The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sulla taiskin olla luonnostaan ihan kiharakihara tukka, vai? :D Mulla on vaan laineet. Kiharat olis kyllä kivat.
On mulla kiharaa :)..sukurasitetta nääs ja sitten näitten raskauksien myötä vallankin mun kuontalo meni ihan sekaisin :D...nuorimmaisen synnyttyä kävin kampurilla leikkauttamassa hiukan lyhkäsemmäksi, niin hän sanoikin, etten mä mitään permanentteja tarvii ikuna kun sitä kikkuraa on omaksi ja naapurinkin tarpeiksi:barefoot:... Ihan kummalliset nää kyllä osaa olla, toisinaan mä saan nämä hiukan loivempaan kuntoon kun pesun jälkeen kiepautan nutturantekeleelle kuivumaan mutta toisinaan sekään ei auta vaan aamun varovainen vilkaisu peilistä on kyllä hyvin herättävää :D...tai sitten jos mä erehdyn käyttään semmosta shampoota mihin on laitettu hoitoainekin samaan mömmöön, niin sitten kyllä saan aikaiseksi hyvin masentuneen pöwwön :D

Joo, ja kohta pitäs suoriutua tässä sinne suihkuunkin..huh huijaa, hiki tulee jo :D

Siitäpä opin, ettei kannata missään nimessä föönata, vaan laittaa kosteeseen tukkaan hillitysti ja antaa hiusten kuivua itekseen, ehkä välillä voi vähän puristella niitä kiharoita esiin :geek:

Suoralla tukalla voikin olla jo eri juttu, mutta näköjään jos on vähääkään luonnostaan kiharapörröön taipumusta niin saa olla aika tarkkana sen tuotteen kanssa :D
Näin mullekin neuvottiin :)

Viimeksi muokattu:
Hei, toi yksihän on siitä brittisarjasta! emmuistanimeä
Enpä tiennytkään että se on tommostakin tehnyt

edit. ei se nyt näemmä bändiin kuulunutkaan vaan muuten vain heilunu tolla videolla

Mulla on tainnut olla kiharat viimeks joskus 12 veenä :D
Mua ärsyttää nää mun mukakiharat, kun kunnon kikkarat olis niin paljon pirteemmät ja kivemmat. Olis sit edes suorat, eikä tälläset säälittävät "yhyy, ei jakseta mennä kunnolla kierteelle niin roikutaan vaan tälleen vähän laiskasti kääntyen, pörröisyyttä kuitenkaan unohtamatta", ihme lutjakkeet.

Mua ärsyttää nää mun mukakiharat, kun kunnon kikkarat olis niin paljon pirteemmät ja kivemmat. Olis sit edes suorat, eikä tälläset säälittävät "yhyy, ei jakseta mennä kunnolla kierteelle niin roikutaan vaan tälleen vähän laiskasti kääntyen, pörröisyyttä kuitenkaan unohtamatta", ihme lutjakkeet.
Mulla samanlaiset. Hiuksia on paljon mutta ne on semmosta vaivanhiusta. Heti ku on vähän kosteampi sää fleda on kuin Robert Plantilla nuoruusvuosinaan

Muoks. VAUVANhiusta

Tsuferaffi
Mulle teki ihmeitä ko alko kasvattaan vaan luonnollista tukkaa, heitti värjäyksen pois ja luomushampoo. Ei oo enää pörrö eikä kikkara, vaan ihana suora. Niskatukka tekee pienen hyppyrin, mut ei niin paljon että haittais.
Ootko muuten kuivalle iholle kokeillu kookosöljyä? Tekee ihmeitä ja pehmentää.

Laitoin pataan laakerinlehtiä ja mietin että onpa typerää, etelässä niitä kasvaa metsissä vaikka kuinka paljon ja täälä myydään 100e/kg kuivattuna mutta sitten muistin että täälä tuhansien järvien maassa myydään vettä pulloissa.. Lisäksi niissä kivennäisvesipulloissakin on vähemmän kivennäisiä yms ja enemmän bakteereita kuin meidän vesijohtovedessä. :LOL:

Ei täälä Suomessa sentäs laakerinlehtiä puissa kasva :ROFLMAO::LOL:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Laitoin pataan laakerinlehtiä ja mietin että onpa typerää, etelässä niitä kasvaa metsissä vaikka kuinka paljon ja täälä myydään 100e/kg kuivattuna mutta sitten muistin että täälä tuhansien järvien maassa myydään vettä pulloissa.. Lisäksi niissä kivennäisvesipulloissakin on vähemmän kivennäisiä yms ja enemmän bakteereita kuin meidän vesijohtovedessä. :LOL:

Ei täälä Suomessa sentäs laakerinlehtiä puissa kasva :ROFLMAO::LOL:
välillä töissä joutunut koiralle vettä ostamaan niin puolen litran pullo maksaa 2 ekeä ja viiden litran kannu samaa merkkiä 1 eken.

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä