Ei kun tuo musiikki on ollut jossain mainoksessa.Oisikko nähäny DTM:n ständissä?
edit. niijoo musiikkia eikait ne musaa soita.
Ei kun tuo musiikki on ollut jossain mainoksessa.Oisikko nähäny DTM:n ständissä?
edit. niijoo musiikkia eikait ne musaa soita.
Muistaakseni siinä on joku mies uima-altaassa ja nousee sieltä pois tms.Mä muistelen että olis ollut joku limumainos. Tai joku muu juoma.
Mä muistin miehen kun sanoit sen.
Kai se sitten oli tuo aurinkorasvamainos
Mutta muistin miehen ja altaan
muoks. tai veden
Molemmat muisti jotainMä muistin miehen kun sanoit sen.
Jos nyt tsihauttais yhden mustaherukkalonkeron
olikos sul siel 7 vai 8. seiskaa en kyl viä päivittelis kun toimii niin hyvin. tuo kasi ja läppäri aiheuttaa kyl harmaita hiuksia.Nyt napsahti ruutuun windows 10 mainos..."suosittelemme että varaat oman windows 10 päivityksen"
"maksuton windows10 versiopäivitys on tarjolla rajoitetun ajan" Lue lisää".
No nyt voin kippistellä muullakin kuin jäätelöllä mutta mulla on vain tällänen tölkki
Se on tuo ilma kun laittaa väsyttäänUwaah, kauhee ku tää lomailu väsyttää. Mökkikylässä saaressa, saunaa uimaa grillausta ynnä lapsukaisten kanssa temmellystä päivä, ni on niinku ois nuijalla lyöty
7 mut en mä mitään ruvennu kun kerta tää toimii.Mut ekaa kertaa nyt tuli tollanen mainos.olikos sul siel 7 vai 8. seiskaa en kyl viä päivittelis kun toimii niin hyvin. tuo kasi ja läppäri aiheuttaa kyl harmaita hiuksia.