Suvis, tarjoa pakolaiselle majoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikäko en mää haluu maksaa. Mää halluun auttaa käyttämällä toisten rahoja niinko väkipakolla niiltä. Ne on possumiehiä, pelekkiä sikoja. Niiltä saa viihä kaikki rahat.

Olen kantanut korteni kekoon kyllä ja todellakin ottanut kaksi aivan ihanaa romani kerjäläis naista meille asumaan,olivat todella ystävällisiä,mutta eivät siis asu täällä enää,vaikka minulle olisi kyllä sopinut ja todellakin olen valmis auttamaan ja ottamaan jatkossa meille korkeintaan max kaksi turvapaikantarvitsijaa meille asumaan :)

Hyvä kierää,uskon siihen.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Olen kantanut korteni kekoon kyllä ja todellakin ottanut kaksi aivan ihanaa romani kerjäläis naista meille asumaan,olivat todella ystävällisiä,mutta eivät siis asu täällä enää,vaikka minulle olisi kyllä sopinut ja todellakin olen valmis auttamaan ja ottamaan jatkossa meille korkeintaan max kaksi turvapaikantarvitsijaa meille asumaan :)

Joopatijoo..

Sinä et sanele ehtoja, vaan tänne tulijat. Jos tänne on tulossa 10-kertainen määrä Suomen väestöön nähden elättejä, niin silloin sinä otat kotiisi elätettäväksi perhekokoosi nähden 10-kertaisen määrän ihmisiä. Oikeastaan pitäisi ottaa 50-kertainen määrä, koska vain osa ihmisistä haluaa hyysätä näitä elättejä.

Sinäkään et saa valita, koska tänne tulee enimmäkseen miehiä ja suurin osa hyysäreistä on naisia. Saat siis viisi miestä rikastuttamaan kotiasi.

En minä ole mikään hyysäri, mutta toki voisin kanssakulkijaa jeesata.
Ja koska olen yksin asuva nainen, olisi vain naisten ottaminen ihan turvallisuuskysymys.
Tai sitten pariskunta, nainen ja mies.

• Tykkää
Reactions: Fukitol
En minä ole mikään hyysäri, mutta toki voisin kanssakulkijaa jeesata.
Ja koska olen yksin asuva nainen, olisi vain naisten ottaminen ihan turvallisuuskysymys.
Tai sitten pariskunta, nainen ja mies.

Mäkin olen lapseni kanssa asuva nainen mutten mä ole niin tyhmä että kuvittelisin ettei naisten kanssakin vois tulla ongelmia. Paljon useammin mua ainakin naiset on haastanut tappeluun mitä miehet. Mä en ottais yhtään ketään jota mä en tunne tai josta joku muu ei mee takuuseen. En siis ottaisi suomalaisia enkä ruotsalaisia pakolaisia sen enempää kotiini.

Mäkin olen lapseni kanssa asuva nainen mutten mä ole niin tyhmä että kuvittelisin ettei naisten kanssakin vois tulla ongelmia. Paljon useammin mua ainakin naiset on haastanut tappeluun mitä miehet. Mä en ottais yhtään ketään jota mä en tunne tai josta joku muu ei mee takuuseen. En siis ottaisi suomalaisia enkä ruotsalaisia pakolaisia sen enempää kotiini.

Mua ei ole haastettu tappeluun muistaakseni koskaan missään, mutta miesten kohdalla on suurempi riski tulla esim. seksuaalisesti pahoinpidellyksi, ahdistelluksi jne.
Etenkin, kun useat pakolaiset tulevat kulttuureista, joissa naisella ei juuri arvoa ole, eikä etenkään länsimaalaisella naisella.

Mua ei ole haastettu tappeluun muistaakseni koskaan missään, mutta miesten kohdalla on suurempi riski tulla esim. seksuaalisesti pahoinpidellyksi, ahdistelluksi jne.
Etenkin, kun useat pakolaiset tulevat kulttuureista, joissa naisella ei juuri arvoa ole, eikä etenkään länsimaalaisella naisella.

Mä en allekirjoita sun ennakkoluuloja koska mun lasten kavereina on aina ollut näitä pakolaisina tulleita ja naapureina asunut ja tunnen niitä. en luota sen enempää mummeleihin enkä teinityttöihin enkä kehenkään yli 10 vuotiaaseen jota mä tai joku muu ei tunne niin että ottaisin asumaan. Naisissa on myös lesboja ja niitä kaikkia ei tunnista.

Mutta eihän mamut tarvii majoitusta, kun hotelleissa asuvat, vanhukset ja asunnottomathan sitä tarvitsee.

Mutta mamu koska=
Suvis.jpg

Sinä et sanele ehtoja, vaan tänne tulijat. Jos tänne on tulossa 10-kertainen määrä Suomen väestöön nähden elättejä, niin silloin sinä otat kotiisi elätettäväksi perhekokoosi nähden 10-kertaisen määrän ihmisiä. Oikeastaan pitäisi ottaa 50-kertainen määrä, koska vain osa ihmisistä haluaa hyysätä näitä elättejä.
Tarkoitatko 10x suomen väkiluku? Seriously?

Niinpä. Miksei suvishyysärit auta suomalaisia vanhuksia ja asunnottomia? Mamuille tarjotaan auliisti apua, muttei oman maan hädänalaisille kansalaisille.
Hmmm. Missähän kuplassa säkin elät kun kuvittelet, ettei Suomessa tehdä lainkaan vapaaehtoistyötä oman maan kansalaisten hyväksi? Väitätkö tosissasi, että kaikenlaiset keräykset ja kampanjat ovat menneet sulta ohi?
Eikö MV uutisoikaan niistä?

Yhteistyössä