The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, piti ihan kirjoittaa aikataulut ylös kun ei tiedä missä milloinkin menee :)

Lapset sen verran isoja (isoja mutta kuitenkin pieniä varmaan aina :)) että voivat mennä johonkin laitteeseen keskenään jos äiti haluaa katsella jotain esitystä, kaikista kun eivät tykkää, tefloneista kyllä :D

Ja juu, vietetään kiva päivä:)
..eli tiedossa on mukavaa olemista koko porukan voimin sekä sitä "hajaantukaa"- menemistä :D..väkeä siellä on varmaan ihanan paljon eli nautihan ihmisten keskuudessa olemisesta ja musiikista, jos nyt et eksy laitteisiin :)

• Tykkää
Reactions: famipala
..eli tiedossa on mukavaa olemista koko porukan voimin sekä sitä "hajaantukaa"- menemistä :D..väkeä siellä on varmaan ihanan paljon eli nautihan ihmisten keskuudessa olemisesta ja musiikista, jos nyt et eksy laitteisiin :)
Juu, luulenpa että on porukkaa ihan kivasti :)
Ehkä bongaan Nina Heralankin, radiossa ainakin puhui että olis menossa, Loresta en tiedä :D

Kyllä mäkin laitteisiin menen, ranneke on itsellekin (y) :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Juu, luulenpa että on porukkaa ihan kivasti :)
Ehkä bongaan Nina Heralankin, radiossa ainakin puhui että olis menossa, Loresta en tiedä :D

Kyllä mäkin laitteisiin menen, ranneke on itsellekin (y) :)
Siellä nyt voi vahingossa bongailla vaikka ja ketä, luulen mä :)! Mutta mikäs sen kivempaakin - vallankin kun vissiin taitaa kelikin olla sielläpäin kohdillansa ja iltaan mennessä vaan sanikka lisääntyy :) - Tampere on hieno kaupunki :)!

Munkin pitäs oikeesti päästä roudaamaan itteni siihen kaupunkiin ja fiilistelemään kunnolla, kun oon aikoinani sinnekin sydämeni menettänyt mutta mulla menee nämä mun aikomukseni ja suunnitelmani ihan keturalleen eli tyrkkää aivan muita ilmansuuntia mutta...jahka tässä homma rauhottuu niin hetimiten kun tilaisuutta urkenee niin :), taDaaa - Tampere is calling :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
..niin onkin :), tänään on hyvä päivä - iteasiassa jokainen päivä on hyvä, kun vaan heti aamusta saa tommosen ajatuksen sinne pääkköseen pyörimään :)

Aina se ei todellakaan onnistu ja tulee sitä mörkiäisfiilistä mutta sen saa ajettua pois kun vaan suuntaa sitä ajatusta siihen etenemiseen ja hyvään oloon ja päivään :).

Että hyvän päivän jatkumoa vaan tinkuliinillekin :), onkos mitään lauantaipäivän suunnitelmia siintämässä :)?

Voi luoja et oli lähellä et oltais saatu seuraava utuinen auton alle jääneestä lapsesta. Vittu mitä sydän hakkaa edelleen. Pikkujätkä koukkas iha suoraa auton eteen pyörällä. Onneks se autoilija oli hereillä ja kerkes jarruttaa. Meil meni just nyt pyöräily hetkeks aikaa jäähyl.

Voi luoja et oli lähellä et oltais saatu seuraava utuinen auton alle jääneestä lapsesta. Vittu mitä sydän hakkaa edelleen. Pikkujätkä koukkas iha suoraa auton eteen pyörällä. Onneks se autoilija oli hereillä ja kerkes jarruttaa. Meil meni just nyt pyöräily hetkeks aikaa jäähyl.
Onhan tuollainen ihan kauheeta jos omalle kohdalle sattuu :(
Lapset on kuitenkin arvaamattomia vaikka kuinka paasais asioista, aina ei välttämättä jollain hetkellä muista mitä on sanottu.

Onneksi ei käynyt pahemmin.

*halaa*

..niin onkin :), tänään on hyvä päivä - iteasiassa jokainen päivä on hyvä, kun vaan heti aamusta saa tommosen ajatuksen sinne pääkköseen pyörimään :)

Aina se ei todellakaan onnistu ja tulee sitä mörkiäisfiilistä mutta sen saa ajettua pois kun vaan suuntaa sitä ajatusta siihen etenemiseen ja hyvään oloon ja päivään :).

Että hyvän päivän jatkumoa vaan tinkuliinillekin :), onkos mitään lauantaipäivän suunnitelmia siintämässä :)?
Ei mitään ihmeitä,kaupoilla käyn pikaseen ja sitten otan rennosti vielä kun tosiaan kipeenä olin koko viikon. Huomiseen saakka itekseni.

Onhan tuollainen ihan kauheeta jos omalle kohdalle sattuu :(
Lapset on kuitenkin arvaamattomia vaikka kuinka paasais asioista, aina ei välttämättä jollain hetkellä muista mitä on sanottu.

Onneksi ei käynyt pahemmin.

*halaa*
Meillä tuolla nuoremmalla on muutenkin aina välillä hakusessa käsitykset oikeasta ja väärästä. Mutta tosiaan kyllähän se välillä unohtuukin et miten piti mennä kun jostain vaikka innostuu.

Onni onnettomuudessa ja nyt kävi hyvä tuuri ja oli suojelusenkelit matkassa, mut ei ihan kauheeta hinku oo kieltämättä lähteä enää yhdessä pyöräilemään.

No huh, säikähditte varmaan kaikki isosti. Onneksi ei käynyt mitään eli valppautta ja varjelusta oli mukana - nyt otat ne kaksi rakastas siellä tiukkaan haliotteeseen ja nautitte yhdessäolostanne koko tämän päivän *halaaruttaan*

Meillä tuolla nuoremmalla on muutenkin aina välillä hakusessa käsitykset oikeasta ja väärästä. Mutta tosiaan kyllähän se välillä unohtuukin et miten piti mennä kun jostain vaikka innostuu.

Onni onnettomuudessa ja nyt kävi hyvä tuuri ja oli suojelusenkelit matkassa, mut ei ihan kauheeta hinku oo kieltämättä lähteä enää yhdessä pyöräilemään.
Niinhän ne välillä unohtuu kun on touhua. Varmaan lapsi itsekin kuitenkin säikähti.

Ei mitään ihmeitä,kaupoilla käyn pikaseen ja sitten otan rennosti vielä kun tosiaan kipeenä olin koko viikon. Huomiseen saakka itekseni.
Rennosti vaan, tinkunen, ja maltilla toivut siellä ettei tule takapakkia :)

...ja mietis vaan miten kivaa onkaan sitten huomisen jälkeen, kun ei tarviikaan olla itekseen :) - jo pelkkä ajatus siivittää kohti parempaa olotilaa, eikö :)?

Niinhän ne välillä unohtuu kun on touhua. Varmaan lapsi itsekin kuitenkin säikähti.
No kun Sepä täs just mättää ku mä ja veli säikähdettiin, mut tuo nuorempi ei oikeen käsitä tilannetta, eikä oikeen osaa säikähtää.

Sama tilanne kun leikkimökin ikkunan hajoittamine, ei hän käsittäny missään vaiheessa että hän teki väärin ja hänen pitäis katua ja pyytää anteeks.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä