V
vierailija
Vieras
Hyysäri Soini vissiin luvannut raahata 50 miljoonaa mamua suomeen.Tarkoitatko 10x suomen väkiluku? Seriously?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyysäri Soini vissiin luvannut raahata 50 miljoonaa mamua suomeen.Tarkoitatko 10x suomen väkiluku? Seriously?
Tarkoitatko 10x suomen väkiluku? Seriously?
Hmmm. Missähän kuplassa säkin elät kun kuvittelet, ettei Suomessa tehdä lainkaan vapaaehtoistyötä oman maan kansalaisten hyväksi? Väitätkö tosissasi, että kaikenlaiset keräykset ja kampanjat ovat menneet sulta ohi?
Eikö MV uutisoikaan niistä?
Mäkin olen lapseni kanssa asuva nainen mutten mä ole niin tyhmä että kuvittelisin ettei naisten kanssakin vois tulla ongelmia. Paljon useammin mua ainakin naiset on haastanut tappeluun mitä miehet. Mä en ottais yhtään ketään jota mä en tunne tai josta joku muu ei mee takuuseen. En siis ottaisi suomalaisia enkä ruotsalaisia pakolaisia sen enempää kotiini.
Tässä on itse asiassa hyvä ideologia taustalla. Tätä pakolaisten asuttamista suvakkien puolesta voisi myös jatkojalostaa, niin saataisiin maahanmuuttokriittisiltäkin turvat tukkoon. Elikäs:
Koska suvakki haluaa parantaa maailman ongelmat ottamalla kehitysmaalaiset tänne, niin ehdotankin että tänne saa muuttaa kehitysmaalainen vain jos hänelle löytyy ns. kummi-suvakki, joka tarjoaa tälle katon pään päälle. Sama kummi vastaa asumisen lisäksi keharin, eli kehitysmaalaisen elannosta. Valtio ei maksa keharin elämistä, vaan sen tekee suvakki ihan itse. Sillä ketään muuta ei voida vastentahtoisesti pakottaa moiseen toimintaan. Tämä kummi maksaa asumisen, veden, sähkön, ruoan ja vaatteet. Kummi vastaa suomenkielen ja –kulttuurin opettamisesta keharille, sillä siihenkään ei voida ulkopuolisten rahoja vastentahtoisesti upottaa.
Kummi on myös vastuussa omasta keharistaan. Mikäli kyseinen henkilö syyllistyy rikokseen, on rikoksesta yhteisvastuullinen myös hänet tänne Suomeen ottanut kummi-suvakki. Sillä kyseistä rikostahan ei olisi ikinä tapahtunut jos kummi ei omalla toiminnallaan olisi tätä keharia tänne hankkinut. Se on niin helppoa 1+1 matematiikkaa.
Mikäli kehari joudutaan toistuvien rikosten takia lopulta karkottamaan maasta, tulee saman koskea myös hänen kummiaan. Kummi lähetettäisiin ikään kuin yhteisvastuullisena rangaistuksena sitten keharin lähtömaahan.
Ja tämä olisi vain reilua.
Mä uskon että tää käy. Ehtona sille että persut ottaa vastuun kantasuomalaisista ja saa rangaistuksen aina kun kantasuomalainen hyökkää naapurinsa kimppuun kännissä tai huomaa jonkun kävelevän ja lyö tätä heti puukolla. Myös autolla kävelijöiden ja pyöräilijöiden päälle menee persujen piikkiin. Persut voisi myös asuttaa kotiinsa juopot ja muut uhkailijat jotka siis heidän mielestään on niin älyttömän kivoja ihmisiä ja joita pitää ymmärtää ja suvaita. Jotenkin luulen että valtaosa suomalaisista asuttaa paljon mieluummin sen mamun kuin sen viinalla ja puukoilla elämänsä maustavan kantasuomalaisen.
Mä uskon että tää käy. Ehtona sille että persut ottaa vastuun kantasuomalaisista ja saa rangaistuksen aina kun kantasuomalainen hyökkää naapurinsa kimppuun kännissä tai huomaa jonkun kävelevän ja lyö tätä heti puukolla. Myös autolla kävelijöiden ja pyöräilijöiden päälle menee persujen piikkiin. Persut voisi myös asuttaa kotiinsa juopot ja muut uhkailijat jotka siis heidän mielestään on niin älyttömän kivoja ihmisiä ja joita pitää ymmärtää ja suvaita. Jotenkin luulen että valtaosa suomalaisista asuttaa paljon mieluummin sen mamun kuin sen viinalla ja puukoilla elämänsä maustavan kantasuomalaisen.
Siis eikö kokoomuslaiset, vihreät tai vasemmisto edusta suomalaisia?
Mulla on ollut sellainen käsitys, että kaikki eduskunnan puolueet edustaa suomalaisia...
Kaikilla suomalaisilla on vastuu suomalaisista, ei koko maailmasta. Miksi vain persujen pitäisi ottaa vastuu kantasuomalaisista?
Siis eikö kokoomuslaiset, vihreät tai vasemmisto edusta suomalaisia?
Mulla on ollut sellainen käsitys, että kaikki eduskunnan puolueet edustaa suomalaisia...
Pitäähän persujen ottaa vastuu perisuomalaisimmasta kulttuurista. Muuten ne ei ota vastuutaa taaskaan yhtään mistään.
persut ei oo tähän mennessä ottaneet "vastuuta" ku vanhusten, naisten ja lasten syrjinnästä, valehtelusta, raiskauksista, uhkailusta ja nettitrollauksesta.Kaikilla suomalaisilla on vastuu suomalaisista, ei koko maailmasta. Miksi vain persujen pitäisi ottaa vastuu kantasuomalaisista?
heh sinällään huvittavaa että topikissa oli miks maahanmuutto kriittisiä arvostellaan ja mollataan mutta lause eteenpäin muu jengi on suvakkia ja viher blaa.
suomalaiseen kulttuuriin laskin rehellisyyden ja rohkeuden. mutta panikoivat hysteeriköt ei oikein vastaa tuota kuvaa.
Näinhän se menee. "Miksi te kiusaatte meitä te Suomen mädättäneet suvakit ja mamupatjahuorat ja vihollisen desantit, vittu vittu örgh öö ö ööö örgh.."
Keskustele sitten näiden kanssa fiksusti maahanmuutosta ja pakolaiskriisin hoidosta. Ei siitä tuu yhtikä mitään.
Luulisi että isänmaastaan ylpeilevät vouhottajat olisi vähän rohkeampia ja ylpeämpiä ihmisiä, jotka ei pelkäisi muualta tulevia, vaan esittelisivät ylpeinä tätä maata.
On jo selvästi nähty että ainoat jotka on ylpeitä maastaan ja meidän maan tavoista, ovat "suvikset".