The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itte kun olen juoppo, niin en o koskaan ymmärtänyt semmoisen juopottelun päälle mis tehdään tuhoa tai rikotaan paikkoja tai pidetään meteliä tai että kenenkään tarttis pelätä.
Joo, en yämärrä kanssa tuollaista. Mutta joillekin se tuon tekee.

Sinulla on sangen hyvät hoksottimet.
(y)

tosin melko harvoin :ROFLMAO:
 
Business idea, kestolasista valmistettu tupakkapurkki natsoille. Sarjaan voisi kuulua muitakin tuotteita kuten seinään heitettävät juomalasit ja maljakot. Myyntikanava paikalliset marketit ja tuotteet myyntiin siihen kassoille tupakoiden lähelle.
 
...oi että mä tykkään :)!! Tykkään tykkään tykkään tykkään!! Isosti suuresti :)! Elämä on taas niin makuista ja tuntuista ja se sykkii ja antaa koko tunnekirjon jälleen läpikäytäväksi...vaikka sattuu niin ei tee kipeää :), se on rakkautta, se on elämää :)

Muimuit siis teille nökkösille lutuisille ihmisille :)*pus*...ja terkkusii maantieltä auringon istuessa sylissäni ja musan siivittäessä matkantekoa :).. Taas oli maisemaa maalattua ja värjätty, koivuissa enemmän tuota lämmintä oranssin sävyä <3...sieltä se tulee, ihana suloinen syksy kuulakkainen aamuineen :)

Ja laitan tämän biisin tähän tarjottimelle :). Kaksi hienoa esikuvaa, positiivista ja avointa ja elämän janoista ihmistä isojen sanojen äärellä :). Hieno veto :)

 
Nää Hobitti-leffat on ihan sieltä ja syvältä vielä. Tähänkö on tultu, et kaikki tehdään nykyisin tietokoneilla? Tää koko paska näyttää ihan joltain videopeliltä. Kohta mitään näyttelijöitäkään enää tarvi ollenkaan.
 
Business idea, kestolasista valmistettu tupakkapurkki natsoille. Sarjaan voisi kuulua muitakin tuotteita kuten seinään heitettävät juomalasit ja maljakot. Myyntikanava paikalliset marketit ja tuotteet myyntiin siihen kassoille tupakoiden lähelle.
Ei o hyvä idea. Ainakaan mun mielestä.
Jos se lasipurkki kestää seinään heittämisen, niin se seinä välttämättä ei. Jolloin on helpompi siivota ne sirut lattialta kuin korjata seinä.
Nimim. Olen hyvin rauhallinen
 
...ja Toffonen- rakas *halaaruttaan siitäkin huolimatta jos vaikka sattuis olemaan pientä kiinnitarttumisen vaaraa*...paskarteleminen on ihunaa kaikesta varoalueesta huolimatta :)(y)...ootahan vaan, niin kohta hihittelet hassuna päivän kommellukselle :), ootpahan jälleen yhtä tilanneäksöntsäksöniä rikkaampi!



...ja muuten, AaKoosta saisitkin tosi kivan naapurin - katos, jos tulee remppailussa joku kimurantimpi juoni, niin *plimplom* - naapuriapu kehiin :)! Tai...kirjavaihtareita(y)..tai ihan vaan ihanaa puhekaveria silloin kun ei pukkaa erakkorapumaisuutta :). No oisko kivaa...OIS :)!
 
..no ehhehee, miten tää meno tässä talossa on taas tämmöstä :D..ihan päätöntä kouhotusta ja lennonjohtotornin ylikuormittamista ja karmeetaihanaa kälkätystä :D...mutta tiiättekö mitä, vaikka täällä just nyt en kuulekaan omia hajatelmiani ollenkaan enkä juuri saa sanaa mihinkään väliin sanotuksi kun nämä tarinaniskijät tekevät parastansa, niin - niin! - mulla on ollut tätä ihan törkee ikävä :)!

Tosin en mä sitä sano, ettenkö viihtynyt kaupungissa - siellä on vaan se oma sykkeensä ja kuhinansa :), mutta sieltä puuttuivat nää mun kolme armasta <3

...vaikka mä varmaan ehdin tämänkin illan aikana viimeistään iltawillityksien siivittämänä saada "äitihemulit" :D, niin...pumppuosastoni se vain kiittää :)

Heiii, se pukkaa nyt iltateehetkee :p
 
Mä aion tehdä puolikkaalle puuhapurkin. Ajatus on, että hän saa joka päivä nostaa sieltä yhden lapun, jolla valitaan päivän yhteisen puuhahetken aihe. So far so good oon keksiny leipomisen, piirtelyn, askartelun, elokuvan katsomisen yhdessä, junaleikki, legot, ruokaleikki (poikanen saa kokata mulle leikkihellalla) ja satukirjan lukemisen.

Oon niin huono leikkimään ja viihdyttämään, niin aattelin jos tää olis kiva tapa alkaa puuhaamaan yhdessä jotain... Jos keksitte jotain muuta mukavaa uuhastelua nelivuotiaan kanssa, niin ideoita otetaan kiitollisena vastaan.
 
Mä aion tehdä puolikkaalle puuhapurkin. Ajatus on, että hän saa joka päivä nostaa sieltä yhden lapun, jolla valitaan päivän yhteisen puuhahetken aihe. So far so good oon keksiny leipomisen, piirtelyn, askartelun, elokuvan katsomisen yhdessä, junaleikki, legot, ruokaleikki (poikanen saa kokata mulle leikkihellalla) ja satukirjan lukemisen.

Oon niin huono leikkimään ja viihdyttämään, niin aattelin jos tää olis kiva tapa alkaa puuhaamaan yhdessä jotain... Jos keksitte jotain muuta mukavaa uuhastelua nelivuotiaan kanssa, niin ideoita otetaan kiitollisena vastaan.
Hieno idea! (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä