Eioks vihree tee ylipäätään teetä laisinkaan?
Eikä valkonenkaan
Eioks vihree tee ylipäätään teetä laisinkaan?
On.oks vihree tee ylipäätään teetä laisinkaan?
Ja valkoinen tee ihan samaa kuin vihreä tee paitsi vieläkin parempaa laadullisesti. Musta tee on sitä ns. paskaa.Ei
Eikä valkonenkaan
aha. mähän juon just sitä mikä mun suussa maistuu.Ja valkoinen tee ihan samaa kuin vihreä tee paitsi vieläkin parempaa laadullisesti. Musta tee on sitä ns. paskaa.
No miksei olis ?oks vihree tee ylipäätään teetä laisinkaan?
En nyt tarkoituksella ainakaan halunnut kettuilla/moittia ketään, mistä mie tiijän kuka juo mitäki teetä.aha. mähän juon just sitä mikä mun suussa maistuu.
Olet kyllä melko pahastikkin nytemmää tiiä, muistu vaan mieleen että oisin lukenu jostain että vihree ei olis teetä
saatan hyvinki olla ihan hakoteillä
On jo aikaki tutkiaSama reissu edelleen ja kotiinpääsystä ei vielä edes aavistustakaan, mua kuvataan ja tutkitaan nyt todella tarkalla kammalla, eikä mitään jätetä arvailujen varaaan
Melko pahasti metsässä koko juttu.SYDÄNTÄ HOIVAAVA KLASSIKKO
Musta tee on teelaaduista tutuin ja suosituin. Siitä on kehitetty lukemattomia eri sekoituksia. Musta tee maistuu hyvältä ja on hyväksi sydämelle.
Musta tee on vihreän ja valkoisen teen tavoin peräisin teepensaasta (Camellia sinensis). Poiminnan jälkeen teelehdet fermentoidaan. Fermentointi on happikäymisprosessi, joka vaikuttaa teen makuun, ulkonäköön sekä sen vaikutuksiin. Musta tee sisältää runsaasti etenkin flavoinoideja. Flavonoidit tuovat mustan teen makuun lievän kitkeryyden, mutta tekevät siitä samalla terveysjuomaa, joka auttaa elimistöä suojautumaan monelta sairaudelta.
http://kuntoplus.fi/terveellinen-ravitsemus/sydanta-hoivaava-klassikko
Löytyi tämmönen.
..ja sitten löytyi tämmöinenkinSYDÄNTÄ HOIVAAVA KLASSIKKO
Musta tee on teelaaduista tutuin ja suosituin. Siitä on kehitetty lukemattomia eri sekoituksia. Musta tee maistuu hyvältä ja on hyväksi sydämelle.
Musta tee on vihreän ja valkoisen teen tavoin peräisin teepensaasta (Camellia sinensis). Poiminnan jälkeen teelehdet fermentoidaan. Fermentointi on happikäymisprosessi, joka vaikuttaa teen makuun, ulkonäköön sekä sen vaikutuksiin. Musta tee sisältää runsaasti etenkin flavoinoideja. Flavonoidit tuovat mustan teen makuun lievän kitkeryyden, mutta tekevät siitä samalla terveysjuomaa, joka auttaa elimistöä suojautumaan monelta sairaudelta.
http://kuntoplus.fi/terveellinen-ravitsemus/sydanta-hoivaava-klassikko
Löytyi tämmönen.
Hei, ehditkin ensin - meinasin tulla just sanomaan, että se terveellisin on toi valkoinen ja heti peesissä vihreä ...mutta joo, makuasioita ja sillä sipuliMelko pahasti metsässä koko juttu.
terveellisyys:
1. valkoinen tee
2. vihreä tee
.
.
.
.
.
.
.
184. musta tee
No älä muuta sano! Toivottavasti todellakin tutkivat koko miehen päästä varpaisiin, keuhkosairauksien kanssa kun ei ole leikkiminen, happivajaus kun pitkittyessään mutkistaa isosti asioita kun se käy koko kropalle rastitteeksi, varsinkin sydämen päälle...On jo aikaki tutkia
Iltaa! Tapellaanko täällä teestä
Iltaa !Iltaa! Tapellaanko täällä teestä
Ei vaan tanssitaan kuin perhosetIltaa! Tapellaanko täällä teestä
aika syvälle näyttäs osalla menneen herneetIltaa !
Sivistyneesti kommunikoimme tässä , kurttunahkaruttuotsaisuutta ei ole havaittavissa.
Ai, no sitten mä oon varmaan sokia kuitenkin ..ja silloin on tietty suurempi mahdollisuus sihdata ne herneet viärään rööriinaika syvälle näyttäs osalla menneen herneet