Potkikaas mut liikkeelle. Pitäisi lähteä ostamaan treenivaatteita tai sitten imuroida ja tehdä viikkosiivous. Kummin päin?
Ekaks imuroit simpsakkana ja teet viikkosiivouksen, sitten haet treenivaateet. Kato, hikijumppa alkulämmittelyksi, niin sitten saat palkita itses kauniilla jumppasetilläPotkikaas mut liikkeelle. Pitäisi lähteä ostamaan treenivaatteita tai sitten imuroida ja tehdä viikkosiivous. Kummin päin?
Sori, nou kan duu. Päätin just jättää imurin tohon yksinään ja lähdenkin kaupoilleEkaks imuroit simpsakkana ja teet viikkosiivouksen, sitten haet treenivaateet. Kato, hikijumppa alkulämmittelyksi, niin sitten saat palkita itses kauniilla jumppasetillä
No eihän siinä, otatkin aamujumpan ja alkuveryttelyn kaupoilla, ja sitten jatkat siitä sujuvasti siivouksen merkeissä ja - samallahan sä testaat jumppavaatteittes toimivuutta ! Näppärää! Mukavaa shoppailua ja säpäkän jumppa- asusteen metsästystä !Sori, nou kan duu. Päätin just jättää imurin tohon yksinään ja lähdenkin kaupoille
Tänks. Pitäisi hankkia pöksyä ja toppia sisäliikuntaan. Kengät mulla taitaa olla, täytyy tarkistaa.No eihän siinä, otatkin aamujumpan ja alkuveryttelyn kaupoilla, ja sitten jatkat siitä sujuvasti siivouksen merkeissä ja - samallahan sä testaat jumppavaatteittes toimivuutta ! Näppärää! Mukavaa shoppailua ja säpäkän jumppa- asusteen metsästystä !
Oi, siellä on niin ihunia vaatteita ja väri- ilottelua niissä, että voipi pukata valinnan vaikeuttakin ..osta jos mahdollista niin kahdet setit, toinen on pyykissä kuivumassa ja toinen menossa mukanaTänks. Pitäisi hankkia pöksyä ja toppia sisäliikuntaan. Kengät mulla taitaa olla, täytyy tarkistaa.
En tiiä vielä, palkkasin personal treinerin ja siitä se sitten lähtee varovasti. Kuntosalia, ryhmäliikuntaa, uimahallissa vesijuoksua...Oi, siellä on niin ihunia vaatteita ja väri- ilottelua niissä, että voipi pukata valinnan vaikeuttakin ..osta jos mahdollista niin kahdet setit, toinen on pyykissä kuivumassa ja toinen menossa mukana
Mitäs muuten harrastat sisäliikuntamuotona ?
Oi, katsopas sentään - toihan vaikuttaa kivalta paletilta, kaikkea mahdollista monipuolisesti ! Siinähän on sitten mukava satsi myö sitä ns. hurahtamisenvaaraa, kun pääset tsekkaamaan montaa eri lajia ...ihunaa, mä vallan jo täällä pompin innoissani eli hyvin tarttuu!En tiiä vielä, palkkasin personal treinerin ja siitä se sitten lähtee varovasti. Kuntosalia, ryhmäliikuntaa, uimahallissa vesijuoksua...
