyneessä tilassa. Sanoin etten mitään sen kummempaa, eivät vaikuta minun elämään puoleen tai toiseen. Kun oli hetken ollut mun rauhottavassa seurassa, keskustelun lopuksi olikin jo ihan eri ihminen ja päästeli suustaan jo ihan päinvastaista tekstiä, ihan kuin siltä joku taakka ois tippunut harteilta.

Moni ei oikeasti huomaa, että on lähtenyt johonkin lumipalloefektiin mukaan, mutta hetkikin kiihkottomassa seurassa voi onneksi palauttaa maan pinnalle sieltä syvyyksien alhosta. :cool:
Jos en jaksa joka kerta kirjoittaa eri väestöryhmää? Tiedän että kaikki ei ole pakolaisia, ei elintasopakolaisia, ei jihadisteja, ei muslimeja, ei somaleja.

Mutta se tilasto niputtaa kaikki ulkomaalaistaustaiset yhteen jossa sanotaan että lähes kolmannes raiskauksista on ei-kantasuomalaisen tekemä.
 
Meillä on sääntö että max 1 h peliaikaa/päivä ja max 1 h telkkaria. Mä tiedän että tutuillani on lapsia jotka pelaavat jatkuvasti.
Mitä nyt lapset tekevät?

1h telkkari? Hmmm... jos me katsomme elokuvan en laittaa sen keskeen poikki. Pelejä emme pelaa kun harvoin, kun esikoinen kirjoittaa kirjan ja muilla lapsillakin harrastukset vaikka on heilläkin ipadit ja kaikkia mahdollista, mutta mä annan heille parempaa suntaa.
 
Asiankannattaja ja lunatuc ovat varmasti erimieltä ja välttelevät tota kirjotusta mitä kehuit. Sanovat että tämä ei sovi tähän ketjuun. He päättävät mikä sopii mihinkin ketjuun mut itse laittavat aiheen vierestä tai kommentoivat niin että asia on repästy asianyhteydestä. Tekopyhiä tyyppejä.
Asiallinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta mulle kelpaa koska tahansa.
Vaan näytähän tältä palstalta yksikin ketju joka ei olisi mv- trollien rellestyskenttää.
Ja kuinka asiallista on avata tuhat mamusitätätätotauliuliälämölöketjua jonka avauksen ainoa sisältö on linkki mitävittua- palstalle toiveena saada sille enemmän lukijoita ja samanhenkisiä aivottomia kuorossahuutajia.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol ja Lunatic
Jos en jaksa joka kerta kirjoittaa eri väestöryhmää? Tiedän että kaikki ei ole pakolaisia, ei elintasopakolaisia, ei jihadisteja, ei muslimeja, ei somaleja.

Mutta se tilasto niputtaa kaikki ulkomaalaistaustaiset yhteen jossa sanotaan että lähes kolmannes raiskauksista on ei-kantasuomalaisen tekemä.
Mikset mene sinne mv-sivustolla paasaamaan kun olet opetellut jo niiden kielenkin. Kai sieltä joku keskustelunurkka löytyy samaa kieltä mölöttäville.
 
Mitä nyt lapset tekevät?

1h telkkari? Hmmm... jos me katsomme elokuvan en laittaa sen keskeen poikki. Pelejä emme pelaa kun harvoin, kun esikoinen kirjoittaa kirjan ja muilla lapsillakin harrastukset vaikka on heilläkin ipadit ja kaikkia mahdollista, mutta mä annan heille parempaa suntaa.
Olen noin tunnin ajan potkinut heitä ulkoilemaan. Yritän imuroida.
 
Asiallinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta mulle kelpaa koska tahansa.
Vaan näytähän tältä palstalta yksikin ketju joka ei olisi mv- trollien rellestyskenttää.
Ja kuinka asiallista on avata tuhat mamusitätätätotauliuliälämölöketjua jonka avauksen ainoa sisältö on linkki mitävittua- palstalle toiveena saada sille enemmän lukijoita ja samanhenkisiä aivottomia kuorossahuutajia.

Juu, samoin. Mutta eipä sellasia keskusteluja täällä ole, eikä tule olemaankaan..pelkkää hyysäridesanttimumuählömiäskldjkdfkjfd.. örgh örgh -tasoa on kaikki mikä tähän liittyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Kauniita sanoja mutta sun kertomat jutut osoittaa jotain muuta. Sulla on ratkaisuja joita ei normiäiti tekisi.
Anteeksi, mutta mikä on "normiäiti"? Eikö jokainen äiti ole omanlaisensa ja hyvä sellaisena? Tällä ei tietenkään tarkoiteta niitä, jotka kohtelevat kaltoin lapsiaan, syystä tai toisesta.

Tuntuu siltä, että korostat oman äitiytesi paremmuutta Milannaan verrattuna. Jokseenkin kuvottavaa.
 
vierailija
Juu. Ne jotka kritisoi vaikka punaisia päin ajavia, haukkuu kotona lapset. Ne jotka kritisoi eri puolueita, haukkuu lapset kotona.
Oikeesti....
Kyse ei ollut puolueista eikä liikenteestä, vaan siitä, että sinä väität olevasi huolissasi Milannasta, joka on itse henk.koht. tässä keskustelussa läsnä ja haukut hänet huolen varjolla. Teetkö niin lapsillesikin?
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85

Yhteistyössä