Sotarikoksista etsintäkuulutettu matu päiväkotityössä Suomessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sotarikollinen löytyi Suomesta päiväkodista!
Irakin viranomaiset ovat etsintäkuuluttaneet hänet epäiltynä sota- tai terroristirikoksista.

Mohaimen Adel, arabiaksi مهيمن عادل, esiintyy Suomessa nimellä Mohemn Al-Zubaidi. Irakin viranomaiset ovat etsintäkuuluttaneet hänet epäiltynä sota- tai terroristirikoksista.

Nyt tämä etsitty rikollinen esiintyy tässä kuvassa.

Emme sumentaneet lapsia tuntemattomiksi jotta jokainen osaa hakea omansa pois.

Nyt ymmärrämme, miksi tämä tapahtui, josta teimme juuri jutun:”Kangasalan seurakuntakeskuksen Iltapäiväkerhossa matut ahdistelevat lapsia

Lasten kanssa oleva mieshenkilö on tämä, etsintäkuulutettu Mohaimen Adel

Toivottavasti tämä menee nyt vihdoin perille ja vanhemmat hakevat lapsensa sieltä äkkiä pois.

Tämä on siis vain yksi löydetty tapaus, jäävuoren huippu.

MV teki 14.12.2015 tästä kyseisestä miehestä jutun: http://mvlehti.net/2015/12/14/irakin-viranomaisten-etsintakuuluttama-sotarikollinen-mohaimen-adel-alias-mohemn-al-zubaidi-asuu-helsingissa/

http://mvlehti.net/2016/04/27/sotarikollinen-loytyi-suomesta-paivakodista/

Järkyttävää. Toivottavasti joku vanhemmista tekee tutkintapyynnön poliisille.

Koska sisäministeriön kepulainen pelle Päivi Nerg sanoi, että jokaisen Suomeen tulleen taustat tunnetaan, niin poliisi ja Supo ovat sitä mieltä, että tuokin tappajamatu on ihan ok lasten seuralaiseksi. Poliisi puolestaan kyttää netissä "vihapuhetta", kurkunleikkaajapedofiilit leikkivät suomalasten lasten kanssa samanaikaisesti.

Koska sisäministeriön kepulainen pelle Päivi Nerg sanoi, että jokaisen Suomeen tulleen taustat tunnetaan, niin poliisi ja Supo ovat sitä mieltä, että tuokin tappajamatu on ihan ok lasten seuralaiseksi. Poliisi puolestaan kyttää netissä "vihapuhetta", kurkunleikkaajapedofiilit leikkivät suomalasten lasten kanssa samanaikaisesti.

No jos olisi meidän lasten hoitopaikoissa sotarikollisia, niin nostaisin ihan helvetinmoisen äläkän.

On kyllä sairasta touhua ja väärin, koska koteihin ei ilmoteta mitään. Mä oisin raivoa täynnä, tekisin tutkintapyynnön ja tyttö vaihtais päiväkotia samantien. Saatana tollasia sairaita sikoja laittaa lasten sekaan. Noi ei hoida mun lastani, eikä koske mun lapseeni ja eikä saa puhua sanaakaan mun lapselle. Pidän lapseni kaukana noista.

Hei ap, mitä sä tuollaista tärkeää tietoa täällä levittelet? Mene nyt ihmeessä poliisin pakeille tai ei, ota yhteyttä Irakin suurlähetystöön, niin ties, vaikka sinut palkittaisiin runsaskätisesti sotarikollisen paljastamisesta :) Ties vaikka saisit sieltä ikioman palatsin! Jos siis kaikkia ei ole tuhottu.

Äkkiä nyt ennen kuin joku ehtii ennen sinua!

Matu kävi kaupassa=matu on töissä kaupassa
Matu kävi kirjastossa =matu on töissä kirjastossa

Ei hyvä että päikyssä ees käyvät. Mut rajansa kouhkaamisella.

Takuuvarmasti nämä oleskelijat eivät mitään työtä tee. Millähän koulutuksella ja kielitaidolla nuo kurkunleikkaajat edes varhaiskasvatustyötä tekisivät? Taidat pitää lastentarhatyötä ihan nolladuunina?

heh, jos otsikossa on valheellista et kyseessä päiväkoti, ja et mamut on siellä töissä, ja mä kysyn sulta et oletko samaa mieltä et juttu on valheellinen, niin sun mielestä mä vähättelen lastentarhatyötä? onko unohtunu et korvasienet pitää ryöpätä ennen syöntiä, vai mitä sä oikein vetelet?

heh, jos otsikossa on valheellista et kyseessä päiväkoti, ja et mamut on siellä töissä, ja mä kysyn sulta et oletko samaa mieltä et juttu on valheellinen, niin sun mielestä mä vähättelen lastentarhatyötä? onko unohtunu et korvasienet pitää ryöpätä ennen syöntiä, vai mitä sä oikein vetelet?

Nuo musumatupedofiilit ainakin vetelee käteen, kun lapsia pääsevät vokottelemaan. Toivottavasti eivät vetele lapsia. Tuossa noiden kulttuurissa miehet eivät HOIDA lapsia. Jos matumies menee lasten luokse, on hänellä jokin muu asia mielessä. POLIISI!!

Yhteistyössä