Treineri sen vuoksi etten riko itseäni. Selkä asettaa aika paljon rajoitteita eli täytyy opetella liikkumaan rikkomatta itseäänsä lisää. Käydään myös ravintoasioita läpi, koska laktoosi-intoleranssi, gluteeniherkkyys, ibs. En yleensä yleensä osta juuri mitään itselleni, aina vaan lapselle ja miehelle. Tämän lahjoitan itselleni eli mahdollisuuden terveellisempään elämään. Olen pohtinut tätä jo pitkään ja nyt on aika toteuttaa suunnitelma. Se lääkäri, joka antoi lähetteen eteenpäin maaliskuussa leikkaukseen tulee olemaan väärässä. Ettei muka liikunta auta. Näytän sille pitkää nenää ja hoidan itse itseni terveemmäksi. Kirurgit leikelkööt oikeasti apua tarvitsevia.Oi, katsopas sentään - toihan vaikuttaa kivalta paletilta, kaikkea mahdollista monipuolisesti ! Siinähän on sitten mukava satsi myö sitä ns. hurahtamisenvaaraa, kun pääset tsekkaamaan montaa eri lajia ...ihunaa, mä vallan jo täällä pompin innoissani eli hyvin tarttuu!
Olitpa viisaana - toi jos mikä on oikeesti niin hieno ja ennen kaikkea paljon antava satsaus . Pitää "vain" havahtua rakastamaan isosti itseään <3, sen valitettavan helposti toisinaan hävittää hetkeksi jos toiseksikin tässä kiireisessä elämässä mutta - siitähän se kaikki oikeastaan lähteekin, että tuntee itsensä ja kroppansa hyvin eli on tasapainossa kaikella tavoin itsensa kanssa . Toi lahjasi, Toffonen, on iso rakkauden teko ei vain itsellesi vaan myös sun koko perheellesi .Treineri sen vuoksi etten riko itseäni. Selkä asettaa aika paljon rajoitteita eli täytyy opetella liikkumaan rikkomatta itseäänsä lisää. Käydään myös ravintoasioita läpi, koska laktoosi-intoleranssi, gluteeniherkkyys, ibs. En yleensä yleensä osta juuri mitään itselleni, aina vaan lapselle ja miehelle. Tämän lahjoitan itselleni eli mahdollisuuden terveellisempään elämään. Olen pohtinut tätä jo pitkään ja nyt on aika toteuttaa suunnitelma. Se lääkäri, joka antoi lähetteen eteenpäin maaliskuussa leikkaukseen tulee olemaan väärässä. Ettei muka liikunta auta. Näytän sille pitkää nenää ja hoidan itse itseni terveemmäksi. Kirurgit leikelkööt oikeasti apua tarvitsevia.
Moikka, ja reipasta päivää sulle !Nyt meen, moikka Kivaa päivää kaikille!
Kivaa päivää sinnekinNyt meen, moikka Kivaa päivää kaikille!
Wooow - onpas hienoa pakettia ympättynä laitteissa riekkumisen lisäksi ! Toi kyllä kysyy turnajaiskestävyyttäkin mutta hyvässä seurassa ja fiiliksessä kun menee, niin ei tunnu missään . Ei muuta kuin kohti kieputuksia ja naurua ja rennonletkeetä tunnelmaa ja musaelämyksiä - pitäkää hauskaa !Tällästä ohjelmaa Särkänniemessä
- 13.30 Benjamin
- 14.30 Mitra
- 16.00 Anna Puu
- 17.00 Tiisu
- 18.30 SAARA
- 19.30 Jesse Kaikuranta
- 20.40 Teflon Brothers
Ilta päättyy noin 21.45 Takomon rumpuesitykseen ja ilotulitukseen.
Joo, piti ihan kirjoittaa aikataulut ylös kun ei tiedä missä milloinkin meneeWooow - onpas hienoa pakettia ympättynä laitteissa riekkumisen lisäksi ! Toi kyllä kysyy turnajaiskestävyyttäkin mutta hyvässä seurassa ja fiiliksessä kun menee, niin ei tunnu missään . Ei muuta kuin kohti kieputuksia ja naurua ja rennonletkeetä tunnelmaa ja musaelämyksiä - pitäkää hauskaa !
Oiii...toihan potkii hyvin liikkeelle ! Aivan mahtavaa - kunnon sykettä! Taitavia tekijöitä ja musiikin paloa, on täällä vaan huikeeta osaamistaEn ole kyllä tällaisesta kuullutkaan